Skocz do zawartości
pigas1

1.8T ANB utrata mocy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Proszę o analizę logów.

 

003,118 http://vaglog.pl/log_219820.html

 

002,115 http://vaglog.pl/log_219819.html

 

Audi A6, 1999 rok. Silnik 1.8T, ANB, LPG, 150KM.

Auto przywiozłem pod koniec 2013 roku. Od dwóch miesięcy straciło moc. Jadąc w cztery osoby mam problem żeby podjechać pod górkę, w trasie przy wyprzedzaniu muszę się mocno napocić ;)

Po odpięciu wtyczki przepływomierza bez zmian.

 

Podejrzewam przepływomierz. Generalnie mam jeszcze jeden problem od zakupu, tzw. źrebak. Auto przy schodzeniu z obrotów oraz w początkowej fazie dodawania gazu wydaje dźwięk jakby prychania. Dźwięk dochodzi z okolicy turbiny. Po zakupie wymieniłem zawór DV (oryginalny z ASO), niedawno przy wymianie rozrządu wymienione cienkie wężyki podciśnienia i dalej nie wiem jak sobie z tym poradzić.

Edytowane przez pigas1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo nic nie pompuje, ten źrebak nadal jest? bo dziwne żeby był bez doładowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Źrebak jest cały czas. A jak wygląda przepływka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jak wygląda przepływka?

Nijak nie ma doładowania to nie ma przepływu.. Najpierw na Twoim miejscu to odkręciłbym kata i sprawdził czy jest klapka WG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk źrebaka dochodzi z boku turbiny, wymacałem chyba blaszkę, która hałasuje.

 

Ostatnio kilka razy złapał błąd ubogiej mieszanki (przy jeździe na gazie).

 

W przyszłym tygodniu postaram się wywalić turbine z auta.

 

 

Turbinę wyjąłem z auta i okazało się że mocowanie klapki WG jest urwane. Wymieniłem na Turbinę zregenerowaną. Miałem problem ze spływem płynu chlodzącego - po montażu turbiny dałem podkładki miedziane i kapał delikatnie spod przelotki (z odpływu).

 

Kupiłem dwie podkładki oryginalne w salonie - aluminiowe hartowane (2,44 zł), założyłem i ani kropelki ;)

 

Pojawił się nowy problem cały czas mam błąd:

17963 - Przekroczone maksymalne ciśnienie doładowania

 

i zauważyłem że tak jakoś "ciężko odpala" rano

 

Auto przy 3000 obrotów jakby na sekundę się zadławiło i potem mam odczucie jakby gorzej jechało. Po skasowaniu cały czas powraca.

Wczoraj kolega miał tylko 5 minut czasu, więc szybko zrobiliśmy logi, zapomniałem przełączyć na benzyne i są na gazie, ale chyba widać że od momentu załączenia turbo do 3000 obrotów przeładowuje. Wczorajsze logi:

 

http://vaglog.pl/log_225159.html

 

http://vaglog.pl/log_225158.html

 

Poza tym termostat padł i dzisiaj go wymienie i posprawdzam czy są dobrze dokręcone opaski na wężach - czy termostat może mieć wpływ na przeładowanie? Wydaje mi się, że to albo jakaś nieszczelność za turbo, albo N75. Czy dobrze kombinuje?

Ponadto przy sprawdzaniu temperatur na kompie zauważyłem, że w Pasku 1.9 były ładnie bloki pomiarowe opisane, a w 1.8 nie ma żadnych opisów. Jest tylko jeden "Ambient temperature" którego wartość wynosi 'B/D" - czy to oznacza, że uszkodzony jest czujnik temperatury zewnętrznej?

 

Poza tym cały czas mam dwa błędy z którymi nie mogę się uporać:

 

16795 - Układ doprowadzania powietrza wtórnego

P0411 - 35-00 - wykryty nieprawidłowy przepływ

18014 - Poślizg koła (Nierówna Droga)/syg. momentu obr.silnika ze s.ABSu

P1606 - 35-10 - usterka elekt. - Sporadyczny

Edytowane przez pigas1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności