elemencik Zgłoś #101 Napisano 5 Kwietnia 2016 Przepraszam że tutaj ale nie mogę jeszcze zakładać tematu. Mam dziwna przypadłość, która pojawiła się dziś po powrocie z pracy do domu. Podczas odpalania auta czuć wyraźne drgania przez około sekundę no może dwie. Martwię się ponieważ wiele naczytałem się o wadliwej pompie oleju. I teraz pytanie do was koledzy co może być przyczyną takiego objawu jak wibracje a nawet szarpnięcie autem podczas odpalenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #102 Napisano 8 Kwietnia 2016 Znowu chlodniej tylko na dworze i auto chodzi cichutko i zero klekotu.... Sezonowy passat. co za szajs.... Fajnie jak ktos w koncu wpadnie na jakiś pomysl... A sprzedac mi go szkoda.... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
toton5 Zgłoś #103 Napisano 8 Kwietnia 2016 (edytowane) Znowu chlodniej tylko na dworze i auto chodzi cichutko i zero klekotu.... Sezonowy passat. co za szajs.... Fajnie jak ktos w koncu wpadnie na jakiś pomysl... A sprzedac mi go szkoda.... Witam, kolego znawcą nie jestem, ale miałem w lecie podobny przypadek, że jak odpaliłem samochód to było słychać taki "klekot" ustawało to po przejechaniu około 500 metrów i zauważyłem że jak samochód stał na pochyłym terenie, przechylony prawa strona niżej przez ok 8-10 godz. jak byłem w pracy, było to słychać jak by zawory stukały, sprawdzałem to jeszcze i jak postawiłem na prostym terenie było okey, a na pochyłym było słychać klekot, tak jak by olej spłynął i tak jak by zawory chodziły na sucho. Jak dawno wymieniałeś olej? Może olej jest już zużyty? Edytowane 8 Kwietnia 2016 przez toton5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #104 Napisano 9 Kwietnia 2016 Witaj, No wlasnie wymienialem jakies 5 tys temu. Jezdzilem na roznych, wczesniej byl Motul a teraz jezdze na dosc drogim australijskim Penrite Enviro+ 5w30 full synth. Do dpf. Cichutkie auto na tym oleju jak nigdy i praca silnika bajka. No ale z letnim klekotem nic sie nie zmienilo U mnie na prostym terenie zawsze stoi. Wymienilem nawet hydroelementy wszystkie. Turbo nowe, wtryski nowki i dpf nowka po praniu chemicznym. Oraz funk egr. Dlatego juz o sprzedazy auta nie mysle bo za duzo wlozylem Ciekawe co go boli.... Czujniki temp tez wymienilem. I nic.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #105 Napisano 13 Kwietnia 2016 Przepraszam, że post pod postem.... Ale ostatni raz chcialem sie podzielic z moim problemem, ktorego nikt nie potrafi rozwiazac... Dzis gdy postal na Sloncu 4h, Odpalam... Jade jade i cisza... Zaczal klekotac dopiero po 2 km. Klekot 1 i 2 bieg dosc slyszalny. Przejechalem z 20 km, i wciaz klekotal sobie.... Nic nie pomaga rozgrzanie. Jedynie wylaczenie silnika i wl eliminuje klekot. Start stop tez nie eliminuje problemu. Przyspieszenie ma jak trzeba i zero dymienia. No tragedia. A rano zimno bylo i cisza. Jechal jak nalezy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatcik6 Zgłoś #106 Napisano 13 Kwietnia 2016 Kolego mi tez cos pod maska klekocze . Słychać jak siedzę w aucie jakby jakas moze rolka kulała . Takie kulejace dźwięki słychać . I słychać to tylko przy zamkniętych drzwiach . Jak wyjdę pod maska nic nie słychać . Nie wiem co to moze byc . Jak gazuje to ten trykot sue zwiększa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #107 Napisano 13 Kwietnia 2016 A widzisz kolego tez masz cos podobnego. Ale u mnie to chyba cos powazniejszego bo rolki wszystkie mam nowe.... Mam pytanie/ czy jest mozliwosc podmiany komputera ecu ? Czy ktos moglby sie tego podjac? Bo to ewidentnie zaplon jakis przestawiony. I mysle ze to jednak komputer sie rypie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatcik6 Zgłoś #108 Napisano 13 Kwietnia 2016 Ale są jakies rolki za kolumna kierownicza bo tam gdzieś jest ten dźwięk . Dźwięk chyba nie pochodzi z rolek przy alternatorze . I jak sie nachyle koło akumulatora to słychać taki kulawe stukanie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #109 Napisano 13 Kwietnia 2016 To tez masz zagwózdke... U mnie po restarcie chodzi jak zloto... Dlatego ponawiam pytanie moze ktos ogarnia temat zmiany komputera ecu ? To musi byc komputer winny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatcik6 Zgłoś #110 Napisano 13 Kwietnia 2016 Po jakim restarcie ? Jak go zrobic . No mam . Tylko jak jest na dworze wilgotno to nie słychać tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #111 Napisano 13 Kwietnia 2016 chodzilo mi ze jak wylacze i wlacze silnik to u mnie juz jest spokoj dlatego obstawiam komputer za wadliwy jakiś. U Ciebie kolego proponuje podjechac gdzies do mądrego mechanika i niech słucha... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatcik6 Zgłoś #112 Napisano 13 Kwietnia 2016 U mnie takiego nie ma . Każdy mowi : eeeee tak musi byc i taki sam stuk tylko z większa częstotliwością mam przy dojeżdżanie do skrzyżowania i póki auto sie nie zatrzyma to słychać to . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dooomin17 Zgłoś #113 Napisano 22 Kwietnia 2016 witam, dołaczam się do tematu gdyż u mnie występuje taki sam problem, przy ruszaniu na 1 klekocze do jakichs 2tys obr. na 2 i 3 tez a potem cichnie + czasem szarpie autem w trakcie jazdy na tych biegach. Wczesniej tylko na zimnym silniku, a teraz nawet czasem na rozgrzanym. Z racji takiej ze przebywam za granicą, byłem w ASO w belgii, wymienili mi czwarty wtrysk który uważali za wadliwy bo tak im komp pokazał, pojezdziłem 2 tygodnie, zrobiłem jakieś 5 tys km, wszystko było super i problem powrocił. Jestem umówiony znów na 11 maja, mają sprawdzić czy to znów ten sam wtrysk czy coś innego. Ale może któś już ma rozwiązanie tego problemu bo widzę że coraz wiecej ludzi ma ten sam problem. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #114 Napisano 22 Kwietnia 2016 Ja mam komplet nowek wtryskow i nie pomoglo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dooomin17 Zgłoś #115 Napisano 25 Kwietnia 2016 to skoro wymiana wtrysków nie pomaga a to sugeruje nawet ASO, to co dalej szukac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatcik6 Zgłoś #116 Napisano 25 Kwietnia 2016 U mnie chyba jest ten stuk spowodowany sprzegielkiem alternatora Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #117 Napisano 25 Kwietnia 2016 Mam nowe. A u mnie bije ewidentnie od zapłonu cos nie tak... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dooomin17 Zgłoś #118 Napisano 25 Kwietnia 2016 możemy wymieniać i wymieniać aż wkońcu komuś się trafi, tylko znowu na jakie koszta się naciągniemy aż wkońcu trafimy na usterkę VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #119 Napisano 26 Kwietnia 2016 Noo ja się poddałem... nie mam pomysłu. czekam na nowy soft VW od emisji spalin... wgrają mi i moze to pomoże... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #120 Napisano 14 Maja 2016 No to zaszalałem... Akurat niedaleko mam bardzo dobra firme tuningową. Pan powiedzial ze sie podejmie zadania. I jak pomoze to wtedy zaplace. Zmienil mi mape z aligatorowej (dynosoft) na oryginalną i zmodyfikowal mi jakies gorne wartosc zmienil dawki startowej paliwa. Auto chodzi jak chodzilo. Pieknie wszystko gra. Ale dziś rano ta sama historia.... Do pracy pojechalem wszystko z autem ok. 1,5 km wiec sie nie zagrzal. 4h stal na sloncu.... Odpalam i jade i zaczyna klekotac... Malo tego teraz dodatkowo dusi sie Np 1 ka reczna zmiana dsg i dodaje gazu a on dusi sie poprzerywa i zaczyna jechac... Hehe co za grat ! Oczywiscie co pomaga. Wyl i wlacze silnik i cisza. Nie klekota i nie przerywa. Podlaczylem Pod komp. Zero bledow. Eech. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach