Skocz do zawartości
darkvon

Vw sharan - malo mocy. Prosze o analize logow.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam vw sharana 96r. 90km i od pewnego czasu zauwazylem spadek mocy. Ogolnie nie jest zle ale czasami muli go pod gorke. Jakis czas temu pekla mi membrana od EGR i zawor zaczal przeciekac, wiec go zaslepilem (wyzsze wskazania na vagu - przeplywka ale to normalne po zaslepieniu) oraz zauwazylem ze w dolocie obok przeplywki sa sladowe ilosci oleju co tez moze byc przyczyna spadku mocy (bledne wskazania)... Rano po zapaleniu puszcza niebieski dymek ale tylko na zimnym silniku, na rozgrzanym silniku nie czuc w spalinach oleju oraz brak niebieskiego dymka.

 

Prosze o rade co zrobic ws oleju (prawdopodobnie z odmy) w okolicach przeplywki oraz o analize logow statycznych. Narazie nie bede robil logow dynamicznych poniewaz najpierw musze wstepnie ocenic co sie dzieje w aucie.

 

STATYCZNE:

Grupa 000, 001, 004: http://vaglog.pl/log_203755.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_203756.html

Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_203757.html

Grupa 007, 008, 011: http://vaglog.pl/log_203758.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_203759.html

 

 

PS: przepraszam jesli zle wykonalem logi - jestem amatorem i niedlugo bawie sie vagiem.

Edytowane przez darkvon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomoze ktos? Czy tylko pomagacie tym co maja passata... Moj silnik tez jest z rodziny Tdi od vw wiec wielkich roznic nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co to za silnik w tym Sharanie? TDI?

Logi na benzynę wyglądają,na pewno nie ON.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co ty opowiadasz? To jest normalny silnik diesla TDI 1.9 90 konny z 96 roku. Bez jaj.

Ale wiem co moze byc - robilem tez logi z BS grupy 003 i 010 i mogly sie te dwa pliki podmienic z tymi z MS - jezeli o to Ci chodzilo.

Edytowane przez darkvon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 sprawa, ze silnik nie zagrzany do logow , a 2 to ze to nie TDI tylko VR6 , dziekuje panom. 021 906 256 Q - ster od VR6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobmy tak wykasuje wszystkie logi z kompa zeby mi sie nie wymieszaly, zrobie jeszcze raz.

 

Wiem co sie moglo stac - ostatnio robilem logi koledze vw sharana 2.8 vr6 - benzyna i musialy mi sie logi wymieszac. Sory za klopot i wrzuce nowe logi niebawem.

 

Ostatnio pokonuje krotkie trasy (3km ze wzgledu na prace) wiec jak tylko gdzies dalej wyskocze i zagrzeje silnik to zrobie logi. Wystarcza wam narazie logi statyczne ?

Edytowane przez darkvon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co ty opowiadasz? To jest normalny silnik diesla TDI 1.9 90 konny z 96 roku. Bez jaj.

Jak się pytam co chcesz diagnozować to odpowiedz normalnie.

Patrze w logi i widze że to nie TDI- Bez jaj:kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz napisalem ze moj blad. Bylem pewien na 100% ze usunalem logi kolegi.... Pomylilem sie sory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Juz napisalem ze moj blad. Bylem pewien na 100% ze usunalem logi kolegi.... Pomylilem sie sory.

OK. Spoko. Pisałem jako pierwszy i myślalem ze ktoś sobie jaja robi jakieś ,albo ja jestem wczorajszy :ocochodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko. A na podstawie logow statycznych bedziecie mi w stanie cos wstepnie powiedziec? Bo do dynamicznych bede musial sobie zalatwic druga osobe i wczesniej rozgrzac silnik....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś tam pokażą. Jak dasz radę to jeszcze BS wrzuć. Dynamiczne dasz póżniej.

Zrób logi zgodnie z opisem w temacie przyklejonym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie co do logow dynamicznych - czy kazda grupe mam robic osobno czy moge np po dwie? I jeszcze jedna sprawa - mam zaslepiony egr (cieknie - peknieta membrana) wiec parametry beda podwyzszone, a wiec oplaca siw narazie robic logi dyniczne czy lepiej najpierw wymienic egr?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostaw zaślepiony na wieki wieków. No chyba że ekologiem jesteś to zrób jak w książce pisze.

Blaszka zaślepiłeś czy samo podciśnienie?

Najlepiej po jednej, max po dwie,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaslepilem blaszka i uszczelka (ta co sie z arkusza wycina) przed zaworem - podcisnienia nie zaslepialem. Ale zauwazylem ze sa podwyzszone parametry na MAF (o ile dobrze pamietam) tak jak pisali na jakims forum. Wiec pytam czy te podwyzszone parametry beda wam przeszkadzac w czyms?

 

Tu masz link do tej strony gdzie to wyczytalem (http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-przeplywomierza/)

Edytowane przez darkvon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ma być. Po zaślepieniu MAF mierzy więcej w statycznym. Na dynamiczny to nie ma wpływu -MAF będzie mierzył normalnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okay. W takim razie mam plany jutro zrobic logi dynamiczne i statyczne. Jak dobrze pojdzie to wrzuce.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Jeszcze jedno bo mi sie juz pomieszalo. Logi statyczne wykonuje na jalowym biegu z zapalonym silnikiem przes okolo 20sec. Ale czy mam w trakcie pomiaru dodawac gazu czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tam odpowiedzi na moje pytanie - czy w logach statycznych dodawac gazu... Moglbys mi rozwiac ta watpliwosc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Statyczny= bieg jałowy czyli wolne obroty. Pedał gazu cie nie interesuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam przesylam swiezo zrobione logi (akurat wyskoczyla mi trasa 60km i wykorzystalem nagrzany silnik). Prosze o analize.

 

STATYCZNE:

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_204451.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_204452.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_204453.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_204454.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204455.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_204456.html

Grupa 014: http://vaglog.pl/log_204457.html

 

DYNAMICZNE:

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204450.html

Grupa 008, 010: http://vaglog.pl/log_204449.html

Grupa 000, 001: http://vaglog.pl/log_204448.html

Grupa 003, 004: http://vaglog.pl/log_204447.html

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204445.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_204444.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204443.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_204442.html

 

Dodam ze grupy 018 i 023 (w statycznych) nie sa dostepne dla mojego sterownika (Error not available) a grupa 014 tez nic nie pokazala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności