Skocz do zawartości
fredbest

Logi po wymianie turbo i vacum, nie jedzie nadal...

Rekomendowane odpowiedzi

Przed chwila odebrałem auto, hamulec nadal twardy przy drugim hamowaniu, auto lepiej nie jedzie, jedynie nie wpadlo w tryb awaryjny. (turbo po czyszczeniu i niby uszczelnieniu)

 

Dynamiczne

 

http://vaglog.pl/log_195612.html

 

http://vaglog.pl/log_195611.html

 

statyczne

 

http://vaglog.pl/log_195608.html

 

http://vaglog.pl/log_195609.html

 

http://vaglog.pl/log_195610.html

 

BS

http://vaglog.pl/log_195606.html

 

http://vaglog.pl/log_195607.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam sztange zle wyregulowana. Wracaj na reklamacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cos wiecej z tych logów widać?Vacu wymieniona na boscha a hamulec dalej robi się twardy. Przejechałem teraz 100km, na wyzszych biegach jakby slabiej ciagnie tak okolice 3tys obrotow.( od czwórki w wzwyż)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sztanga jest dobrze ustawiona, ale mimo to turbo późno wstaje, dlatego można pokusić się o skrócenie sztangi o pół obrotu.

4ta pompka mocno odstaje od reszty. 1sza i 2ga też nie jest wzorowa. Wskazania grupy 013 nie zawsze są miarodajne tzn. niby wartości wskazywane są akceptowalne, a po włożeniu PD na maszyne okazuje się, że "kupa" straszna. Podejrzewam, słabe osiągi w zużytych PD. Sprawdź też wałek rozrządu czy nie jest okrągły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem dynamiczne przed chwila, każda grupa osobno, wynika z nich że nie ma poważnych objawów? Zająć się uszczelnieniem dolotów, ewentualnie ta nowa vacu? (pedał hamulca przy cofaniu twardy, po ostrym hamowaniu również)

 

http://vaglog.pl/log_195677.html

 

http://vaglog.pl/log_195678.html

 

http://vaglog.pl/log_195679.html

 

http://vaglog.pl/log_195680.html

 

http://vaglog.pl/log_195681.html

 

http://vaglog.pl/log_195682.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EGR zaślepiony ?

 

chyba jest gdzieś nieszczelność w podciśnieniu ... może wężyka któregoś nie podłączyli ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak był zaślepiony, od godziny nie jest. Jest "gwizd" przy 2 tys obrotów, hamulec twardy, ogólnie śmiercio-wóz... Wężyki wymieniane, może rzeczywiście źle cosik, do tego vacu używana. Nie ma tutaj mądrego co to zrobi raz a porządnie, przecież ja zbankrutuje jak co miesiac bede wymieniał trubo, vacu, poduszki, serwa, srerwa, itd itp. Wróżbitowie maciejowie większość których spotkałem (gdzie są ludzie dobrzy w swoim fachu? za granicą większość już...?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pedał twardy to albo woda zamarza w servo albo nieszczelność w podciśnieniu.

 

Kup sobie vacuometr 30 pln, Sprawdzisz sobie podciśnienie sam i będziesz wiedział.

 

Pompa używka ale zapewne bosha ? Jak tak to wątpliwa sprawa aby jej wina była.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak był zaślepiony, od godziny nie jest. Jest "gwizd" przy 2 tys obrotów, hamulec twardy, ogólnie śmiercio-wóz... Wężyki wymieniane, może rzeczywiście źle cosik, do tego vacu używana. Nie ma tutaj mądrego co to zrobi raz a porządnie, przecież ja zbankrutuje jak co miesiac bede wymieniał trubo, vacu, poduszki, serwa, srerwa, itd itp. Wróżbitowie maciejowie większość których spotkałem (gdzie są ludzie dobrzy w swoim fachu? za granicą większość już...?)

 

Mógł zostać zaślepiony jak był.

Co znaczy jest gwizd???

Podłącz vacuometr i sprawdź podciśnienie. -0,9 ma być na zegarze. Czy to przy pompie czy na końcu czyli sztanga turbiny.

Tu coś nie halo z podcisnieniem jest. Wejdź do auta na zgaszonym naciśnij kilka razy hamulec,przytrzymaj i zapal, czy powoli będzie miękki się robił. Najlepiej zegar mieć podlączony i deptać w hebel. Podciśnienie będzie chwilowo spadać ale zaraz vacum ma nadązyć wytworzyć nowe.

W końcu to hamulce i tu musi wszystko grać.

Moze i serwo,ale ja tego nie powiedziałem, bo widze że ....

 

Nie ma fachowców w tym kraju. Uciekli za kasą. Ci co zostali to wymieniają elementy i zarabiają na częściach.:hyhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy to przy pompie czy na końcu czyli sztanga turbiny.

 

Na gruszce nie będzie miał -0.9 tylko coś koło -0.6. Na reszcie wężyków powinno być -0.8 do max chyba -1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na gruszce nie będzie miał -0.9 tylko coś koło -0.6. Na reszcie wężyków powinno być -0.8 do max chyba -1.

 

Mniejsza z tym,możliwe ,nie pamiętam.

Jedno jest pewne, heble mają być. Jak ich nie ma to problem z podciśnieniem,vacum,serwo. Innej opcji tu nie widzę. Zegar i naprzód.

Bardzo stary a wręcz w ogóle nie wymieniany płyn hamulcowy daje podobne efekty. Twardy pedał i tragiczne hamulce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opcji jest parę tak jak mówisz

to problem z podciśnieniem,vacum,serwo.

Musisz na spokojnie eliminować kolejne możliwości i będzie dobrze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

płyn wymieniony miesiac wczesniej, tragedia zaczela sie po wymianie na vacum bosha i wymienione zostały wezyki podcisnienia, oraz turbina. Pedał twardy i nie schodzi w dół, szczególnie teraz rano pierwszy km, twardy jak głaz, po przejechaniu km ożywił sie. Gwizd jakby sie coś zacierało, ocierało, chodziło bez smarowania (nie wiem czy jakis klucz gdzies wpadł, czy zjebali mi turbine, czego się zaczynam bać)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierw zaopatrz się w wakuometr i określ jakie masz podciśnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pierw zaopatrz się w wakuometr i określ jakie masz podciśnienie.

 

Dokładnie to podstawa od której trzeba zacząć.

Najlepiej na dłuższym przewodzie abyś widział zegar w kabinie i deptanie po hamulcu na postoju.

Wtedy widać czy pompa wyrabia czy nie wyrabia.

Tak to masz zrobić:

Edytowane przez driver77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak spra2dzisz podcisnienie to bedzie wiadomo. Ja jednak bym sie sklanial do nieszczelnosci serva i zamarzajacej wody w nim, szczegolnie po tym zdaniu :

Pedał twardy i nie schodzi w dół, szczególnie teraz rano pierwszy km, twardy jak głaz, po przejechaniu km ożywił sie.

 

Sprawdz na szybko, czy nie masz wilgotno pod sevem, lisci, wody. Moze awaria sie zbiegla z wymiana vacum, mrozy przeciez mamy od kilku dni dopiero. Doslownie minuta na sprawdzenie tego :P

 

Btw. Krzysiek, nie patrzylem calego filmiku co wkleiles ale on o klimatyzacji jest ?

Edytowane przez Rosa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Btw. Krzysiek, nie patrzylem calego filmiku co wkleiles ale on o klimatyzacji jest ?

Poprawione

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniona kolejna vacu boscha, teraz z hamulcami jest dobrze i oby tak zostało. A z turbiną, po wymianie "gwizd", to raczej dźwięk piszczący, jakby się coś zacierało, w przedziale obrotów 1500-2200. Również z dołu nie jest bardzo żywy, tzn na jedynce czy dwójce ciężko aby załączył się esp, najlepiej ciągnie na trójce. Do grzybka egr dochodzi wężyk, to jest z zaworu n18? Nie ma ciśnienia na tym wężyku, to pewnie tez ma jakiś wpływ na układ podciśnienia?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymieniona kolejna vacu boscha, teraz z hamulcami jest dobrze i oby tak zostało. A z turbiną, po wymianie "gwizd", to raczej dźwięk piszczący, jakby się coś zacierało, w przedziale obrotów 1500-2200. Również z dołu nie jest bardzo żywy, tzn na jedynce czy dwójce ciężko aby załączył się esp, najlepiej ciągnie na trójce. Do grzybka egr dochodzi wężyk, to jest z zaworu n18? Nie ma ciśnienia na tym wężyku, to pewnie tez ma jakiś wpływ na układ podciśnienia?.

 

A pisałem posprawdzaj na pierwszy ogień podciśnienia. Od diagnozy sie zaczyna, anie od wymiany elementów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem kompletne logi. "magistry" od turbiny twierdza ze nic nie zepsuli.

 

Napisałem nowy watek z logami

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/143269-Prosz%EA-o-analiz%EA-Komplet-log%F3w-1-9-avf-nowe-turbo?p=2177985#post2177985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności