Mlody_tm Zgłoś #141 Napisano 1 Czerwca 2016 (edytowane) A ja wczoraj wymieniłem czujnik temperatury ktory się znajduje przy pompie wysokiego ciśnienia. Tylko w ASO był dostępny. koszt 150 zł. czy to cos da ? testuje.... na razie nie klekota jestem dobrej myśli.... bo to musi być związane właśnie z temperaturą... w zimie przeciez spokoj mam. a reszte czujników wymieniłem: głowny temp. przy termostacie, nawet przy EGR oraz temp zewnętrznej ze zderzaka Edytowane 1 Czerwca 2016 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qnir Zgłoś #142 Napisano 3 Czerwca 2016 Wymiana czujnika pomogła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #143 Napisano 3 Czerwca 2016 (edytowane) Nie pomogła nowa pompa wysokiego ciśnienia też nic nie zdzialala.... Edytowane 5 Lipca 2016 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #144 Napisano 5 Lipca 2016 Ostatnie podejście.... Juz od poczatku sugerowal to moj mechanik ze cos niedobrego sie dzieje z komputerem.... Moze miec racje ?? Dziwnie ten moj komp wyglada. Jakis taki zalany wodą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #145 Napisano 19 Sierpnia 2016 (edytowane) Ok Panowie niech ktoś mi w koncu pomoże... Już sam więcej nie moge naprowadzić kogoś kto się zna na tym... bo ja się nie znam. ostatnie 3 dni auto stało w bardzo ciepłym garażu - tam z 17 - 20 st nawet bo za dnia nagrzał sie konkretnie. Odpalam pięknie (bez grzania świec)... wyjezdzam z garazu.... (na dworze 10 st tylko z rana!!!).... wyjezdzam z garazu i klekot głosny. jade chwile... tylko temperatura na liczniku pojawi sie ta nie garazowa tylko faktyczna 10 st i od razu klekot znika. Co jest grane ?? czujnik temp wymienilem 2 x wiec po prostu sterownik silnika durnieje i ma wadliwy soft ??? no dziś juz zostawiłem auto pod chmurką. rano tez 9 st o 6tej do pracy.... świece ładnie zagrzał. Pięknie odpalil... i jade nic nie klekocze cichutko aż miło..... ech AKTUALIZACJA Na jutro na 10 wreszcie jade na akcje serwisową 23R7, zmienią soft może naprawdę tu tkwi problem.... Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez Mlody_tm Zmiana softu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qnir Zgłoś #146 Napisano 20 Sierpnia 2016 U mnie nowego softa wgrywali na poczatku czerwca i raczej to nie wplynie na Twoj klekot... Mógłbys kiedys nagrać ten dzwiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KDX Zgłoś #147 Napisano 20 Sierpnia 2016 Nie jestem pewien, czy nie pomoże bo do 170 jest inna łatka niż do 140. Wiedząc, co było wymienione u Tomka stawiałbym na kompa, chyba że jest jeszcze (??) jakiś sterownik pomiędzy pompą wysokiego ciśnienia a kompem. Pozdrawiam K. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #148 Napisano 21 Sierpnia 2016 Ja wciaz mysle ze jakis czujnik temp robi takie problemy. Tylko gdzie go szukac. Fajnie jakby ktos kiedys jakis schemat pokazał czujnikow temp w passacie b7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #149 Napisano 21 Sierpnia 2016 Tomasz schamaty czujników Twojego CFGB. Rozmawialiśmy na temat Twojego klekota.... Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #150 Napisano 21 Sierpnia 2016 Dzieki Lukasz ! Przeplywke wymienilem, czujnik temp paliwa, nawet temp zewn ze zderzaka , czujnikow na dpf nie ma co ruszac. Czujnik wymienilem ten egr oraz plynu chlod. Czyli nic nie pozostalo tylko pogodzic sie z tym Soft wgraja dopiero w srode. Musialem przelozyc wizyte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #151 Napisano 21 Sierpnia 2016 Ok Panowie niech ktoś mi w koncu pomoże... ostatnie 3 dni auto stało w bardzo ciepłym garażu - tam z 17 - 20 st nawet bo za dnia nagrzał sie konkretnie. Odpalam pięknie (bez grzania świec)... wyjezdzam z garazu.... (na dworze 10 st tylko z rana!!!).... wyjezdzam z garazu i klekot głosny. jade chwile... tylko temperatura na liczniku pojawi sie ta nie garazowa tylko faktyczna 10 st i od razu klekot znika. Co jest grane ?? czujnik temp wymienilem 2 x wiec po prostu sterownik silnika durnieje i ma wadliwy soft ? Trzeba by zasymulawac czujniki temperatury i upewnic się, że faktycznie powoduje to określona temperatura jakiegoś z czujników. Jeśli tak, to na pewno soft, który w określonym przedziale temperatur coś nieprawidłowo jest wysterowane. Robiłeś coś z softem, czy masz ori? Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #152 Napisano 21 Sierpnia 2016 Byl wirus z dynosoft. Nic nie pomoglo. Wirus wywalilem i wgrano w innej firmie oryginalna mape 170 koni, ale inny jakis numerek softu niz mialem w oryginale. Wciaz bez zmian.... Wiec poczekam do srody. A potem u Ciebie sie pobawimy jak przyjade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ares43 Zgłoś #153 Napisano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) Jesli raz jest dobrze a raz żle to moze cos ma słaby zestyk, mozliwe ze nawet w gniezdzie kompa lub nadzarty (uszkodzony) jest jakis kabel. Na zdrowy rozsądek jak cos sie ze psuje to samo sie nie naprawi( raz klekocze raz naprawia sie czyli nie klekocze ) Na moim przykładzie jak podoginałem styki w złaczach lamp przednich to brak komunikatu o uszkodzeniu lamp. Oczywiscie to tylko moje domysły PZDR PS.klekot(twarda głosna praca) moze byc objawem zapowietrzania czyli gdzies pompa paliwa moze zaciagac powietrze. Edytowane 21 Sierpnia 2016 przez ares43 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #154 Napisano 21 Sierpnia 2016 Nie na pewno styki ok, musialby błąd jakis wywalic. To samo pompa. Ale i tak ją wymienilem całą i wciaz bez zmian. Na razie nadzieja w nowym sofcie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #155 Napisano 22 Sierpnia 2016 http://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=14&t=970&sid=640d80b0f941488ae05a0c5c884fbad7&start=20 zobaczcie ze problem naprawdę istnieje. i nikt sobie z tym tak naprawde nie radzi.... u mnie tez po wyjęciu czujnika temp klekot ustaje. ale co to za rozwiązanie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #156 Napisano 22 Sierpnia 2016 "Wybrany wątek nie istnieje" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #157 Napisano 22 Sierpnia 2016 Kurde a teraz: http://insignia-club.pl/viewtopic.php?f=14&t=970&sid=8fb40fbff76b3089622e6a7695e5378b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #158 Napisano 30 Sierpnia 2016 Dodam do wątku klekotającego.... że po akcji serwisowej i wgraniu nowego softu na razie prawie tydzień cisza... auto fajnie pracuje... cichutko i mniej pali. nie stracił na mocy.... no na dzien dzisiejszy jestem zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #159 Napisano 30 Sierpnia 2016 (...) na pewno soft, który w określonym przedziale temperatur coś nieprawidłowo jest wysterowane. Robiłeś coś z softem, czy masz ori? Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka that's right Oby tak zostało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #160 Napisano 30 Sierpnia 2016 Też mam nadzieje Lukaszu, Do zobaczyska ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach