Skocz do zawartości
darkvon

Vw sharan - malo mocy. Prosze o analize logow.

Rekomendowane odpowiedzi

PS: to jest silnik 1Z jakby ktos pytal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Statyczne- OK Egr zaslepiony OK

Dynamiczne- przepływka umiera gr 3 stąd te jego słabości. Podmienić na inną sprawną w celach testowych. Logi na innej gr 3/8/11

BS- to nie sa BS . Może twój sprzet nie obsługuje tej funkcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za analize. Zanim podmienie przeplywke musze jakos rozwiazac problem ze na sciankach kolo przeplywki znajduje sie olej (prawdopodobnie z odmy). Czy macie jakis patent na to?

Ps: na 100% wlaczalem BS wiec chyba moj sprzet nie obsluguje tej funkcji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej czy syf zmieszany z mgłą olejową?

Zdemontuj całą przepływkę i wyczyść jakimś sprayem na alkoholu. Nie wiem czy idzie wyjąć sam lizak u ciebie z obudowy. Jak idzie to obudowe normalnie wyczyścisz a wkładu nie trzyj żadnymi szmatami tylko spray na alkoholu.

 

BTW.

Na sciankach zewnętrznych czy wewnętrznych ten olej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest ogolnie tlusty syf osadzony na sciankach w srodku tej "rury" w ktorej jest przeplywka. Aby to zobaczyc trzeba w srodku przejechac palcem. Podejrzewamy ze ten olej pochodzi z odmy. I na tej podstawie twierdze ze te sladowe ilosci oleju powoduja zly odczyt przeplywomierza.

 

Czy jestescie w stanie mi cos poradzic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Syf w przepływce= fałszywy pomiar.

Wyczyść jak pisałem wczesniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem ale ten olej musial sie tam jakos dostac a nie powinien... Jezeli czyszczenie nie pomoze to nie bede kupowal nowej przeplywki majac swiadomosc ze moze ja spotkac to samo co wczesniejsza....

Wole naprawic przyczyne czyli znalezienie sie oleju w nieodpowiednim miejscu a dopiero pozniej usuwac skutki.

 

Jak wyczyszcze to napewno wyczuje wzrost mocy (o ile pomoze) i dam znac, a pozniej bedziemy sie martwic...

Edytowane przez darkvon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego driver77 czy moglbys mi sprawdzic jeszcze raz logi czy mam prawidlowy kat wtrysku? (mam pewne podejrzenia)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aby poprawnie ocenić kąt wtrysku gr 000 BS. U ciebie brak tej grupy

Statyczny :

dla VP zalecany kąt ma być 49-54 -> powyżej przyśpieszony, poniżej opóźniony i lepiej go ustawić bliżej do 54 (czyli przyśpieszony) niż do 49 (opóźniony). Regulujemy przy rozrządzie kołem zębatym pompy paliwa. Taki kąt który mocno odbiega od zalecanego ustawienia (czyli od zalecanego 49-54), może się przyczynić między innymi do: słabego rozruchu szczególnie zimą, spadkiem mocy, głośną/twardą pracą silnika itp. Linki do lektury na temat poprawiania kąta wtrysku w VP:

 

 viewtopic.php?t=166146 - poprawka kąta wtrysku w VP (AGR/ALH, AHF/ASV)

 viewtopic.php?t=142235 - poprawka kąta wtrysku w VP (AFN/AVG)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie moj silnik pracuje ostatnio bardziej twardo. Ale zostawmy to.

Czy moglbys mi zaproponowac jakis konkretny preparat ktorym moge wyczyscic ta przeplywke?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ci pasuje to zostaw. Na pompie ostatnio kilka lat temu i ustawiałem w/g własnych upodobań.

Jakimś izopropylem. Czymś na alkoholu co szybko odparowuje. Ale nie Plakiem czy WD 40.

Jak wokól przeplywki jest taka jakby zaschnięta oliwa zmieszana z kurzem to normalna rzecz po wielu latach eksploatacji. Jeżeli świeżutka i dużo to odmą bym się zainteresował i zweryfikowal ile daje tego oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak go kupilem 7 lat temu to silniczek chodzil jak zegarek. Jednak ostatnio ma takie dziwne drgania na zimnym silniku. Troche mnie to niepokoi i podejrzewam ze to moze byc kat wtrysku. Dwa lata temu mechanik ustawial mi kat i dorabial jakis klin wiec kto wie czy znowu sie nie przestawil kat...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klin na wale? Jak tak to obejrzyj koło pasowe czy jakoś dziwnie nim nie telepie w rożnych kierunkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakos tak nie wiem dokladnie ale sie dowiem. W wolnej chwili zerkne na to i dam znac.

Edytowane przez darkvon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem to kolo pasowe o ktorym wspominalem i chodzi rowno bez jakis drgan. Macie moze inne pomysly z czego moga sie brac te drgania silnika (nierownomierna praca) ? Dodam ze po dodaniu gazu czyli gdzies od 1200+ drgania ustaja...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przepraszam ze odswiezam ale postanowilem wykorzystac ladna pogode i porobic sobie z autem.

Wyczyscilem ta przeplywke o ktorej mowil wyzej driver77 - ktore grupy musze zrobic w logach dynamicznych aby to sprawdzic?

Druga sprawa - obserwowalem sztange w turbince i niestety po dodaniu gazu nie rusza sie, nawet recznie nie idzie jej ruszyc. Wiec postanowilismy sprawdzic podcisnienie i stwierdzamy ze po dodaniu gazu cisnienie jest marne i podawane jest impulsywnie.

 

Prosze o analize tego i o rade w mojej sprawie. Z gory dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy moge liczyc na wasza pomoc? Weekend sie zaczyna i mam czas z tym zrobic. Potrzebuje jednak waszej rady/opini.

Edytowane przez darkvon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomozcie.... juz polowe pomogliscie mi naprawic... chce naprawic do konca to auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam prosbe. Niech ktos kto ma pojecie sie wypowie i pomoze rozwiazac mi problem napisany wyzej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia węzyki podciśnienia,oraz zawór N 75. Zapnij vacuometr na wężyk przy gruszce i zmierz. Jak będzie mniej niż 0,7 to gdzieś ucieka podciśnienie albo n 75 świruje. Można go obejść testowo bypass-em.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności