Skocz do zawartości
poised

Proszę o analizę logów AJM

Rekomendowane odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Turbo nie wstaje.Zobacz czy sztanga wciąga gruszkę po odpaleniu silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbina w ogóle nie daje ciśnienia doładowania, sprawdź czy wszystko jest dobrze połączone po wymianie intercoolera, czy przewody są całe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę jeszcze raz, wymieniałem również wszystkie węże na nowe od podciśnienia

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Sprawdziłem teraz, wygląda że wszystkie przewody są na miejscu... we wtorek podje do serwisu sprawdzę podciśnienie, może w którymś jest mała dziurka i ucieka podciśnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze rozrzad zle ustawiony nie kazdy motor lubi ustawienia bliskie zera w logac dynamicznych widac ze cos nie tak z tym rozrzadem wedlug mnie za duza rozbieznosc od 0,0-1,7 chyba ze byl wymieniany sam pasek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymieniane było wszystko, we wtorek jestem ustawiony w serwisie to też sprawdzę ustawienie rozrządu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo w ogóle nie pompuje, sprawdź jeszcze raz kompletne orurowanie intercoolera i wszystkie wężyki podciśnienia czy są dobrze podłączone i we właściwym miejscu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem dziś u mechanika, całe podciśnienie sprawne, czujniki też(były podmieniane na sprawne) turbina wstaje, przepływka sprawna, rozrząd i zapłon OK. Co jeszcze można sprawdzić....?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
turbina wstaje,

Skoro wstaje to w czym problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wstaje ale od 2000 rpm dalej ja wstrzymuje, N75 sprawny, czujnik od "gaszenia" turbiny też

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Przy podłączeniu nowych przewodów podciśnienia i nowego coolera, jeden okazał się przytkany. Po za tym wyeliminowałem powtarzający się błąd pedału gazu. Pod puszką uszczelka była sparciała i woda lała się na bezpieczniki... były trochę spieczone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności