Skocz do zawartości
zwonko

Serdeczna prośba o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wszystkich bardzo serdecznie.

Niedawno w rodzinie zmieniliśmy samochód na VW Bora 1.9TDI ATD (chyba, przynajmniej takie oznaczenia widzę na aucie).

Silnik na zimnym pali na 3 gary, autem i silnikiem telepie na wszystkie strony.

Po osiągnięciu wyższej temperatury zgaszeniu i zapaleniu silnika autko chodzi raczej w porządku.

Autko podpiąłem do VAGa i powędruje jutro do zaufanego mechanika ze względu na błędy:

 

Address 01: Engine

Controller: 038 906 019 DD

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1518

Coding: 00002

Shop #: WSC 01266

WVWZZZ1JZ3W247071 VWZ6Z0B0239196

3 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

18074 - Valve for Pump-Jet: Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction

P1666 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1 Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

 

 

Błędy cylindra i pompowtrysku po zresetowaniu na ciełym silniku, nie pojawiają się dopóki znowu go nie zapali się na zimnym. Błąd G62 pojawia się sporadycznie, ciężko powiedzieć dlaczego. Wykonałem logi statyczne na zimnym silniku.

 

STATYCZNE:

Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_209858.html

Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_209859.html

Grupa 018, 023, 014: http://vaglog.pl/log_209860.html

 

Oraz na ciepły silniku logi statyczne i Base settings:

 

CIEPŁY STATYCZNE

Grupa 014, 018, 023: http://vaglog.pl/log_209873.html

Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_209874.html

Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_209875.html

 

CIEPŁY BASE SETTINGS

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_209826.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_209825.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_209824.html

 

 

 

Najbardziej podejrzane są oczywiście konektory, styki wtryskiwaczy i sam wtrysk. Możliwe rozwiązania:

-poprawienie styków przez wyczyszczenie i dogięcie

-wymiana listwy zasilającej

-wymiana/regeneracja pompowtrysku nr 1.

Także planuje pogadać z mechanikiem żeby najpierw wyczyścił i dogiął styki a jak to nie pomoże to zamienić miejscami wtryski (ponoć to określi czy uszkodzony jest wtryk czy listwa zasilająca).

 

Z racji tego że auto idzie do mechanika chciałbym wiedzieć czy coś jeszcze jest do roboty, dlatego prośba o analizę logów.

 

Nie znam się zbytnio i jeśli to że auto chodzi tak jak chodzi ma wpływ na odczyty logów, no to będę je ponawiał dopiero po naprawie.

 

EDIT: Grupa 14 nic nie pokazywała.

Edytowane przez zwonko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności