Kukiel Zgłoś #21 Napisano 13 Stycznia 2015 Kabelek już mam i tyle co z wersji demo udało mi się odczytać to przy Coolant tem 48 stopni C Injection Qantiti wynosi 3,6 3,4 skacze tak sobie i wraz ze wzrostem temperatury silnika chyba maleje bo przy 56 stopniach skacze sobie od 3.6 do 3,2 a dawkę sprawdzić na zimnym czy na 90 stopniach? W innym z bloków zastanawia mnie różnica MAFspecified to chyba zakładane i wynosi 246mg/R i mieści się w tolerancji a MAF actual wynosi 485mg/R i znacznie przekracza więc czy coś jest nie tak czy to tak ma być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #22 Napisano 13 Stycznia 2015 EGR nie jest zaślepiony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukiel Zgłoś #23 Napisano 13 Stycznia 2015 Czyściłem go z miesiąc temu bo był tak brudny że można powiedzieć o zaślepieniu ale nie zaślepiałem go i przy nim nie ma zaślepki chyba że na tej rurze (chłodniczce) co idzie w dół poprzedni właściciel zaślepił ale raczej w tak mało dostępnym miejscu by nikt tego nie robił więc EGR nie zaślepiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #24 Napisano 13 Stycznia 2015 Czyściłem go z miesiąc temu bo był tak brudny że można powiedzieć o zaślepieniu ale nie zaślepiałem go i przy nim nie ma zaślepki chyba że na tej rurze (chłodniczce) co idzie w dół poprzedni właściciel zaślepił ale raczej w tak mało dostępnym miejscu by nikt tego nie robił więc EGR nie zaślepiony Tam też zaślepiają :respect Wyczyściłeś go dokładnie na glans? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukiel Zgłoś #25 Napisano 13 Stycznia 2015 Tak i trochę go nawet rozruszałem ale może po prostu uszkodzony lub niżej zaślepiony sprawdzę to w wolnej chwili choć raczej jak zaślepiony to nic się z autem nie powinno dziać chyba że uszkodzony i to może kolidować w pracy samochodu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #26 Napisano 13 Stycznia 2015 Olej narazie ten temat. Nic się nie będzie działo jak przelot powietrza jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukiel Zgłoś #27 Napisano 19 Stycznia 2015 Oto co udało mi się uchwycić akurat w chwili szarpania na zimnym silniku http://vaglog.pl/log_200820.html http://vaglog.pl/log_200821.html http://vaglog.pl/log_200822.html http://vaglog.pl/log_200823.html http://vaglog.pl/log_200824.html http://vaglog.pl/log_200825.html http://vaglog.pl/log_200826.html Jeśli coś jest nie tak z tymi logami to przepraszam i proszę napisać co należy powtórzyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukiel Zgłoś #28 Napisano 20 Stycznia 2015 pomoże mi ktoś z tym szarpaniem bo aż boję się o rozrząd a szkoda mi mojej perełki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #29 Napisano 21 Stycznia 2015 Coś się dzieje z kątem. Do oceny potrzebuje wykonane na cieplym silniku loga statycznego, BS i dynamicznego 004 oraz stat. i BS 000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukiel Zgłoś #30 Napisano 21 Stycznia 2015 śnieg spadł ale jak tylko będę mógł to zrobię. Potrzebny Ci statyczny MS i BS 004 i dynamiczny 004. I statyczny MS i BS 000. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #31 Napisano 21 Stycznia 2015 pomoże mi ktoś z tym szarpaniem bo aż boję się o rozrząd a szkoda mi mojej perełki Na cieplym też się to dzieje na jałowym?,podczas jazdy szarpie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukiel Zgłoś #32 Napisano 21 Stycznia 2015 (edytowane) Na ciepłym silniku nie szarpie ani podczas jazdy ani na biegu jałowym. Jedynie podczas jazdy na 5 biegu przy 70km/h drży delikatnie lecz nastawnik czyściłem dalej było to samo i na innej pompie też bo brałem z innego paska który nie faluje nie szarpie itp Oto logi na Ciepłym silniku BS http://vaglog.pl/log_200934.html http://vaglog.pl/log_200937.html MS http://vaglog.pl/log_200938.html http://vaglog.pl/log_200936.html Dynamiczne zrobiłem dwa na 3 biegu i na 4 ale zbyt mało miejsca miałem żeby dłużej ciągnąć na 4 biegu i jest chyba tylko do 3200RPM ale może będzie coś bardziej widać. Na 3 biegu powyżej 4tys jest. http://vaglog.pl/log_200939.html http://vaglog.pl/log_200940.html Edytowane 21 Stycznia 2015 przez Kukiel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #33 Napisano 21 Stycznia 2015 http://vaglog.pl/log_200940.html Troche dziwne to zachowanie N 108 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukiel Zgłoś #34 Napisano 21 Stycznia 2015 Może jeszcze potrzeba wam jakiś logów czy coś? Bo jeśli trzeba to będę robił wszystko żeby dojść do tej usterki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukiel Zgłoś #35 Napisano 23 Stycznia 2015 Witam Więc dziś rano odłączyłem czujnik temperatury tak jak kolega driver77 radził. Początkowo odpaliłem auta aby zobaczyć czy szarpie i auto szarpało więc odłączyłem czujnik na zgaszonym silniku, odpaliłem i silnik na biegu jałowym pracował cały czas normalnie bez szarpania itp cały czas równo choć albo mi się wydawało albo zmieniał lekko pracę tak jakby zmniejszał lub wyłączał dawkę startową czy coś. Samochód chodził około 10 minut zwykle to przez tyle czasu szarpie a tu nic ale gdy dodałem gazu to jak zszedł z obrotów to słychać było tak jakby sobie lekko falował (piszę lekko bo to nie takie uciążliwe jak moje szarpanie i nie czuć tego tak po budzie) Więc teraz idąc dalej mam wymienić czujnik tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #36 Napisano 23 Stycznia 2015 (edytowane) Daj kontrolnie logi czujników w/g Na całkiem zimnym i zagrzanym. W sumie 4 logi. Silnik nie musi chodzić. I wykasuj błąd czujnika bo napewno sie zapisał po odpięciu wtyczki. Jest jeszcze opcja czujnika paliwa G 81 który jest w pompie, ale zobaczymy. Edytowane 23 Stycznia 2015 przez driver77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kukiel Zgłoś #37 Napisano 23 Stycznia 2015 Witam logi zrobiłem tylko w BS bo jeśli chodzi o 17-Instruments czy coś takiego to jest No response from controler więc chyba takiej opcji w autku nie ma ;P Oto logi robiłem zimny ciepły i zapalony zimny oraz zapalony ciepły. http://vaglog.pl/log_201199.html -zimny zgaszony http://vaglog.pl/log_201203.html -chodzący zimny http://vaglog.pl/log_201202.html -chodzący ciepły http://vaglog.pl/log_201201.html -ciepły zgaszony i właśnie podczas logu akurat pod koniec w czwartym okienku coolant temp na chwilę wyskoczyły bardzo dziwne wartości i nawet chyba w logu to widać prawie przy samym końcu.Więc powtórzyłem log i oto następny lecz nic już takiego nie wyskoczyło http://vaglog.pl/log_201200.html -ciepły zgaszony 2 log Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #38 Napisano 24 Stycznia 2015 Przyczyny: 1) pompa - mówisz podmieniałeś,zamieniałeś szarpie 2) zasyfiony nastawnik- czyszczony,przekładany wraz z pompą,regulowany szarpie 3) przepływka OK szarpie 4) EGR mówisz czyscileś szarpie 5) czujniki OK szarpie 6) Błedów brak szarpie 7) Wtrysk sterujący- sprawdzić kostkę,podmienić (nie sprawdziłeś) do sprawdzenia szarpie 8) Filtr powietrza paliwa (sprawdź) 9) Możliwa usterka czujnika tem paliwa w pompie G 81(raczej błąd by wyskoczył) 10) koło pasowe na wale do sprawdzenia 11) świece zarowe grzeją? 12) układ nie zapowietrza się? 13) odepnij wtyczkę prędkościomierza przy skrzyni na zimnym i zapal (zrób to w pierwszej kolejności). Daj znać czy coś się zmieniło. 14) szczelność dolotu(węże cybanty,przetacia,ew dziury) 15) czujnik połozenia wału 16) podciśnienia W 90 % przyczyną szarpania jest problem z nastawnikiem Jeżeli po sprawdzeniu wszystkich punktów nadal szarpie to niech wypowie się ktoś jeszcze w tym temacie :kawka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #39 Napisano 24 Stycznia 2015 Te skoki temperatury, które udało ci się zlogować będą jak najbardziej powodować drgania. Zastanawiające jest, że jednocześnie zmiana temp. wystąpiła na czujniku temp. powietrza zasysanego i temp. cieczy. Sugeruje to problem z instalacją elektryczną. Sprawdził bym pierw wtyczkę przy ECU (zaśniedzenia, korozja, wysunięte piny), a następnie przeglądnął wiązke pod kątem przetarć lub innych uszkodzeń. Ciekawy problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #40 Napisano 24 Stycznia 2015 Jest tam dziwny skok na jakiś - ale powiem nie spotkałem sie z czymś takim ale jest to zastanawiające :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach