Skocz do zawartości
darkvon

Vw sharan - malo mocy. Prosze o analize logow.

Rekomendowane odpowiedzi

niestety narazie nie dysponujemy vacuometrem ale moze uda sie od kogos pozyczyc. Ostatnio wyciagalismy zawor podcisnienia (wydaje mi sie ze to ten co mowisz - n75) bylo tak tylko troszke syfu ale zawor dziala bez zarzutow.

Sprawdzimy jeszcze dokladnie te wezyki.

Powiedz mi jeszcze tak - siedzac w kanale i patrzac na sztange - w ktora strone powinna sie ona wysuwac/wsuwac? i czy powinnismy dac rade ruszyc ja reka/srubokretem ? Tak jak napisalem wyzej nie chciala sie poruszyc recznie ale tez za mocno nie chcialismy szarpac bo nie wiedzielismy w ktora strone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niestety narazie nie dysponujemy vacuometrem ale moze uda sie od kogos pozyczyc. Ostatnio wyciagalismy zawor podcisnienia (wydaje mi sie ze to ten co mowisz - n75) bylo tak tylko troszke syfu ale zawor dziala bez zarzutow.

Sprawdzimy jeszcze dokladnie te wezyki.

Powiedz mi jeszcze tak - siedzac w kanale i patrzac na sztange - w ktora strone powinna sie ona wysuwac/wsuwac? i czy powinnismy dac rade ruszyc ja reka/srubokretem ? Tak jak napisalem wyzej nie chciala sie poruszyc recznie ale tez za mocno nie chcialismy szarpac bo nie wiedzielismy w ktora strone.

 

No pewnie że powinno się dać ją poruszyć. Jak podciśnienie zwykłe daje rade. Moze zawór upustowy zanagarowany na amen

 

O tak to powinno działać

Tu ew regulacja:

Zobacz tez czy grucha czasem tak nie wygląda:

Od 1.30 sekundy Edytowane przez driver77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grucha na szczescie jest w porzadku. Co do sztangi to sprawdzimy ja jak wjedziemy na kanal niestety narazie przez pogode (bloto) nie jest to mozliwe.

Za pare dni dam znac co i jak wiec prosze driver77 zebys pomogl mi do konca rozwiazac ten problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie siedzimy w garazu pod autem. Z filmiku wynika ze gosc podaje cisnienie a nie podcisnienie. Moglbys mi to wytlumaczyc jak to w koncu ma byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiazany. Sytuacja wygladala tak ze zaworek podajacy cisnienie do gruszki (n75 chyba) zuzyl sie. Wyczyscilismy drugi - oryginalny z syfu ktory sie tam nagromadzil i gruszka zaczela chodzic, wszystko jest juz dobrze samochod znowu ma przyspieszenie jak dawniej. Dziekuje wszyskim za pomoc. Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Szukam pomocy i nie mogę jej znaleźć :( Może koledzy mogliby przeanalizować moje logi ? Byłbym wdzięczny, Passat trochę dużo pali :(

 

 

DYNAMICZNE:

http://vaglog.pl/log_225354.html

http://vaglog.pl/log_225353.html

http://vaglog.pl/log_225352.html

 

STATYCZNE:

http://vaglog.pl/log_225349.html

http://vaglog.pl/log_225350.html

http://vaglog.pl/log_225351.html

 

BASIC SETTINGS:

http://vaglog.pl/log_225346.html

http://vaglog.pl/log_225347.html

http://vaglog.pl/log_225348.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności