Skocz do zawartości

halski14

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O halski14

  • Urodziny 08.08.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    karlino

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. no wlasnie , jest zamulony naprawde uklad dolotu sprawdzony , nie ma zadnej dziury , zadnej , wszystkie wezyki na nowe wymienione , gruszka turbiny dziala , klapka w turbinie nie jest luzna . co to moze byc witam , logi byly juz robione z 3ciego biegu we wczesniejszych postach
  2. Witam dokonałem naprawy sprzegla i jest OK . Zrobilem kolejne logi w trasie : http://vaglog.pl/log-032_115_118_91F543.html http://vaglog.pl/log-032_002_003_zjE8m.html Co widze , sonda lambda 25 % (granica -10 do +10 ) , kat zaplonu btdc 30 ( granica 0-12 ) bledy ktore caly czas wyskakuja , na PB I LPG : Czwartek,22,GrudzieĂą,2016,10:29:28:54116Wersja VCDS: AKP 16.8.3 uruchomiony na Windows 10 x64 http://www.vcds.pl Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06B-906-018-AWT.lbl Oznaczenie elementu: 4B0 906 018 DC Komponent i/lub wersja: 1.8L R4/5VT 0001 Kodowanie: 11001 Kod serwisu: WSC 00028 Dodatkowe informacje: WVWZZZ3BZ2P173129 VWZ7Z0A4104227 VCID: 65C03657FFB2A26A52-5140 Znaleziono 1 b³šd: 17536 - ZespóÂł 1; adaptacja mieszanki (mult.) P1128 - 35-00 - mieszanka za uboga Kody gotowoœci: 0010 1001 pozdrawiam
  3. Witam , oczywiscie dalej temat aktualny . Pompa paliwa wymieniona na nową . Co wiecej spalanie jest takie same na LPG i na PB po 18 l - 20 l . ............................ Wczoraj chcialem zrobic logi VCDSem po wymianie pompy paliwa . LECZ . podczas wbicia 3ciego biegu i wcisniecia gazu , przy okolo 2 tys obrotow , cos strzelilo w skrzyni biegow ( manual ) , i zaczelo sie slizgac sprzeglo i wkrecac na obroty bez przyspieszenia , smród niesamowity . Biegów wogole nie mozna juz wbic . mam tzw. COMBO . Pali 20 litrow i skrzynia padla . Wracajac do tematu ... Co jeszcze moze byc przyczyna tak wielkiego spalania HELP .
  4. Witam , po krótkiej przerwie przedstawiam dalsze logi . 002 i 033 http://vaglog.pl/log-002_033_yGfCEq.html 115 i 118 http://vaglog.pl/log-115_118_JfjcC.html dodatkowe http://vaglog.pl/log-060_090_026_ELvE83v.html oraz http://vaglog.pl/log-015_016_020_lE3ZhI1.html Dodam że te logi są zrobione na kolejnej nowej przepływce bosch , oraz nowym zaworze DV , turbine rozkręciłem , klapka miała trochę luzu więc dokręciłem , gruszka działa płynnie sprawdzone na strzykawce . Strasznie ciężko nim się bujnąć, jakby przebicia gdzieś były jakieś , albo nie pracował prawidłowo na wszystkie cylindry , czasem jest tak że się odmuli to aż szarpnie mocą , ale tylko chwilowe .
  5. Witam , tak kupiłem oryginalna BOSCH 0 280 218 100 ale do tego modelu też wchodzą BOSCH 0 280 218 101 , tak wiec nie wiem czy dobrą kupiłem pod swój silnik ( AWT )
  6. Czas wtrysku ? Jak mozna to skrygowac , wystarczy wymienic pompe paliwa ? Na LPG pali 16 i na benzynie tez . Pozdro
  7. Poprawiony log na PB http://vaglog.pl/log_281986.html ktos sprawdzi ?
  8. Witam prosze o analize logów 2, 115,188 , w połowie mi gazu braklo i przełączylo na gaz , wsadzilem nowa przeplywke boscha i zaczelo palic mi 16 l banzyny http://vaglog.pl/log_281879.html
  9. dodam logi 2 115 118 http://vaglog.pl/log_281879.html w polowie mi gazu braklo i przelaczylo na benzyne pozdrawiam , prosze o analize
  10. Hejo Witam . Mój przepływomierz skończył się , posiadał dwa numery BOSCH 0 280 218 100 oraz 06A 906 461 N ( numer wygrzewany ) , oraz naklejkę na której jest numer 0 280 218 101 i 06A 906 461 NX . Jedna przepływka i dwa numery trochę dziwne. Kupiłem BOSCHA o num 280 218 100 , lecz po wymianie pali 15 l benzyny . Tak więc pytanie ? czy źłą przepływke zamówiłem ? Jaka jest różnica miedzy tymi numerami N i NX ? Samochód: Passat b5 FL 2001 1.8T AWT sedan. Pozdrawiam
  11. nie wiem, ale adaptacje przechodzi . Nie mam zadnych bledow w Vag-com (engine).
  12. Przeplywka , jezdze na nieoryginalnej , ale mam boscha w garazu lecz nie ma roznicy . N75 oryginalny od audi . DV nowy . Manometr , postaram sie jakos zorganizowac w tygodniu pomiar. Bardziej chcialbym zwrocic uwage na przepustnice gdyz jest zamontowana na linke , a oryginalnie do APU jest elektroniczna . Silnik mam APU , komputer mam AEB.
  13. Posiadam silnik APU lecz komputer moze byc od AEB . Czy jest możliwe ze zaplon w jest zle ustawiony ?
  14. W jaki sposób mogę ustawić ten zapłon ? samochód posiada osprzęt od AEB , a sam silnik jest od APU , przepustnica na linkę , przebieg 300 tys. Pozdrawiam
  15. czy jest mozliwosc przeanalizowania logow ? pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności