Skocz do zawartości
germar

Odczyt temperatury silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów. Od pewnego czasu zauważyłem zwiększone zużycie paliwa ok 1l. Passat 2.0 tdi BMP. Od razu padło podejrzenie że to czujnik temperatury G62, bo na desce jest ok, trzyma równo 90 st. Podpinam VAGa a tam tylko 75st . Termostat nie puszcza ale nie mogę osiągnąć wyższej temperatury niż 82. Okazało się że za wskazania na tablicy i info do ECU odpowiada jeden czujnik G62. Mam pytanie czy to normalne że temperatura na VAG jest 74 a na wskaźniku 90 i na VAG 82 a na zegarze nadal 90. Czy moglibyście to sprawdzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i na VAG 82 a na zegarze nadal 90

Norma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem w swoim passacie. Wymieniłem czujnik G62 ale to dopiero po zrobieniu logów okazało się, że jest uszkodzony. Teraz na VAGu 80 a na desce pokazuje 90stopni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ok. Ale czemu więcej pali. Dodam że dzieje się to chyba od wymiany rozrządu. Samochód normalnie jeździ i odpala bez problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No ok. Ale czemu więcej pali. Dodam że dzieje się to chyba od wymiany rozrządu. Samochód normalnie jeździ i odpala bez problemu.

 

A nie zauważyłeś po wymianie rozrządu zmiany w dynamice silnika np.słabszy dół podczas przyspieszania? Przymulony albo bardziej żwawy w dolnych partiach obrotów lub górnych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie zauważyłeś po wymianie rozrządu zmiany w dynamice silnika np.słabszy dół podczas przyspieszania? Przymulony albo bardziej żwawy w dolnych partiach obrotów lub górnych?

 

No może troszkę jakby dół przymulony, korekcja jest na 0,0

Edytowane przez germar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
korekcja jest na 0,0

Przed wymianą rozrządu też miał taką korekcję?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio mechanik powiedział mi że w autach z przebiegiem ponad 220tkm synchronizacja rozrządu nie koniecznie musi być na 0,0, w niektórych przypadkach zaleca się -1. Nie wiem czym się opierał mówiąc tak ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przed wymianą rozrządu też miał taką korekcję?

 

Tak. Przed wymianą było równe 0.

 

ostatnio mechanik powiedział mi że w autach z przebiegiem ponad 220tkm synchronizacja rozrządu nie koniecznie musi być na 0,0, w niektórych przypadkach zaleca się -1. Nie wiem czym się opierał mówiąc tak ...

No ja mam 280kkm

Edytowane przez germar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności