radek82 Zgłoś #21 Napisano 24 Stycznia 2015 Po przekręceniu 1,5 obrotu. Przy pierwszej jeździe wydawało nam się jakby było lepiej ale późnie niby tak samo. na trzecim biegu Grupa 010: http://vaglog.pl/log_201322.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201323.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201324.html na czwartym biegu Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201325.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #22 Napisano 24 Stycznia 2015 Dół naewt nawet. Środek fale dunaju. Końcówka nawet nawet. Widać to dobrze na 4-tym biegu. Dziwnie ta przepływka pokazuje. Przy końcu gdzie wartość powinna maleć ona się budzi do zycia. Sprawdzałeś szczelność dolotu jak kolega Daron pisał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #23 Napisano 24 Stycznia 2015 Oglądałem i cienkie wężyki i grube rury ale nic nie widzę. Już kiedyś miałem dziurę w grubej rurze objawiało się to syczącym dźwiękiem i mułowatością przy przyspieszaniu. tzn sztanga mogłaby juz być czy jeszcze nie? Czy sugerujesz wadliwy przepływomierz? Szkoda że nie mam od kogo podmienić ale jesli będziesz uwazał choć na 90 % ze to jego wina to może i skombinuję troszkę środków na niego. Podczas jazdy masz wrażenie że max 160 km/h i koniec. od 140 muł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #24 Napisano 24 Stycznia 2015 Podmień przepływomierz z jakiegoś AFN/AHU do Ciebie i zaloguj grupę 3. Jeśli będzie to samo to dolot nie jest szczelny. Jak dolot jednak jest szczelny (na drugiej przepływce wyjdzie to samo co masz teraz) to sztangę jeszcze możesz skrócić o pół obrotu tak by wypełnienie N75 w grupie 11 (ostatnie okienko) było w zakresie 68-75% przy 4000obr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #25 Napisano 24 Stycznia 2015 .... jeszcze możesz skrócić o pół obrotu tak by wypełnienie N75 w grupie 11 (ostatnie okienko) było w zakresie 68-75% przy 4000obr. Przepraszam że się dołączę ale pytanie mam do Darka http://vaglog.pl/log_201430.html bawić się sztangą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #26 Napisano 24 Stycznia 2015 Przepraszam że się dołączę ale pytanie mam do Darka http://vaglog.pl/log_201430.html bawić się sztangą Moje zdanie nie bawić. Z twojego wozidła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #27 Napisano 24 Stycznia 2015 Oglądałeś, wykręcałeś patyk przepływomierza? Jest on czysty? Przepływka zareagowała na podniesienie doładowania. Proponuje elastyczne łącza dolotu zdemontować i ściskając, wyginając szukać ewentualnej nieszczelności, aby tą możliwość wyeliminować na 100%. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #28 Napisano 25 Stycznia 2015 http://vaglog.pl/log_201430.html bawić się sztangą Konrad widzę że trochę się zabrudziła przez ostatni rok Fajnie jakby nie przekraczała 80-85% żebyś miał jeszcze jakiś zapas regulacji. Możesz na tym jeździć ale dla świętego spokoju wydłuż o pół obrotu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #29 Napisano 25 Stycznia 2015 wykręcaliśmy wczoraj ta gruba rurę od intercoolera i tą małą też : obie sprawne. Większość wężyków nowych reszta przejrzana. Kręcić ta sztangą pół obrotu jeszcze? Nie nie rozkręcaliśmy przepływki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #30 Napisano 25 Stycznia 2015 Konrad widzę że trochę się zabrudziła przez ostatni rok Fajnie jakby nie przekraczała 80-85% żebyś miał jeszcze jakiś zapas regulacji. Możesz na tym jeździć ale dla świętego spokoju wydłuż o pół obrotu To jest log z 28.12.2013 r.:muza nowego nie wrzucałem bo pokrywa się ze starym. Więc jest czysto, prostowanie rury robi swoje:hurra Spoko wydłużę sobie :muza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #31 Napisano 7 Lutego 2015 Logi na innym przepływomierzu proszę o ocenę: DYNAMICZNE: Grupa 010: http://vaglog.pl/log_202854.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_202855.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_202856.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_202857.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_202858.html Czwarty bieg: Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_202859.html STATYCZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_202860.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_202861.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_202862.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_202863.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_202864.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #32 Napisano 7 Lutego 2015 (edytowane) Mierzy podobnie jak poprzednia z taką różnicą, że nie ma nagłego wzrostu wskazań od 3500obr. Mimo wszystko dawka jest cięta. Kąt wtrysku do poprawy. Sprawdź jeszcze podciśnienia czy szczelne wszystko. Ile wynosi podciśnienie zaraz za vacupompa, a ile przy gruszcze turbiny? Masz oby na pewno seryjny soft?? Edytowane 7 Lutego 2015 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #33 Napisano 7 Lutego 2015 Przepływomierz lekko zaniża. Darek, soft bankowo seria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #34 Napisano 7 Lutego 2015 (edytowane) Na 100% seryjny. Przepływomierz zmieniony na nowy. Turbo po regeneracji. Czego mogę się spodziewać ? Szukałem nieszczelności ale nie mogę nic znaleźć dlatego :nowy przepływomierz. Czy prócz nieszczelności może być coś jeszcze, czy raczej wszystko wskazuje na brak szczelności? Czy może być intercooler nieszczelny? Czy turbo działa poprawnie według logów? Czy jest szansa by ktoś mi odpisał czy raczej już każdy ma mnie dosyć? Edytowane 10 Lutego 2015 przez radek82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #35 Napisano 10 Lutego 2015 Raczej nic poważnego. Przejrzyj dolot na szczelność i wężyki podciśnień. Vacuometr i mierz Podmień N 75 z N 18 na próbę- zrób to w pierwszej kolejności i daj log 3/11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #36 Napisano 14 Lutego 2015 (edytowane) Założony inny n75 (sprawny), zrobione nowe logi: 3 bieg: DYNAMICZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_203732.html Grupa 004, 010: http://vaglog.pl/log_203733.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_203734.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_203735.html czwarty bieg: Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_203737.html Grupa 001, 004, 009: http://vaglog.pl/log_203736.html STATYCZNE: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_203738.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_203739.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_203742.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_203743.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_203744.html Rury WSZYSTKIE odkręcone i wzrokowo przejrzane : bez dziur. Wężyki te które nadawały się do wymiany wymienione na zbrojone. Przy wymianie tej turbiny było wszystko rozbierane włącznie z intercoolerem i czyszczone ale nic nie widac by coś było źle a jednak...Czy turbo dobrze pompuje czy raczej możliwe że z nim coś nie tak? To wazne póki jest gwarancja. Edytowane 15 Lutego 2015 przez radek82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #37 Napisano 15 Lutego 2015 W moim pasku jest identyczny problem, że przepływka zaniża wskazania. Wymieniłem ją na nową BOSCHA wskazania ciut lepiej ale nadal kiepsko 003 http://vaglog.pl/log_172953.html (jakiś stary log) I też sprawdzałem pompę vacum na samej pompie było podciśnienie -0.9 bara na gruszce około -0.6 bara wymieniałem wszystkie wężyki podciśnienia oraz N75. Węże posprawdzane i niby wszystkie są całe, wymieniałem uszczelkę pod kolektorem ssącym ale jedyne czego nie robiłem to nie sprawdzałem szczelności IC oraz tej rury stalowej która jest w przednim pasie (a widać że jest skorodowana) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek82 Zgłoś #38 Napisano 15 Lutego 2015 (edytowane) Czyli nie jestem sam z tym problemem. Ja także mam ją trochę skorodowaną i IC także niesprawdzony. Wyjęcie ic to trochę kłopot. zauważyłem jeszcze taką rzecz, a mianowicie gdy ścisnę rurę gumową tą która znajduje się na górze, a druga osoba wciśnie gaz to ciśnienie jest dosyć słabe, nawet przez chwilę potrafi przydusić motor. Auto porusza się max 170km/h po trudach.Na 1,2,3, biegu jest jako tako ale 4 jeszcze słabsze, a 5 to już masakra.Mam nadzieję że sobie w końcu z tym poradzimy. Edytowane 15 Lutego 2015 przez radek82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #39 Napisano 15 Lutego 2015 Nie wiem czy masz katalizator czy nie ale słyszałem opinie że jak przytkany jest to też mogą się dziać takie cuda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #40 Napisano 15 Lutego 2015 Turbo działa. Do około 3 tyś obr wszystko jest OK, później wszystko lekko leci w dół. W 1.9 do 3500obr spokojnie powinny być max wartości,póżniej może lecieć w dół delikatnie bo i Nm się kończą. Zmierz jeszcze podciśnienie,na vacum oraz na wężyku od gruchy turbiny, na wolnych obr. Daj wyniki pomiarów. Zawsze przy większych przebiegach polecam zaślepienie EGR, oraz wycięcie kata. Poprawia się dynamika i jest bardziej żwawy. Komuś kiedyś tu radziłem wyciąć,bo nic nie przynosiło poprawy. Po zabiegu,odpisał że wóz dostał wigoru i zamyka temat. Oczywiście nie zmuszam do tych zabiegów, jedynie sugeruje. Osobiście u mnie od 4 lat nie ma ani EGR ani Kata i nie żałuje decyzji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach