Skocz do zawartości

cinek2908

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O cinek2908

  • Urodziny 29.08.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Truskolasy

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Logi na nowej przepływce: http://vaglogi.pl/log-020_118_115_BP538.html http://vaglogi.pl/log-002_033_2eJ3tgQ.html PZDR.
  2. Na początek zamieniłem same cewki z 3,4 na 1,2. Świece nowe więc na razie zostawiłem je na swoim miejscu. Jutro będę miał na podmianę nowy przepływomierz z boscha o moim numerze. A tutaj logi z dzisiaj: http://vaglogi.pl/log-002_033_EfxWA.html http://vaglogi.pl/log-020_118_115_c819N.html Pozdrawiam.
  3. W 002+033 nadłożył mi się stary log i teraźniejszy, nie zauważyłem, mój błąd: poprawka: http://vaglogi.pl/log-002_033_vX4dJX7.html http://vaglogi.pl/log-020_118_115_0jOP0.html LPG jest, szczelność sprawdzona kompresorem (nic nie syczało), sprawdzone wężyki od N75 do turbo i do gruchy, dv trzyma, świece wymienione ok. 1000KM zrobione na nich. Jest program, który mam na drugim sterowniku, do logów podłączam ori soft, żeby logować na seryjnych parametrach. Czyli przepływomierz do wymiany? Spalanie stukowe jest przez przepływomierz, czy cewki też do wymiany? PZDR.
  4. Witam forumowiczów Prośba o analizę logów mojego Passata B5, trochę muli, ciężko wstaje i czasami przerywa przy przyspieszaniu. Oto logi dynamiczne na PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_vX4dJX7.html http://vaglogi.pl/log-020_118_115_0jOP0.html Pozdrawiam.
  5. Witam, Przy turbo nic nie było ruszane. Sprawdziłem n75 i wężyki. Okazało się że wężyk idący od n75 do turbo, był pęknięty w dwóch miejscach na zgięciach. Dla pewności wymieniłem obydwa i zrobiłem nowe logi: grupy 020+118+115: http://vaglog.pl/log_204629.html grupy 002+033: http://vaglog.pl/log_204628.html
  6. Oto logi na innym przepływomierzu z Boscha 06A906461DX: PB: 002+033: http://vaglog.pl/log_202820.html 020+118+115: http://vaglog.pl/log_202821.html LPG: 002+033: http://vaglog.pl/log_202819.html Pozdrawiam.
  7. Ja także miałem taki problem, od ok. tygodnia czasu. Teraz jest ok. pzdr.
  8. Kupię jakaś dobrą używkę i zrobię jeszcze logi na nowo. Odezwę się. Dzieki za poświęcony czas bodzik.
  9. kupiłem zamiennik, który miał być pod te same numery, widocznie nie, też wydawało mi się po dużej ilości masy powietrza na logach. Przed padnięciem starej przepływki też miałem takie objawy, na reszcie logów jest wszystko ok?
  10. Dziś wykonałem logi dynamiczne; PB: 002+033: http://vaglog.pl/log_202147.html 020+118+115: http://vaglog.pl/log_202148.html LPG: 002+033: http://vaglog.pl/log_202149.html Pzdr.
  11. ok, postaram się zrobić Logi w miarę najkrótszym czasie, pozdrawiam.
  12. zapomniałem dodać, że przepływomierz wymieniłem na nowy miesiąć temu, bo padł. Czy gaśnięcie na benzynie może być skutkiem LPG? Gdy zgaśnie, odpala normalnie po ponownym rozruchu.
  13. Witam forumowiczów Od jakiegoś czasu mam problem z biegiem jałowym mojego autka i gaśnięciem przy wyjeździe z domu na zimnym. Po odpaleniu rano na zimnym na PB obroty ok. 1000 i wyje, po chwili obroty się normują i się wycisza. Na benzynie lubi zgasnąć podczas jazdy, na LPG nie ma takich sytuacji. Po przełączeniu na LPG mocno lubi zafalować obrotami, gdy jeszcze jest zimny. Gdy się zagrzeje obroty falują minimalnie. Na benzynie falują minimalnie. Auto ma muła. Dziś podłączyłem Vaga, lecz nie wskazuje żadnych błędów w sterowniku silnika. Przejrzałem z ciekawości grupy danych sterownika silnika i natknąłem się na grupę 032: http://vaglog.pl/log_201952.html wartość w 2 kolumnie jest zawyżona, co ona oznacza? Chciałem jeszcze zrobić logi dynamiczne, ale pogoda jeszcze nie sprzyja, poczekam na lepsze dni. Pozdrawiam.
  14. Witam, Od jakiegoś czasu w moim passacie falują obroty na biegu jałowym na benzynie jak i na LPG. Zdarza się to także przy wysprzęglaniu i skręcaniu kół na skrzyżowaniu. Mam jeszcze taki problem, że jak ruszam autkiem na zimnym silniku zaraz po odpaleniu z rana, samochód gaśnie, po ponownym odpaleniu już nie robi problemu. Podczas przyspieszania czuć małe szarpnięcia. Niedawno wymieniłem DV, (miał już ponad 5 lat i przepuszczał), świece(NGK PFR6Q), wkład pompy paliwa wraz z filtrem (małe ciśnienie paliwa), wyczyściłem przepustnice + adaptacja, sprawdziłem dolot kompresorem (znalazłem nieszczelność i ją usunąłem i myślę ze jest ok). Sterownik silnika nie wskazuje żadnych błędów, więc skusiłem się na logi dynamiczne: 020-115-118: http://vaglog.pl/log_193718.html 002-033: http://vaglog.pl/log_193717.html Logi robione na PB Gdyby brakowało grupy do zalogowania, proszę pisać. Pozdrawiam.
  15. Witam! Wymieniłem wkład pompy paliwa i jest już ok. Pozwoliłem sobie wrzucić logi, aby potwierdzić czy wszystko jest w porządku. Oto one; Grupy: 002,033 - http://vaglog.rtnet.pl/marcinkubat1990_176254.html Grupy: 020,115,118 - http://vaglog.rtnet.pl/marcinkubat1990_176255.html pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności