cinek2908 Zgłoś #1 Napisano 30 Stycznia 2015 Witam forumowiczów Od jakiegoś czasu mam problem z biegiem jałowym mojego autka i gaśnięciem przy wyjeździe z domu na zimnym. Po odpaleniu rano na zimnym na PB obroty ok. 1000 i wyje, po chwili obroty się normują i się wycisza. Na benzynie lubi zgasnąć podczas jazdy, na LPG nie ma takich sytuacji. Po przełączeniu na LPG mocno lubi zafalować obrotami, gdy jeszcze jest zimny. Gdy się zagrzeje obroty falują minimalnie. Na benzynie falują minimalnie. Auto ma muła. Dziś podłączyłem Vaga, lecz nie wskazuje żadnych błędów w sterowniku silnika. Przejrzałem z ciekawości grupy danych sterownika silnika i natknąłem się na grupę 032: http://vaglog.pl/log_201952.html wartość w 2 kolumnie jest zawyżona, co ona oznacza? Chciałem jeszcze zrobić logi dynamiczne, ale pogoda jeszcze nie sprzyja, poczekam na lepsze dni. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #2 Napisano 30 Stycznia 2015 Musisz zrobić dynamiczne, duża wartosć z drugiej grupie może oznaczac np. uszkodzoną przepływke, ale jesli masz lpg równie dobrze może to być źle wystrojona instalacjia lpg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2908 Zgłoś #3 Napisano 30 Stycznia 2015 (edytowane) zapomniałem dodać, że przepływomierz wymieniłem na nowy miesiąć temu, bo padł. Czy gaśnięcie na benzynie może być skutkiem LPG? Gdy zgaśnie, odpala normalnie po ponownym rozruchu. Edytowane 30 Stycznia 2015 przez cinek2908 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #4 Napisano 30 Stycznia 2015 Cięzko coś powiedzieć bez logów, na pewno lpg które rozjeżdza adaptacje paliwowe moze powodować probemy z jazda na benzynie, zrób dynamicznie na benzynie po kasowaniu błedów 002+033 i 115+118 i potem na lpg 002+033. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2908 Zgłoś #5 Napisano 30 Stycznia 2015 ok, postaram się zrobić Logi w miarę najkrótszym czasie, pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2908 Zgłoś #6 Napisano 31 Stycznia 2015 Dziś wykonałem logi dynamiczne; PB: 002+033: http://vaglog.pl/log_202147.html 020+118+115: http://vaglog.pl/log_202148.html LPG: 002+033: http://vaglog.pl/log_202149.html Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #7 Napisano 31 Stycznia 2015 Założyłeś zła przepływke, tylko bosch po numerach z ogyginału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2908 Zgłoś #8 Napisano 31 Stycznia 2015 kupiłem zamiennik, który miał być pod te same numery, widocznie nie, też wydawało mi się po dużej ilości masy powietrza na logach. Przed padnięciem starej przepływki też miałem takie objawy, na reszcie logów jest wszystko ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #9 Napisano 31 Stycznia 2015 Reszta jest ok, załóż poprawną przepływke i będzie gitara. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2908 Zgłoś #10 Napisano 31 Stycznia 2015 Kupię jakaś dobrą używkę i zrobię jeszcze logi na nowo. Odezwę się. Dzieki za poświęcony czas bodzik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2908 Zgłoś #11 Napisano 6 Lutego 2015 Oto logi na innym przepływomierzu z Boscha 06A906461DX: PB: 002+033: http://vaglog.pl/log_202820.html 020+118+115: http://vaglog.pl/log_202821.html LPG: 002+033: http://vaglog.pl/log_202819.html Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #12 Napisano 7 Lutego 2015 Teraz przepływka pokazuje realne wartosci, troche wysterowanie n75 dziwne spadło prawie do zera i dmucha troche więcej niż chce program, coś tam było grzebane przy turbinie?, sprawdz szczelnośc wężyków przy n75 i sam zaworek przedmuchaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2908 Zgłoś #13 Napisano 20 Lutego 2015 Witam, Przy turbo nic nie było ruszane. Sprawdziłem n75 i wężyki. Okazało się że wężyk idący od n75 do turbo, był pęknięty w dwóch miejscach na zgięciach. Dla pewności wymieniłem obydwa i zrobiłem nowe logi: grupy 020+118+115: http://vaglog.pl/log_204629.html grupy 002+033: http://vaglog.pl/log_204628.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach