Skocz do zawartości
Krzyx

Pierwsze logi prośba o analize

Rekomendowane odpowiedzi

ze zawleczka walczylem juz nie raz wiec mam to w miare opanowane ale faktycznie prosciej bedzie odkrecic te 2 srobki i poruszac podlaczylem takze duza strzykawke i nie zauwazylem zadnych zaciec ale jeszcze sprawdze to recznie czy mozliwe jest ze turbina skonczyla swoj zywot jesli lopatki beda luzno chodzily i czyszczenie juz nie pomoze

?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy czy wywalac turbine na stol jesli lopatki beda chodzily luzno czy szukac drugiej turbiny luz na wirniku okolo 1mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wzdłużny czy poprzeczny ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poprzeczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprzeczny delikatny jest dopuszczalny.

Bierze olej ? Tzn zauwqzyles wieksze ubytki oleju ? Wirnik obraca sie delikatnie bez zadnych oporow ?

Jak wszystko ok to wyjmuj turbo , rozbieraj i czysc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest OK.

Na zimnym każde turbo ma minimalny poprzeczny,po zagrzaniu on maleje. 1mm może być.

Tak jak pisał kolega wcześniej. Wyjmuj,czyść i jeżdzij (dość często z butem w podłodze na biegach)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Poprzeczny delikatny jest dopuszczalny.

Bierze olej ? Tzn zauwqzyles wieksze ubytki oleju ? Wirnik obraca sie delikatnie bez zadnych oporow ?

Jak wszystko ok to wyjmuj turbo , rozbieraj i czysc ;)

 

oleju dolewam okolo litra na 15tys wiec wszystko w normie czesto butuje auto wiec bierze i paliwko i troche oleju :) tylko dziwne jest dla mnie ze tak szybko lopatki sie zabrudzily wiec nawet jak bedzie lekko chodzic geometria to na stol i czyscic tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
oleju dolewam okolo litra na 15tys wiec wszystko w normie czesto butuje auto wiec bierze i paliwko i troche oleju :) tylko dziwne jest dla mnie ze tak szybko lopatki sie zabrudzily wiec nawet jak bedzie lekko chodzic geometria to na stol i czyscic tak?

 

Zrób swoje eksperymenty i przebutuj go dobrze. Jak będzie żył to jeździj, jak nie to wyjmuj.

Wpływ na syf w turbinie to wpływ wielu czynników. Stosunek wacha+powietrze, podlewające pompki, PSJ, nieszczelność w dolocie,itp. Do tego jakoś same z siebie lubią sie syfić.

Spalanie oleju w normie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

butuje go jak tylko jestem za kolkiem, od miesiaca dostaje czesciej buta bo od tego czasu mam problem z turbem, tez myslalem ze sie moze cos rozrusza ale jedna nie wiec w nastepnym tygodniu ja wywalam i czyszcze wtedy wstawie nowe logi do analizy. Dzieki wszystkim za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
udalo sie zrobic logi przy pomocy vcds dzieki driver77 za pomoc zamieszczam wkoncu prawidlowe poukladane logi :)

 

http://vaglog.pl/log_196298.html

http://vaglog.pl/log_196297.html

http://vaglog.pl/log_196296.html

 

a oto bledy zapisane w sterowniku:

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

 

P1550 - 08-00 - Control Limit Surpassed

 

Tak jak wcześniej. Tu już jest graniczne przeładowanie,nawet nie w fazie rozwoju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie jestem po czyszczeniu turbiny efekty sa zadowalajace wkoncu nie ma przeladowania :) podziekowania dla Driver 77 oraz Rosa :respect wrzucam logi zrobione dzis i ponownie prosze o analize synchronizacja rozrzadu takze zrobiona

 

http://vaglog.pl/log_197116.html

http://vaglog.pl/log_197115.html

http://vaglog.pl/log_197114.html

http://vaglog.pl/log_197113.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ponownie jestem po czyszczeniu turbiny efekty sa zadowalajace wkoncu nie ma przeladowania :) podziekowania dla Driver 77 oraz Rosa :respect wrzucam logi zrobione dzis i ponownie prosze o analize synchronizacja rozrzadu takze zrobiona

 

http://vaglog.pl/log_197116.html

http://vaglog.pl/log_197115.html

http://vaglog.pl/log_197114.html

http://vaglog.pl/log_197113.html

 

Jest gitara.

Wiadomo nie zawsze jest trasa do zrobienia, jest miasto gdzie nie poszalejesz-wiadomo. Ale wiedz że wystarczy tydz pykania po mieście i już parametry znacznie pogorszą się.

Kiedy tylko jest okazja pokręć go do 4 tyś na biegach aby na bieżąco wydmuchać sadze. Wiadomo nie cały czas, ale kilka razy dziennie i będzie OK.

Na autostradach również. Nie wystarczy trzymać go na 3 tyś i tyle. Od czasu do czasu odpuść i wciśnij gaz do końca wtedy łopatki chodzą max-min.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem o co chodzi i caly czas prowadze taki styl jazdy ale mysle ze glownym problemem u mnie bylo to ze cala geometrie wsadzilem do oleju zeby sie dobrze nasmarowalo po tym przetarlem szmata do sucha nie myslac o tym ze sadza + olej = zaklejenie kierownic i takie cos lepkiego mialem w turbinie takze niech kazdy na przyszlosc nie robi tego bledu i nie smaruje w zaden sposob nie prubuje nasmarowac kierownic musi bys wszystko na sucho skladane a polata dluzej niz 10 tys jak u mnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiem o co chodzi i caly czas prowadze taki styl jazdy ale mysle ze glownym problemem u mnie bylo to ze cala geometrie wsadzilem do oleju zeby sie dobrze nasmarowalo po tym przetarlem szmata do sucha nie myslac o tym ze sadza + olej = zaklejenie kierownic i takie cos lepkiego mialem w turbinie takze niech kazdy na przyszlosc nie robi tego bledu i nie smaruje w zaden sposob nie prubuje nasmarowac kierownic musi bys wszystko na sucho skladane a polata dluzej niz 10 tys jak u mnie :)

 

Oczywiście ze musi być sucho.

Raz się czlowiek pomyli i drugi raz już tego błedu nie popełni :kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

najwazniejsze zeby uczyc sie na bledach ale mam nadzieje ze moj przypadek zaoszczedzi komus roboty z ponownym czyszczeniem lopatek w turbinie :) temat do zamkniecia jeszcze raz dzieki za pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności