Skocz do zawartości
radek82

Prośba o analizę logów Passat b5 afn

Rekomendowane odpowiedzi

Po przekręceniu 1,5 obrotu. Przy pierwszej jeździe wydawało nam się jakby było lepiej ale późnie niby tak samo.

 

na trzecim biegu

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_201322.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201323.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201324.html

 

 

na czwartym biegu

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201325.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dół naewt nawet. Środek fale dunaju. Końcówka nawet nawet. Widać to dobrze na 4-tym biegu.

Dziwnie ta przepływka pokazuje. Przy końcu gdzie wartość powinna maleć ona się budzi do zycia.

Sprawdzałeś szczelność dolotu jak kolega Daron pisał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem i cienkie wężyki i grube rury ale nic nie widzę. Już kiedyś miałem dziurę w grubej rurze objawiało się to syczącym dźwiękiem i mułowatością przy przyspieszaniu. tzn sztanga mogłaby juz być czy jeszcze nie? Czy sugerujesz wadliwy przepływomierz? Szkoda że nie mam od kogo podmienić ale jesli będziesz uwazał choć na 90 % ze to jego wina to może i skombinuję troszkę środków na niego. Podczas jazdy masz wrażenie że max 160 km/h i koniec. od 140 muł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmień przepływomierz z jakiegoś AFN/AHU do Ciebie i zaloguj grupę 3. Jeśli będzie to samo to dolot nie jest szczelny.

 

Jak dolot jednak jest szczelny (na drugiej przepływce wyjdzie to samo co masz teraz) to sztangę jeszcze możesz skrócić o pół obrotu tak by wypełnienie N75 w grupie 11 (ostatnie okienko) było w zakresie 68-75% przy 4000obr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.... jeszcze możesz skrócić o pół obrotu tak by wypełnienie N75 w grupie 11 (ostatnie okienko) było w zakresie 68-75% przy 4000obr.

 

Przepraszam że się dołączę ale pytanie mam do Darka :hyhy

http://vaglog.pl/log_201430.html bawić się sztangą:hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oglądałeś, wykręcałeś patyk przepływomierza? Jest on czysty? Przepływka zareagowała na podniesienie doładowania. Proponuje elastyczne łącza dolotu zdemontować i ściskając, wyginając szukać ewentualnej nieszczelności, aby tą możliwość wyeliminować na 100%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://vaglog.pl/log_201430.html bawić się sztangą

 

Konrad widzę że trochę się zabrudziła przez ostatni rok :P Fajnie jakby nie przekraczała 80-85% żebyś miał jeszcze jakiś zapas regulacji. Możesz na tym jeździć ale dla świętego spokoju wydłuż o pół obrotu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wykręcaliśmy wczoraj ta gruba rurę od intercoolera i tą małą też : obie sprawne. Większość wężyków nowych reszta przejrzana. Kręcić ta sztangą pół obrotu jeszcze? Nie nie rozkręcaliśmy przepływki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Konrad widzę że trochę się zabrudziła przez ostatni rok :P Fajnie jakby nie przekraczała 80-85% żebyś miał jeszcze jakiś zapas regulacji. Możesz na tym jeździć ale dla świętego spokoju wydłuż o pół obrotu :)

 

To jest log z 28.12.2013 r.:muza nowego nie wrzucałem bo pokrywa się ze starym. Więc jest czysto, prostowanie rury robi swoje:hurra

Spoko wydłużę sobie :muza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logi na innym przepływomierzu proszę o ocenę:

 

DYNAMICZNE:

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_202854.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_202855.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_202856.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_202857.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_202858.html

 

Czwarty bieg:

Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_202859.html

 

STATYCZNE:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_202860.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_202861.html

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_202862.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_202863.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_202864.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mierzy podobnie jak poprzednia z taką różnicą, że nie ma nagłego wzrostu wskazań od 3500obr. Mimo wszystko dawka jest cięta. Kąt wtrysku do poprawy.

Sprawdź jeszcze podciśnienia czy szczelne wszystko. Ile wynosi podciśnienie zaraz za vacupompa, a ile przy gruszcze turbiny?

Masz oby na pewno seryjny soft??

Edytowane przez DarekS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz lekko zaniża.

 

Darek, soft bankowo seria.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 100% seryjny. Przepływomierz zmieniony na nowy. Turbo po regeneracji. Czego mogę się spodziewać ? Szukałem nieszczelności ale nie mogę nic znaleźć dlatego :nowy przepływomierz. Czy prócz nieszczelności może być coś jeszcze, czy raczej wszystko wskazuje na brak szczelności? Czy może być intercooler nieszczelny? Czy turbo działa poprawnie według logów? Czy jest szansa by ktoś mi odpisał czy raczej już każdy ma mnie dosyć?

Edytowane przez radek82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nic poważnego. Przejrzyj dolot na szczelność i wężyki podciśnień. Vacuometr i mierz

Podmień N 75 z N 18 na próbę- zrób to w pierwszej kolejności i daj log 3/11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Założony inny n75 (sprawny), zrobione nowe logi:

 

3 bieg:

 

DYNAMICZNE:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_203732.html

Grupa 004, 010: http://vaglog.pl/log_203733.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_203734.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_203735.html

 

czwarty bieg:

 

Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_203737.html

Grupa 001, 004, 009: http://vaglog.pl/log_203736.html

 

STATYCZNE:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_203738.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_203739.html

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_203742.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_203743.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_203744.html

 

Rury WSZYSTKIE odkręcone i wzrokowo przejrzane : bez dziur. Wężyki te które nadawały się do wymiany wymienione na zbrojone. Przy wymianie tej turbiny było wszystko rozbierane włącznie z intercoolerem i czyszczone ale nic nie widac by coś było źle a jednak...Czy turbo dobrze pompuje czy raczej możliwe że z nim coś nie tak? To wazne póki jest gwarancja.

Edytowane przez radek82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim pasku jest identyczny problem, że przepływka zaniża wskazania. Wymieniłem ją na nową BOSCHA wskazania ciut lepiej ale nadal kiepsko

003 http://vaglog.pl/log_172953.html (jakiś stary log)

I też sprawdzałem pompę vacum na samej pompie było podciśnienie -0.9 bara na gruszce około -0.6 bara wymieniałem wszystkie wężyki podciśnienia oraz N75.

Węże posprawdzane i niby wszystkie są całe, wymieniałem uszczelkę pod kolektorem ssącym ale jedyne czego nie robiłem to nie sprawdzałem szczelności IC oraz tej rury stalowej która jest w przednim pasie (a widać że jest skorodowana)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie jestem sam z tym problemem. Ja także mam ją trochę skorodowaną i IC także niesprawdzony. Wyjęcie ic to trochę kłopot. zauważyłem jeszcze taką rzecz, a mianowicie gdy ścisnę rurę gumową tą która znajduje się na górze, a druga osoba wciśnie gaz to ciśnienie jest dosyć słabe, nawet przez chwilę potrafi przydusić motor. Auto porusza się max 170km/h po trudach.Na 1,2,3, biegu jest jako tako ale 4 jeszcze słabsze, a 5 to już masakra.Mam nadzieję że sobie w końcu z tym poradzimy.

Edytowane przez radek82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy masz katalizator czy nie ale słyszałem opinie że jak przytkany jest to też mogą się dziać takie cuda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo działa.

Do około 3 tyś obr wszystko jest OK, później wszystko lekko leci w dół. W 1.9 do 3500obr spokojnie powinny być max wartości,póżniej może lecieć w dół delikatnie bo i Nm się kończą.

 

Zmierz jeszcze podciśnienie,na vacum oraz na wężyku od gruchy turbiny, na wolnych obr.

Daj wyniki pomiarów.

Zawsze przy większych przebiegach polecam zaślepienie EGR, oraz wycięcie kata.

Poprawia się dynamika i jest bardziej żwawy.

Komuś kiedyś tu radziłem wyciąć,bo nic nie przynosiło poprawy. Po zabiegu,odpisał że wóz dostał wigoru i zamyka temat.

Oczywiście nie zmuszam do tych zabiegów, jedynie sugeruje.

Osobiście u mnie od 4 lat nie ma ani EGR ani Kata i nie żałuje decyzji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności