MrTi2310 Zgłoś #21 Napisano 5 Maja 2015 Słabe hamulce w sensie, że pedał jest twardy? Jak tak do raczej vakupompa Ci siada (albo gdzieś zasysa powietrze), słabe przyśpieszanie też może być tym spowodowane, gruszka turbiny sterowana jest podciśnieniowo. nie byla testowana - wsadzona jak kupiona, montowana byla przez lokalnych mechanikow bez jakichs mega sprzetow - mozliwe ze wchodzi w gre zla regulacja? No to pojedź do jakiegoś zakładu gdzie robią pompy/pompowtryski i niech Ci przetestują pompkę i przy okazji odpowiednio ją zamontują i wyregulują (może przy okazji czyszczenie?). Nie zapomnij też o nowych uszczelkach pod PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HPQ Zgłoś #22 Napisano 5 Maja 2015 wiem ze jest uwalony krociec przy Vacum pompie, uszczelniony silinkonem. zamowilem uzywke z kroccem nie wprasowanych tylko na takiej blaszce. Hamulce - Pedal sie zapada, jak podpompuje twardnieje. Silnik drga przy przyspieszaniu. Slaba korekcja nie moze byc spowodowana problemem w pompa vacum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrTi2310 Zgłoś #23 Napisano 5 Maja 2015 Jeśli część paliwowa vacumpompy jest uszkodzona to może mieć to wpływ na korekcję, ale korekcje szły by na wszystkie pompki. Jeśli masz luz na króćcu to jest bardzo prawdopodobne, że jest to przyczyną słabego przyśpieszenia, za małe podciśnienie żeby wysterować odpowiednio gruszkę. Co do zapadającego się hamulca to słaba vaku objawia się twardym pedałem, przynajmniej znam tylko takie przypadki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabolic Zgłoś #24 Napisano 5 Maja 2015 (edytowane) Korekcje u Ciebie nie mają nic wspólnego z vacum. Słabe przyśpieszenie i hamulce pewnie u Ciebie mają, skoro uwalony krociec i podciśnienie ucieka. Powiem tak - daj to komuś kto się zna, bo będziesz naprawiał ten samochód tak długo, aż się go nie pozbędziesz... To jest parodia, by po robieniu uszczelki nagle takie jaja się działy, a po wymianie wtryskiwacza dalej to samo. Ktoś spartaczył robotę i to najpewniej ten, który robił uszczelkę, co nie zmienia faktu, że gość który wsadził Ci inna pompkę ot tak też się nie popisał... Oszczędny 2 razy traci - daj to komuś kto na prawdę ogarnia, choćby wiązało się to z lekko większym kosztem. Wyjdziesz na zero licząc partaczy którzy będą podmieniać co mogą nie będąc pewnym części, wymieniać albo i nie... uszczelek wtryskiwaczy przy okazji tych prób i błędów i temu podobnych działań... Co do zapadającego się hamulca - jeśli jest to fest wyczuwalne, to albo ucieka płyn, albo źle zmontowane hamulce (zaciski, klocek zbytnio się cofa, zdarza się, ze jakiś "mietek" wsadzi źle sprężynę przy zacisku i potem jaja się dzieją...) albo pompa hamulcowa puszcza między sekcjami. To tak pokrótce. Edytowane 5 Maja 2015 przez Diabolic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HPQ Zgłoś #25 Napisano 5 Maja 2015 Tak zrobię. Pójdę do warsztatu zajmującego się pompkami by sprawdził zamontowanie pompki oraz ta uzywke vacum, która zamowilem i by oni też ja zamontowali i sprawdzili przed zamontowaniem. Dzięki - będę aktualizował jak coś się dowiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #26 Napisano 5 Maja 2015 Problem nie leży w 1szej pompce, a we wszystkich. Zapłon występuje w kolejności 1-3-4-2, więc pompka 3,4,2 ujmują paliwa w celu wyrównania pracy silnika po zapłonie 1szego cylindra. Jak dla mnie, to wszystkie są do weryfikacji, ewentualnego czyszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach