Skocz do zawartości
radek82

Prośba o analizę logów Passat b5 afn

Rekomendowane odpowiedzi

Spróbuj na próbe popuścić flansze od turbo i zrób jazde próbną z logowanie 003 i 011.

Łopatki w turbinie były uszczerbione, wygięte?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

katalizator wytnę prawdopodobnie w sobotę. Mam pytanie czy jest możliwość że turbo nie pompuje tak jak powinno? driver 77 napisał że do około 3 tys jest ok ale później nie , czyli w momencie gdy na 5-tym biegu mam 3 tyś to mam 140km/h zawsze auto śmiało mi jeszcze przyspieszało a teraz tylko do 170 i to jakby koniec, a nie raz nim 190 - 200 licznikowe jechałem. Czyli jeśli turbo słabo pompuje to nie wykręci na piątce 4 tyś obrotów mam racje czy źle myslę i od turbawki się odczepić a szukać gdzie indziej ??? Będę wdźięczny za odpowiedź. Ciśnienie sprawdzę ale najpierw muszę kupić wakuometr.a czemu Dariuszu myślisz żeby teraz wydłużać? Pisaliście skrócić to skróciłem co bardzo pomogło przy zbieraniu się z dołu to czemu wracać.

Edytowane przez radek82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kazde kręcenie sztangą ma swoje + i -

Poprawiając dół pogarszasz górę. Poprawiając górę pogarszasz dół.

Trzeba się wstrzelić w optymalny punkt.

Jeżeli sztanga jest fabrycznie ustawiona (znak farby) to ja jej nigdy nie ruszam. Ale pól obrotu znacząco nie wpływa.

Wysterowanie zaworu N 75 ma wynosić 75-max 80%. Jeżeli wszystko co tu było napisane sprawdziłeś i jest OK,a słabnie powyżej 3 tyś obr co widać po logach to wywalaj kata. Ujrzysz znaczącą poprawę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Proszę o analizę logów. Passat b5 1.9 TDI 110km AFN 1997r.

BASIC SETTINGS:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204538.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_204539.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204540.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_204537.html

 

STATYCZNE:

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_204536.html

Grupa 018: http://vaglog.pl/log_204535.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_204534.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_204533.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204532.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_204531.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_204530.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_204529.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_204528.html

 

DYNAMICZNE:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204527.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_204526.html

 

Problemy:

Dziwny dźwięk przy przyśpieszaniu do około 2000 - 2500 obrotów powyżej jak by dostawał kopa i nastaje cisza.

drgania na biegu jałowym sporadyczne(przeważnie po nagrzaniu się auta le nie zawsze ( chyba w momencie kiedy EGR jest ON lub OFF -nie pamiętam dokładnie)

drgania ustępują po naciśnięciu końcowego wydechu nogą w dół

Sprawdzone poduszki pod skrzynią i silnikiem. Komplet sprzęgła z kołem dwumasowym sachs około 10k temu.

Edytowane przez Misiek_kb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo przedmuchaj w trasie. :D i będzie git

Co do tłumika sprawdź gumowe wieszaki i plecionkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto jeździ praktycznie cały czas po trasie sporo autostrad. Teraz zatankowane paliwo uszlachetnione... Ale co z tym słabszym przyspieszaniem i dźwiękiem do 2000-2500 obrotów ? Miałem delikatną nieszczelność na wężyku idącym do ECU ale chyba muszę to jeszcze poprawić. Niby nie ma błędu ale wydaje mi się ze po poprzednim uszczelnieniu połączenia było cicho a teraz znowu ten dźwięk. Plecionka oryginalna wyglada jak nowa. Gumy tak samo. ale może problem jest niewidoczny gołym okiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kataliozator wywalony plus zrobiony log

 

Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_204718.html

 

czy wydłużenie sztangi o obrót jest w stanie poprawić sytuację z wskazaniami przepływomierza czy to nic nie da? driver77 ja Cię rozumiem ze sztangą gdy fabrycznie pomalowana ale ona była regenerowana a to różnica. Co jeszcze może być przyczyną ucinania dawki paliwa?Z nieszczelności pozostało mi sprawdzić rurę stalową i IC w co raczej wątpię gdyż skąd tam dziura. Zastanawiam sie nad próbą zamiany turbiny na gwarancji co Wy na to - da to coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabryczna sztanga ma znaki farbą zrobione. Jak regenerowała profesjonalna firma to zapewne wszystko ustawili i rownież jakiś swoj znak nanieśli.

Jak kopałeś tam to moga gwarancji nie uwzgl.

 

Nie no doladowanie się ustabilizowało. Do 4 tyś jest OK, natomiast przeplywka coś tnie dużo za szybko.

Podmień ja na inna.

Edytowane przez driver77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://www.turbosprezarki.mielec.pl. Tam regenerowalem turbinke a wcześniej dzwoniłem do nich i powiedzieli że mogą zamienić ale jeśli mam kogoś kto wyreguluje sztangę to bez obaw mogę ją ustawić. Pytałem także o znak farbą powiedzieli że gwarancji nie tracę ale to było przez telefon a jak by było to nie wiem. W każdym bądź razie ja już nią krecilem i według Waszych wskazówek autko ciągnie już od dołu dosyć dobrze. Tylko jeszcze interesuje mnie czy przy wyższych obrotach sytuację poprawi wydłużenie sztangi o jeden obrót, była skrócona o dwa. Zamienię przeplywke choć ta jest nowa co nie znaczy że dobra. co jeszcze może być przyczyną tych wskazań przeplywomierza? i tak już dużo udało się zdziałać dzięki Wam. Dlatego cały czas chciałbym się dowiedzieć czy to może być wina turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kręcenie sztangą działa w 2 strony. Poprawiasz dól, pogarszasz górę i na odwrót. Trzeba znaleźć punk pośredni.

Ci co regenerują przeważnie ustawiają sztangę tak jak ma być.

Co do przepływki ewidentnie nie trzyma. Te 850mg to takie mininum.

Kiedy filtr powietrza wymieniany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podmieniona przepływka na starą 3 bieg.takie to troche dziwne ale uczucie jest ze czasem jest lepiej a czasem gorzej

 

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_204922.html

Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_204921.html

Grupa 003, 011, 008: http://vaglog.pl/log_204920.html

Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_204919.html

 

4bieg

Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_204923.html

 

powrót do nowej:

 

Grupa 003, 011, 008: http://vaglog.pl/log_204924.html

Filtr 20000 km temu

Edytowane przez radek82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta stara jest o wiele ładniejsza. Trzyma ładnie, w porywach nawet 1000. Gr 11 doładowanie tez w normie.

Sztange bym zostawił. N 75 jest w okolicy 70%

Nie wymagaj też od serii AFN że będzie szatan.

Pogoń go troche, mozliwe że sadza lekko go trzyma. W ogóle po wycięciu kata wskazane mocne przebutowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wymagam ja chce tylko by chodził jak zawsze. Na dzień dzisiejszy daje już autku spokój. Trochę nim dziś posmigalem i stwierdzam że chodzi nieźle. Dzięki Wam wyregulowalem sztangę bo od dołu nie jechał wcale. Zostawiam ja tak jak mówisz. Dzięki wywaleniu kata poprawiły się osiągi powyżej 3000obr a niżej bardziej reaguje na gaz, tak jak mówiłeś. Dziwne jest tylko że na jednym logu miał nawet 1100 a w kolejnych po 900. Czym to jest spowodowane tego nie wiem ale może z czasem wyjdzie. Mam tylko jeszcze pytanko co do tego nowego przeplywomierza, czemu wskazuje gorzej niż ten niewiadomo iloletni gdyż mam autko lat 8 i go nigdy nie zmieniałem. Czyżby by wadliwy? czy raczej sprawny i mogę go odsprzedać? Dziękuję wszystkim za pomoc należą się Wam dobre piwka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiej marki ten nowy? Czasem zamienniki już w pudełku źle mierzą :bezzebow.

Wywalenie kata poprawia dynamikę wozu szczególnie w wyższych partiach obr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakiej marki ten nowy?

 

Bosch.

 

No to mnie ładnie załatwili, pewnie go nie wymienią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No sam widzisz ze coś nie tak. Na starej jest o wiele lepiej. A nr się zgadzały ze starą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak idealnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejdź do sklepu i powiedz co jest grane. Moze chociaż wymienia na inną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności