Skocz do zawartości
loko3126

Proszę o analizę logów Passat 2005 AWX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, bardzo proszę o analizę logów, auto przy przyspieszaniu szarpie tak od 1800 do 3000 obrotów i kopci na czarno, wzrosło spalanie, wymieniłem przepływomierz powietrza i czujnik temp powietrza. Ktoś m powiedział że to mogą być pompowtryskiwacze ale nie chcę pchać się w koszta. Logi zrobiłem dynamiczne, proszę o poradę. Pozdrawiam.

podaję linki do logów

http://vaglog.pl/log_196103.html

http://vaglog.pl/log_196104.html

http://vaglog.pl/log_196105.html

http://vaglog.pl/log_196106.html

http://vaglog.pl/log_196107.html

http://vaglog.pl/log_196108.html

http://vaglog.pl/log_196109.html

http://vaglog.pl/log_196110.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam czy ktoś jest w stanie coś napisać na temat tych logów bo nie mam pomysłu o co chodzi z tym autem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam czy ktoś jest w stanie coś napisać na temat tych logów bo nie mam pomysłu o co chodzi z tym autem.

 

Jakoś mało paliwa i powietrza. Jakby przepływka cięła dawke. AWX okolice 1000mg powinien trzymać gr3 kol 3 co przeklada sie na gr8 kol 4

Szczelne wszystko w dolocie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie podzielam wypowiedż Krzysztofa. W gr.8 tnie dawkę od 2200 obr\min.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dziękuję za odpowiedz , sprawdzałem wszystko szczelne ale sprawdzę jeszcze raz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmien przeplywke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

sprawdzałem raz jeszcze i wszystko jest szczelne, przepływka założona nowa jak tylko wystąpiły objawy to kupiłem nową i założyłem ale bez rezultatów.

Martwi mnie tylko olej w układzie dolotowym, dużo go niema, ubytków w stanie oleju też nie ma. No i dalej jestem w kropce może to turbina? ale sprawdzałem kierownice i otwierają się bez zarzutu. co to może być ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

sprawdzałem raz jeszcze i wszystko jest szczelne, przepływka założona nowa jak tylko wystąpiły objawy to kupiłem nową i założyłem ale bez rezultatów.

Martwi mnie tylko olej w układzie dolotowym, dużo go niema, ubytków w stanie oleju też nie ma. No i dalej jestem w kropce może to turbina? ale sprawdzałem kierownice i otwierają się bez zarzutu. co to może być ?

 

Trochę oleju w dolocie to normalna rzecz. Dopóki nie ma tam basenu to się nie przejmuj. Przewaznie odma go wywala, w gorszym przypadku turbo.

Turbo widać że nie przeładowuje ale ciśnienie faluje, również w gr 3 masa powietrza faluje (powiązanie)

Kiedy filtr paliwa wymieniałeś?

EGR sprawny?

Zrób statyczny gr 003 /018/ 023 oraz BS 003 011

Edytowane przez driver77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za pomoc, filtr paliwa wymieniłem jak się zaczęły objawy i nic, sprawdziłem na krótko, czyli podłączyłem butelkę z ON omijając pompę zbiornika i też nic, EGR czyściłem ale nie mam pojęcia jak sprawdzić czy jest sprawny, ale to poczytam na forum, wrzucam jeszcze dodatkowo logi statyczne.

http://vaglog.pl/log_196662.html

http://vaglog.pl/log_196663.html

http://vaglog.pl/log_196664.html

http://vaglog.pl/log_196661.html

http://vaglog.pl/log_196499.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie Krzysztofie czy może pan coś jeszcze doradzić w mojej sprawia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panie Krzysztofie czy może pan coś jeszcze doradzić w mojej sprawia ?

 

Z ostatnich logów nic niepokojącego nie wynika.

Ostatnio na forum był podobny problem i okazało sie że we wtyczce z przepływki zrobił się bałagan. Zapsikanie kontakt sprayem ożywiło wóz.

Obejrzyj dokładnie wtyk przepływki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok dziękuję bardzo jutro sprawdzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzyj dokładnie wtyk przepływki.

Niestety nie pomogło, dziwny przypadek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lucjan Nie wiem czy to ma znaczenie ale w 4 gr. 4 kol. synchro Ci skacze ... niech ktoś mądrzejszy się wypowie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wczoraj rozebrałem turbo, myślałem że coś nie tak od strony turbiny, ale wszystko ok. rzeczywiście że synchro skacze. Dziękuję za wskazówkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka uwag:

- Przepływka ma zaniżone odczyty. Filtr powietrza świeży? Jaki przelot?

- Spróbuj zatkać EGR (kawałek blaszki na rurce egr) i wykonać loga dynamicznego 003 z 011, 008 z 010.

- Pokaż grupę 007 na ciepłym.

- Ile km zrobiłeś na rozrządzie? Nie wywala błędu czujnika położenia wałka rozrządu?

- Przebieg auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kilka uwag:

- Przepływka ma zaniżone odczyty. Filtr powietrza świeży? Jaki przelot?

- Spróbuj zatkać EGR (kawałek blaszki na rurce egr) i wykonać loga dynamicznego 003 z 011, 008 z 010.

- Pokaż grupę 007 na ciepłym.

- Ile km zrobiłeś na rozrządzie? Nie wywala błędu czujnika położenia wałka rozrządu?

- Przebieg auta?

 

Popieram.

-Temat przepływki dawno miałeś sprawdzić( pisane wcześniej)

-Egr jak kolega wpomniał , kontrolnie zaślep i pojeździj. Jak nastąpi poprawa- do zaślepienia lub dla tzw. kierowców ekologów do czyszczenia.

-Rozrzad: 1) czujnik 2) kiedy zmieniany? 3) na jakich częściach? 4) stan ogólny pasek i rolka napinająca. Przeważnie biega rozrząd przy słabym naciągu paska lub wadliwej, zużytej rolce. Ja mam na swoim AJM 75 tyś nalatane na rozrządzie( wiem ze za chwilę przeciwnicy się odezwą co do km) i sztywne 0 stoi jak wmurowane. Ale składałem samemu i wszystko z naj półki.

-Kiedy filtry zmieniane? Paliwo, powietrze? Gdzie tankujesz?Przebieg? Kompresja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Popieram.

-Temat przepływki dawno miałeś sprawdzić( pisane wcześniej)

-Egr jak kolega wpomniał , kontrolnie zaślep i pojeździj. Jak nastąpi poprawa- do zaślepienia lub dla tzw. kierowców ekologów do czyszczenia.

-Rozrzad: 1) czujnik 2) kiedy zmieniany? 3) na jakich częściach? 4) stan ogólny pasek i rolka napinająca. Przeważnie biega rozrząd przy słabym naciągu paska lub wadliwej, zużytej rolce. Ja mam na swoim AJM 75 tyś nalatane na rozrządzie( wiem ze za chwilę przeciwnicy się odezwą co do km) i sztywne 0 stoi jak wmurowane. Ale składałem samemu i wszystko z naj półki.

-Kiedy filtry zmieniane? Paliwo, powietrze? Gdzie tankujesz?Przebieg? Kompresja?

 

Tak jak pisałem wcześniej, przepływka jest nowa ( stara przepływka miała takie same objawy), filtr paliwa i powietrza nowe, tankuję w Niemczech na Esso, odnośnie rozrządu to nie zaglądałem, wymieniał go poprzedni właściciel w tej chwili mam około 52 tyś na rozrządzie, raz miałem błąd czujnika, ale więcej się nie pokazał, w tej chwili mam przejechane 320 tyś.

z EGR zrobię tak jak pisaliście ( ale był czyszczony ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie po dłuższym czasie.

Sprawa została rozwiązana, i auto chodzi jak dawniej, powodem był wytarty wałek oraz wytarty popychacz zaworu, auto nie dostawało powietrza i taki był tego efekt, duże spalanie, kopcenie i szarpanie przy obrotach 1500 do 2500, brak stuków dochodzących z silnika.

Krzywka wałka była wytarta na pierwszym cylindrze od zaworu dolotowego. Temat uważam za zamknięty dziękuję wszystkim którzy się udzielili i starali się pomóc pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bywa i tak, dość częsta kosztowna przypadlość.

Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności