Lcf Zgłoś #1 Napisano 30 Stycznia 2015 Witam, mam Paska z silnikiem BKP, obecnie kuleje z powodu awarii pompowtryskow. Jade na akcje serwisowa, wymiana PD na nowe i dowiedzialem sie, ze wkladaja pompki te, ktore sa przeznaczone do BMR, czyli 03G 130 073 TX. Tak sobie pomyslalem, ze skoro juz bede mial pompki od wersji 170KM, to co tam jeszcze trzebaby wymienic, zeby miec motor zblizony do BMR (turbina ?) Chodzi o to, ze jesli da sie zrobic ze 140KM 170KM, to pozniej mozna sie pobawic w chipy i wykrzesac cos wiecej niz okolice 170KM z silnika BKP Myle sie bardzo, czy ma to jakis logiczny sens ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomeck Zgłoś #2 Napisano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Witam,mam Paska z silnikiem BKP, obecnie kuleje z powodu awarii pompowtryskow. Jade na akcje serwisowa, wymiana PD na nowe i dowiedzialem sie, ze wkladaja pompki te, ktore sa przeznaczone do BMR, czyli 03G 130 073 TX. Tak sobie pomyslalem, ze skoro juz bede mial pompki od wersji 170KM, to co tam jeszcze trzebaby wymienic, zeby miec motor zblizony do BMR (turbina ?) Chodzi o to, ze jesli da sie zrobic ze 140KM 170KM, to pozniej mozna sie pobawic w chipy i wykrzesac cos wiecej niz okolice 170KM z silnika BKP Myle sie bardzo, czy ma to jakis logiczny sens ? akcje pompowtryskow przeszedlem w pazdzierniku 2012r... ostatnio mialem robiony lekki tuning silnika, miedzy innymi turbina od silnika BMR. u nas (czyli u Ciebie w silniku BKP i u mnie w BMA - wszystko to samo, tylko programem sie roznia) turbina jest skierowana "do dolu", wiec po zdjeciu pokrywy na silniku zbytnio jej nie widac... od BMR turbina idzie do gory bo jest wieksza... przy okazji wgranie wirusa + wymiana kilku gratow: przewody paliwa, dostosowany wylot z turbo z nierdzewki, przewod od odmy, sztywny dolot do turbo, likwidacja egr itp. ze 136km mam 205km i 445Nm. wiec jak chcez dolozyc troche grosza i miec duzo wieksza moc to zachecam :) Edytowane 30 Stycznia 2015 przez thomeck Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lcf Zgłoś #3 Napisano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Zeby zrobic z BKP seryjne BMR nalezy wymienic: - oprogramowanie (to na bank :-) ) - pompowtryski (to pojdzie na koszt VW - akcja serwisowa) - turbosprezarke (da sie na zasadzie plug&play, czy trzeba cos rzezbic ?) - co z IC, ten seryjny od 140tki podola, czy raczej trzeba wymieniac na cos wiekszego, tudziez FMIC co jeszcze ? Edytowane 30 Stycznia 2015 przez Lcf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #4 Napisano 30 Stycznia 2015 Witam,mam Paska z silnikiem BKP, obecnie kuleje z powodu awarii pompowtryskow. Jade na akcje serwisowa, wymiana PD na nowe i dowiedzialem sie, ze wkladaja pompki te, ktore sa przeznaczone do BMR, czyli 03G 130 073 TX. Tak sobie pomyslalem, ze skoro juz bede mial pompki od wersji 170KM, to co tam jeszcze trzebaby wymienic, zeby miec motor zblizony do BMR (turbina ?) Chodzi o to, ze jesli da sie zrobic ze 140KM 170KM, to pozniej mozna sie pobawic w chipy i wykrzesac cos wiecej niz okolice 170KM z silnika BKP Myle sie bardzo, czy ma to jakis logiczny sens ? Do 140km wkładają 03G130073SX, kto ci takich głupot nagadał. Od 170km nie pasują silnik na nich odpala ale to wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
thomeck Zgłoś #5 Napisano 30 Stycznia 2015 Zeby zrobic z BKP seryjne BMR nalezy wymienic:- oprogramowanie (to na bank :-) ) - pompowtryski (to pojdzie na koszt VW - akcja serwisowa) - turbosprezarke (da sie na zasadzie plug&play, czy trzeba cos rzezbic ?) - co z IC, ten seryjny od 140tki podola, czy raczej trzeba wymieniac na cos wiekszego, tudziez FMIC co jeszcze ? IC zostaje... "podobno" w b6-tkach sa wydajne IC i na sile nie trzeba ich zmieniac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lcf Zgłoś #6 Napisano 30 Stycznia 2015 Koles z serwisu VW w Lodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #7 Napisano 30 Stycznia 2015 Koles z serwisu VW w Lodzi No to tylko świadczy o wiedzy ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davidoff123 Zgłoś #8 Napisano 2 Listopada 2016 panowie szybkie pytanie - jakie wtryski są w BKP bo czytam w necie i róznie ludzie pisza juz zgłupiałem, Bosch czy siemens ? da sie je regenerować ? auto 2005r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #9 Napisano 2 Listopada 2016 Siemens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #10 Napisano 2 Listopada 2016 davidoff123 dla BKP była Akcja Serwisowa ( wymiana na nowe za 0 ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
davidoff123 Zgłoś #11 Napisano 2 Listopada 2016 (edytowane) davidoff123 dla BKP była Akcja Serwisowa ( wymiana na nowe za 0 ) diabli wiedzą czy one były wymieniane u mnie czy nie, po wymianie na nowe one były jakoś poprawione czy nadal sie psują ? co do obsiadania głowic to często to sie zdarza czy pojedyncze przypadki ? kosztowny remont ? Edytowane 2 Listopada 2016 przez davidoff123 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #12 Napisano 3 Listopada 2016 Są " Bez Wady Fabrycznej" Mój 2-gi passat ma silni BKP już chyba 4 albo 5lat na nowych śmiga i nic sie nie dzieje, po wymianie zrobił się żywszy i nabrał trochę mocy, głowica chyba GERMANY czyli 2k5, w BMP była akcja na głowice bo mam wlepkę i na głowicy jest Made IN POLAND . Co do odbycia wymiany sprawdź wbite wlepki przy kole zapasowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach