DarekS Zgłoś #41 Napisano 15 Lutego 2015 Spróbuj na próbe popuścić flansze od turbo i zrób jazde próbną z logowanie 003 i 011. Łopatki w turbinie były uszczerbione, wygięte? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #42 Napisano 18 Lutego 2015 (edytowane) katalizator wytnę prawdopodobnie w sobotę. Mam pytanie czy jest możliwość że turbo nie pompuje tak jak powinno? driver 77 napisał że do około 3 tys jest ok ale później nie , czyli w momencie gdy na 5-tym biegu mam 3 tyś to mam 140km/h zawsze auto śmiało mi jeszcze przyspieszało a teraz tylko do 170 i to jakby koniec, a nie raz nim 190 - 200 licznikowe jechałem. Czyli jeśli turbo słabo pompuje to nie wykręci na piątce 4 tyś obrotów mam racje czy źle myslę i od turbawki się odczepić a szukać gdzie indziej ??? Będę wdźięczny za odpowiedź. Ciśnienie sprawdzę ale najpierw muszę kupić wakuometr.a czemu Dariuszu myślisz żeby teraz wydłużać? Pisaliście skrócić to skróciłem co bardzo pomogło przy zbieraniu się z dołu to czemu wracać. Edytowane 18 Lutego 2015 przez radek82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #43 Napisano 18 Lutego 2015 Kazde kręcenie sztangą ma swoje + i - Poprawiając dół pogarszasz górę. Poprawiając górę pogarszasz dół. Trzeba się wstrzelić w optymalny punkt. Jeżeli sztanga jest fabrycznie ustawiona (znak farby) to ja jej nigdy nie ruszam. Ale pól obrotu znacząco nie wpływa. Wysterowanie zaworu N 75 ma wynosić 75-max 80%. Jeżeli wszystko co tu było napisane sprawdziłeś i jest OK,a słabnie powyżej 3 tyś obr co widać po logach to wywalaj kata. Ujrzysz znaczącą poprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misiek_kb Zgłoś #44 Napisano 19 Lutego 2015 (edytowane) Witam. Proszę o analizę logów. Passat b5 1.9 TDI 110km AFN 1997r. BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204538.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_204539.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204540.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_204537.html STATYCZNE: Grupa 023: http://vaglog.pl/log_204536.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_204535.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_204534.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_204533.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204532.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_204531.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_204530.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_204529.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_204528.html DYNAMICZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204527.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204526.html Problemy: Dziwny dźwięk przy przyśpieszaniu do około 2000 - 2500 obrotów powyżej jak by dostawał kopa i nastaje cisza. drgania na biegu jałowym sporadyczne(przeważnie po nagrzaniu się auta le nie zawsze ( chyba w momencie kiedy EGR jest ON lub OFF -nie pamiętam dokładnie) drgania ustępują po naciśnięciu końcowego wydechu nogą w dół Sprawdzone poduszki pod skrzynią i silnikiem. Komplet sprzęgła z kołem dwumasowym sachs około 10k temu. Edytowane 19 Lutego 2015 przez Misiek_kb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #45 Napisano 19 Lutego 2015 Turbo przedmuchaj w trasie. i będzie git Co do tłumika sprawdź gumowe wieszaki i plecionkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misiek_kb Zgłoś #46 Napisano 19 Lutego 2015 Auto jeździ praktycznie cały czas po trasie sporo autostrad. Teraz zatankowane paliwo uszlachetnione... Ale co z tym słabszym przyspieszaniem i dźwiękiem do 2000-2500 obrotów ? Miałem delikatną nieszczelność na wężyku idącym do ECU ale chyba muszę to jeszcze poprawić. Niby nie ma błędu ale wydaje mi się ze po poprzednim uszczelnieniu połączenia było cicho a teraz znowu ten dźwięk. Plecionka oryginalna wyglada jak nowa. Gumy tak samo. ale może problem jest niewidoczny gołym okiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #47 Napisano 20 Lutego 2015 Kataliozator wywalony plus zrobiony log Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_204718.html czy wydłużenie sztangi o obrót jest w stanie poprawić sytuację z wskazaniami przepływomierza czy to nic nie da? driver77 ja Cię rozumiem ze sztangą gdy fabrycznie pomalowana ale ona była regenerowana a to różnica. Co jeszcze może być przyczyną ucinania dawki paliwa?Z nieszczelności pozostało mi sprawdzić rurę stalową i IC w co raczej wątpię gdyż skąd tam dziura. Zastanawiam sie nad próbą zamiany turbiny na gwarancji co Wy na to - da to coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #48 Napisano 20 Lutego 2015 (edytowane) Fabryczna sztanga ma znaki farbą zrobione. Jak regenerowała profesjonalna firma to zapewne wszystko ustawili i rownież jakiś swoj znak nanieśli. Jak kopałeś tam to moga gwarancji nie uwzgl. Nie no doladowanie się ustabilizowało. Do 4 tyś jest OK, natomiast przeplywka coś tnie dużo za szybko. Podmień ja na inna. Edytowane 20 Lutego 2015 przez driver77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #49 Napisano 21 Lutego 2015 http://www.turbosprezarki.mielec.pl. Tam regenerowalem turbinke a wcześniej dzwoniłem do nich i powiedzieli że mogą zamienić ale jeśli mam kogoś kto wyreguluje sztangę to bez obaw mogę ją ustawić. Pytałem także o znak farbą powiedzieli że gwarancji nie tracę ale to było przez telefon a jak by było to nie wiem. W każdym bądź razie ja już nią krecilem i według Waszych wskazówek autko ciągnie już od dołu dosyć dobrze. Tylko jeszcze interesuje mnie czy przy wyższych obrotach sytuację poprawi wydłużenie sztangi o jeden obrót, była skrócona o dwa. Zamienię przeplywke choć ta jest nowa co nie znaczy że dobra. co jeszcze może być przyczyną tych wskazań przeplywomierza? i tak już dużo udało się zdziałać dzięki Wam. Dlatego cały czas chciałbym się dowiedzieć czy to może być wina turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #50 Napisano 21 Lutego 2015 Kręcenie sztangą działa w 2 strony. Poprawiasz dól, pogarszasz górę i na odwrót. Trzeba znaleźć punk pośredni. Ci co regenerują przeważnie ustawiają sztangę tak jak ma być. Co do przepływki ewidentnie nie trzyma. Te 850mg to takie mininum. Kiedy filtr powietrza wymieniany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #51 Napisano 21 Lutego 2015 (edytowane) podmieniona przepływka na starą 3 bieg.takie to troche dziwne ale uczucie jest ze czasem jest lepiej a czasem gorzej Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204922.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_204921.html Grupa 003, 011, 008: http://vaglog.pl/log_204920.html Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_204919.html 4bieg Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_204923.html powrót do nowej: Grupa 003, 011, 008: http://vaglog.pl/log_204924.html Filtr 20000 km temu Edytowane 21 Lutego 2015 przez radek82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #52 Napisano 21 Lutego 2015 Ta stara jest o wiele ładniejsza. Trzyma ładnie, w porywach nawet 1000. Gr 11 doładowanie tez w normie. Sztange bym zostawił. N 75 jest w okolicy 70% Nie wymagaj też od serii AFN że będzie szatan. Pogoń go troche, mozliwe że sadza lekko go trzyma. W ogóle po wycięciu kata wskazane mocne przebutowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #53 Napisano 21 Lutego 2015 Nie wymagam ja chce tylko by chodził jak zawsze. Na dzień dzisiejszy daje już autku spokój. Trochę nim dziś posmigalem i stwierdzam że chodzi nieźle. Dzięki Wam wyregulowalem sztangę bo od dołu nie jechał wcale. Zostawiam ja tak jak mówisz. Dzięki wywaleniu kata poprawiły się osiągi powyżej 3000obr a niżej bardziej reaguje na gaz, tak jak mówiłeś. Dziwne jest tylko że na jednym logu miał nawet 1100 a w kolejnych po 900. Czym to jest spowodowane tego nie wiem ale może z czasem wyjdzie. Mam tylko jeszcze pytanko co do tego nowego przeplywomierza, czemu wskazuje gorzej niż ten niewiadomo iloletni gdyż mam autko lat 8 i go nigdy nie zmieniałem. Czyżby by wadliwy? czy raczej sprawny i mogę go odsprzedać? Dziękuję wszystkim za pomoc należą się Wam dobre piwka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #54 Napisano 21 Lutego 2015 Jakiej marki ten nowy? Czasem zamienniki już w pudełku źle mierzą :bezzebow. Wywalenie kata poprawia dynamikę wozu szczególnie w wyższych partiach obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #55 Napisano 22 Lutego 2015 Jakiej marki ten nowy? Bosch. No to mnie ładnie załatwili, pewnie go nie wymienią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #56 Napisano 22 Lutego 2015 No sam widzisz ze coś nie tak. Na starej jest o wiele lepiej. A nr się zgadzały ze starą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #57 Napisano 22 Lutego 2015 Tak idealnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #58 Napisano 22 Lutego 2015 Podejdź do sklepu i powiedz co jest grane. Moze chociaż wymienia na inną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach