Skocz do zawartości
halski14

Analiza logów APU 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie , w zalaczniku dodaje logi z grup 002 i 007, prosze o analize ze wzgledu na mułowatość pojazdu. nie ma czipa , ani nic tuningowanego . pozdrawiam . logi robione przy 90 stopniach C . dynamiczne.

 

http://vaglog.pl/log_210354.html

 

oraz 001 013 025

 

http://vaglog.pl/log_210353.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy jest mozliwosc przeanalizowania logow ? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy log był robiony z butem w podłodze?

Mogę się mylić ale przepustnica pokazuje otwarcie 85% zamiast 100%

Niech mnie ktoś poprawi jak się mylę.

Ja bym spróbował wykonać adaptację przepustnicy na początek... z zapłonem też coś nie tak

Jaki masz przebieg?

W moim 1.8t miałem zapchany katalizator i uszkodzoną przepływkę.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie jest APU....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób mogę ustawić ten zapłon ? samochód posiada osprzęt od AEB , a sam silnik jest od APU , przepustnica na linkę , przebieg 300 tys. Pozdrawiam

Edytowane przez halski14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiadam silnik APU lecz komputer moze byc od AEB . Czy jest możliwe ze zaplon w jest zle ustawiony ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapłon jest ustawiany elektronicznie przez sterownik silnika.

Jaką masz przepływkę? Ori czy chinol?

-Przydało by Ci się wpiąć manometr i sprawdzić jaki jest doładowanie

-Poszukać nieszczelności w układzie

-Sprawdzić N75 i DV

Jak rozumiem wymieniłeś tylko sterownik silnika na ten z AEB?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka , jezdze na nieoryginalnej , ale mam boscha w garazu lecz nie ma roznicy .

N75 oryginalny od audi . DV nowy .

 

Manometr , postaram sie jakos zorganizowac w tygodniu pomiar.

 

Bardziej chcialbym zwrocic uwage na przepustnice gdyz jest zamontowana na linke , a oryginalnie do APU jest elektroniczna .

Silnik mam APU , komputer mam AEB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od początku...

 

Przepustnica i sterownik z AEB a co z wiązką elektryczną silnika? Wiązka do czujnika położenia przepustnicy jest z APU czy przełożona z AEB?

Jakie błędy są w sterowniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przepustnica i sterownik z AEB a co z wiązką elektryczną silnika?

 

nie wiem, ale adaptacje przechodzi .

 

Jakie błędy są w sterowniku?

 

Nie mam zadnych bledow w Vag-com (engine).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności