darkvon Zgłoś #21 Napisano 19 Lutego 2015 PS: to jest silnik 1Z jakby ktos pytal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #22 Napisano 19 Lutego 2015 Statyczne- OK Egr zaslepiony OK Dynamiczne- przepływka umiera gr 3 stąd te jego słabości. Podmienić na inną sprawną w celach testowych. Logi na innej gr 3/8/11 BS- to nie sa BS . Może twój sprzet nie obsługuje tej funkcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkvon Zgłoś #23 Napisano 19 Lutego 2015 Dzieki za analize. Zanim podmienie przeplywke musze jakos rozwiazac problem ze na sciankach kolo przeplywki znajduje sie olej (prawdopodobnie z odmy). Czy macie jakis patent na to? Ps: na 100% wlaczalem BS wiec chyba moj sprzet nie obsluguje tej funkcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #24 Napisano 19 Lutego 2015 Olej czy syf zmieszany z mgłą olejową? Zdemontuj całą przepływkę i wyczyść jakimś sprayem na alkoholu. Nie wiem czy idzie wyjąć sam lizak u ciebie z obudowy. Jak idzie to obudowe normalnie wyczyścisz a wkładu nie trzyj żadnymi szmatami tylko spray na alkoholu. BTW. Na sciankach zewnętrznych czy wewnętrznych ten olej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkvon Zgłoś #25 Napisano 20 Lutego 2015 To jest ogolnie tlusty syf osadzony na sciankach w srodku tej "rury" w ktorej jest przeplywka. Aby to zobaczyc trzeba w srodku przejechac palcem. Podejrzewamy ze ten olej pochodzi z odmy. I na tej podstawie twierdze ze te sladowe ilosci oleju powoduja zly odczyt przeplywomierza. Czy jestescie w stanie mi cos poradzic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #26 Napisano 20 Lutego 2015 Syf w przepływce= fałszywy pomiar. Wyczyść jak pisałem wczesniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkvon Zgłoś #27 Napisano 20 Lutego 2015 (edytowane) Ja rozumiem ale ten olej musial sie tam jakos dostac a nie powinien... Jezeli czyszczenie nie pomoze to nie bede kupowal nowej przeplywki majac swiadomosc ze moze ja spotkac to samo co wczesniejsza.... Wole naprawic przyczyne czyli znalezienie sie oleju w nieodpowiednim miejscu a dopiero pozniej usuwac skutki. Jak wyczyszcze to napewno wyczuje wzrost mocy (o ile pomoze) i dam znac, a pozniej bedziemy sie martwic... Edytowane 20 Lutego 2015 przez darkvon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkvon Zgłoś #28 Napisano 21 Lutego 2015 Kolego driver77 czy moglbys mi sprawdzic jeszcze raz logi czy mam prawidlowy kat wtrysku? (mam pewne podejrzenia) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #29 Napisano 21 Lutego 2015 Aby poprawnie ocenić kąt wtrysku gr 000 BS. U ciebie brak tej grupy Statyczny : dla VP zalecany kąt ma być 49-54 powyżej przyśpieszony, poniżej opóźniony i lepiej go ustawić bliżej do 54 (czyli przyśpieszony) niż do 49 (opóźniony). Regulujemy przy rozrządzie kołem zębatym pompy paliwa. Taki kąt który mocno odbiega od zalecanego ustawienia (czyli od zalecanego 49-54), może się przyczynić między innymi do: słabego rozruchu szczególnie zimą, spadkiem mocy, głośną/twardą pracą silnika itp. Linki do lektury na temat poprawiania kąta wtrysku w VP: viewtopic.php?t=166146 - poprawka kąta wtrysku w VP (AGR/ALH, AHF/ASV) viewtopic.php?t=142235 - poprawka kąta wtrysku w VP (AFN/AVG) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkvon Zgłoś #30 Napisano 22 Lutego 2015 Faktycznie moj silnik pracuje ostatnio bardziej twardo. Ale zostawmy to. Czy moglbys mi zaproponowac jakis konkretny preparat ktorym moge wyczyscic ta przeplywke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #31 Napisano 22 Lutego 2015 Jak ci pasuje to zostaw. Na pompie ostatnio kilka lat temu i ustawiałem w/g własnych upodobań. Jakimś izopropylem. Czymś na alkoholu co szybko odparowuje. Ale nie Plakiem czy WD 40. Jak wokól przeplywki jest taka jakby zaschnięta oliwa zmieszana z kurzem to normalna rzecz po wielu latach eksploatacji. Jeżeli świeżutka i dużo to odmą bym się zainteresował i zweryfikowal ile daje tego oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkvon Zgłoś #32 Napisano 24 Lutego 2015 Jak go kupilem 7 lat temu to silniczek chodzil jak zegarek. Jednak ostatnio ma takie dziwne drgania na zimnym silniku. Troche mnie to niepokoi i podejrzewam ze to moze byc kat wtrysku. Dwa lata temu mechanik ustawial mi kat i dorabial jakis klin wiec kto wie czy znowu sie nie przestawil kat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #33 Napisano 25 Lutego 2015 Klin na wale? Jak tak to obejrzyj koło pasowe czy jakoś dziwnie nim nie telepie w rożnych kierunkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkvon Zgłoś #34 Napisano 25 Lutego 2015 (edytowane) Jakos tak nie wiem dokladnie ale sie dowiem. W wolnej chwili zerkne na to i dam znac. Edytowane 27 Lutego 2015 przez darkvon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkvon Zgłoś #35 Napisano 1 Marca 2015 Sprawdzilem to kolo pasowe o ktorym wspominalem i chodzi rowno bez jakis drgan. Macie moze inne pomysly z czego moga sie brac te drgania silnika (nierownomierna praca) ? Dodam ze po dodaniu gazu czyli gdzies od 1200+ drgania ustaja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkvon Zgłoś #36 Napisano 18 Marca 2015 Witam. Przepraszam ze odswiezam ale postanowilem wykorzystac ladna pogode i porobic sobie z autem. Wyczyscilem ta przeplywke o ktorej mowil wyzej driver77 - ktore grupy musze zrobic w logach dynamicznych aby to sprawdzic? Druga sprawa - obserwowalem sztange w turbince i niestety po dodaniu gazu nie rusza sie, nawet recznie nie idzie jej ruszyc. Wiec postanowilismy sprawdzic podcisnienie i stwierdzamy ze po dodaniu gazu cisnienie jest marne i podawane jest impulsywnie. Prosze o analize tego i o rade w mojej sprawie. Z gory dzieki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkvon Zgłoś #37 Napisano 20 Marca 2015 (edytowane) Czy moge liczyc na wasza pomoc? Weekend sie zaczyna i mam czas z tym zrobic. Potrzebuje jednak waszej rady/opini. Edytowane 22 Marca 2015 przez darkvon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkvon Zgłoś #38 Napisano 23 Marca 2015 Panowie pomozcie.... juz polowe pomogliscie mi naprawic... chce naprawic do konca to auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darkvon Zgłoś #39 Napisano 27 Marca 2015 Ponawiam prosbe. Niech ktos kto ma pojecie sie wypowie i pomoze rozwiazac mi problem napisany wyzej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #40 Napisano 2 Kwietnia 2015 Do sprawdzenia węzyki podciśnienia,oraz zawór N 75. Zapnij vacuometr na wężyk przy gruszce i zmierz. Jak będzie mniej niż 0,7 to gdzieś ucieka podciśnienie albo n 75 świruje. Można go obejść testowo bypass-em. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach