Krzyx Zgłoś #21 Napisano 11 Grudnia 2014 ze zawleczka walczylem juz nie raz wiec mam to w miare opanowane ale faktycznie prosciej bedzie odkrecic te 2 srobki i poruszac podlaczylem takze duza strzykawke i nie zauwazylem zadnych zaciec ale jeszcze sprawdze to recznie czy mozliwe jest ze turbina skonczyla swoj zywot jesli lopatki beda luzno chodzily i czyszczenie juz nie pomoze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyx Zgłoś #22 Napisano 12 Grudnia 2014 koledzy czy wywalac turbine na stol jesli lopatki beda chodzily luzno czy szukac drugiej turbiny luz na wirniku okolo 1mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #23 Napisano 12 Grudnia 2014 wzdłużny czy poprzeczny ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyx Zgłoś #24 Napisano 12 Grudnia 2014 poprzeczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #25 Napisano 12 Grudnia 2014 Poprzeczny delikatny jest dopuszczalny. Bierze olej ? Tzn zauwqzyles wieksze ubytki oleju ? Wirnik obraca sie delikatnie bez zadnych oporow ? Jak wszystko ok to wyjmuj turbo , rozbieraj i czysc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #26 Napisano 12 Grudnia 2014 Jest OK. Na zimnym każde turbo ma minimalny poprzeczny,po zagrzaniu on maleje. 1mm może być. Tak jak pisał kolega wcześniej. Wyjmuj,czyść i jeżdzij (dość często z butem w podłodze na biegach) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyx Zgłoś #27 Napisano 12 Grudnia 2014 Poprzeczny delikatny jest dopuszczalny. Bierze olej ? Tzn zauwqzyles wieksze ubytki oleju ? Wirnik obraca sie delikatnie bez zadnych oporow ? Jak wszystko ok to wyjmuj turbo , rozbieraj i czysc oleju dolewam okolo litra na 15tys wiec wszystko w normie czesto butuje auto wiec bierze i paliwko i troche oleju tylko dziwne jest dla mnie ze tak szybko lopatki sie zabrudzily wiec nawet jak bedzie lekko chodzic geometria to na stol i czyscic tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #28 Napisano 12 Grudnia 2014 oleju dolewam okolo litra na 15tys wiec wszystko w normie czesto butuje auto wiec bierze i paliwko i troche oleju tylko dziwne jest dla mnie ze tak szybko lopatki sie zabrudzily wiec nawet jak bedzie lekko chodzic geometria to na stol i czyscic tak? Zrób swoje eksperymenty i przebutuj go dobrze. Jak będzie żył to jeździj, jak nie to wyjmuj. Wpływ na syf w turbinie to wpływ wielu czynników. Stosunek wacha+powietrze, podlewające pompki, PSJ, nieszczelność w dolocie,itp. Do tego jakoś same z siebie lubią sie syfić. Spalanie oleju w normie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyx Zgłoś #29 Napisano 12 Grudnia 2014 butuje go jak tylko jestem za kolkiem, od miesiaca dostaje czesciej buta bo od tego czasu mam problem z turbem, tez myslalem ze sie moze cos rozrusza ale jedna nie wiec w nastepnym tygodniu ja wywalam i czyszcze wtedy wstawie nowe logi do analizy. Dzieki wszystkim za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #30 Napisano 12 Grudnia 2014 udalo sie zrobic logi przy pomocy vcds dzieki driver77 za pomoc zamieszczam wkoncu prawidlowe poukladane logi http://vaglog.pl/log_196298.html http://vaglog.pl/log_196297.html http://vaglog.pl/log_196296.html a oto bledy zapisane w sterowniku: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 08-00 - Control Limit Surpassed Tak jak wcześniej. Tu już jest graniczne przeładowanie,nawet nie w fazie rozwoju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyx Zgłoś #31 Napisano 17 Grudnia 2014 Witam ponownie jestem po czyszczeniu turbiny efekty sa zadowalajace wkoncu nie ma przeladowania podziekowania dla Driver 77 oraz Rosa :respect wrzucam logi zrobione dzis i ponownie prosze o analize synchronizacja rozrzadu takze zrobiona http://vaglog.pl/log_197116.html http://vaglog.pl/log_197115.html http://vaglog.pl/log_197114.html http://vaglog.pl/log_197113.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #32 Napisano 17 Grudnia 2014 Witam ponownie jestem po czyszczeniu turbiny efekty sa zadowalajace wkoncu nie ma przeladowania podziekowania dla Driver 77 oraz Rosa :respect wrzucam logi zrobione dzis i ponownie prosze o analize synchronizacja rozrzadu takze zrobiona http://vaglog.pl/log_197116.html http://vaglog.pl/log_197115.html http://vaglog.pl/log_197114.html http://vaglog.pl/log_197113.html Jest gitara. Wiadomo nie zawsze jest trasa do zrobienia, jest miasto gdzie nie poszalejesz-wiadomo. Ale wiedz że wystarczy tydz pykania po mieście i już parametry znacznie pogorszą się. Kiedy tylko jest okazja pokręć go do 4 tyś na biegach aby na bieżąco wydmuchać sadze. Wiadomo nie cały czas, ale kilka razy dziennie i będzie OK. Na autostradach również. Nie wystarczy trzymać go na 3 tyś i tyle. Od czasu do czasu odpuść i wciśnij gaz do końca wtedy łopatki chodzą max-min. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyx Zgłoś #33 Napisano 17 Grudnia 2014 wiem o co chodzi i caly czas prowadze taki styl jazdy ale mysle ze glownym problemem u mnie bylo to ze cala geometrie wsadzilem do oleju zeby sie dobrze nasmarowalo po tym przetarlem szmata do sucha nie myslac o tym ze sadza + olej = zaklejenie kierownic i takie cos lepkiego mialem w turbinie takze niech kazdy na przyszlosc nie robi tego bledu i nie smaruje w zaden sposob nie prubuje nasmarowac kierownic musi bys wszystko na sucho skladane a polata dluzej niz 10 tys jak u mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #34 Napisano 17 Grudnia 2014 wiem o co chodzi i caly czas prowadze taki styl jazdy ale mysle ze glownym problemem u mnie bylo to ze cala geometrie wsadzilem do oleju zeby sie dobrze nasmarowalo po tym przetarlem szmata do sucha nie myslac o tym ze sadza + olej = zaklejenie kierownic i takie cos lepkiego mialem w turbinie takze niech kazdy na przyszlosc nie robi tego bledu i nie smaruje w zaden sposob nie prubuje nasmarowac kierownic musi bys wszystko na sucho skladane a polata dluzej niz 10 tys jak u mnie Oczywiście ze musi być sucho. Raz się czlowiek pomyli i drugi raz już tego błedu nie popełni :kciuki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyx Zgłoś #35 Napisano 17 Grudnia 2014 najwazniejsze zeby uczyc sie na bledach ale mam nadzieje ze moj przypadek zaoszczedzi komus roboty z ponownym czyszczeniem lopatek w turbinie temat do zamkniecia jeszcze raz dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach