denio_0 Zgłoś #1 Napisano 2 Grudnia 2014 Witam Szanownych Kolegow, Zwracam sie z prosba o analize zamieszczonych logow, w celu wykluczenie, ewentualnego zdiagnozowania usterki pompowtryskiwaczy. Dodam ze mam problem z autem jezeli chodzi o odpalanie, problem co prawda jest sporadyczny na zimnym silniku, a z koleji na cieplym dosc czesty, ale auto w oby przypadkach zachowuje sie inaczej. Na zimnym silniku gdy juz wystapi usterka trzeba dosc dlugo krecic aby auto odpalilo, dodtego dochodzi fakt ze auto zachowuje sie tak jak by sie dlawilo i powoli wchodzi na oborty az zaskoczy. Auto zachowuje sie dokladnie jak na filmikut tutaj -- (chociaz w moim wypadku trwa to troche krocej) Natomiast na cieplym silniku auto odpala za kazdym razem ale zachowuje sie tak jak by chcialo wskoczyc w stan jak na zimnym, jest to takie jak by zaskoczenie chwilowe trwajace moze dwie 3 sekundy. Gdy auto juz odpali zauwazylem ze na zimnym silniku sakacza oborty, zwlaszcza podczas pierwszych kilku minut, pomiedzy 820 - 980 poczym auto sie unormormowuje. Jest dosc dziwne bo czasami to nie wystepuje. Dodatkowow zauwazylem ze auto delikatnie drga, na cieplym silniku nie jest w miare okej chcoiaz mozna wyczuc delikatne drgania, na zimnym natomiast czasami czuc ze auto sie rusza zwlaszca podczas pierwszych kilku minut od startu. W aucie zostal wymieniony kompletny rozrzad, wszystkie swiece, gdzyz byly wszystkie 4 spalone, do tego komplet filtrow i olej na specjalnie dedykowany do silnikow PD ( chociaz niestety wczesniej byl lany long life) Bylem z problemem u kilku mechanikow i kazdy oczywiscie twierdzi inaczej, ze to moze wtryski, pompa vacuum, pompa w baku paliwa ale brak jednoznaczenej diagnozy. Prosilbym kolegow o rady, moze ktos z was spotkal sie z podobnym problemem i podpowie co to moze byc ewentualnie gdzie szukac przyczyny. W chwili obecnej zrobilem logi pompowtryskow, ale moge rowniez zrobic inne grupy tylko nie bardzo wiem ktore, wiec porsibym o ewnetualne podpowiedzi. http://vaglog.pl/log_195116.html - log dynamiczny (na 3 i 4 biegu) http://vaglog.pl/log_195115.html - log statyczny Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #2 Napisano 2 Grudnia 2014 Pompki sa dobre. Zrob komplet logow. Opis jest w tym dziale dokladny. Mozesz dodatkowo zrobic grupe 018 podcz rozruchu na zimnym i cieplym. Osobiscie znam dwa przypadki bardzo podobne do Twoich. W jednym byla padnieta przeplywka w drugim pompa vacum nieszczelna. Zrob sobie prosty test na cofajace sie paliwko. Zacisnij przewod przewod paliwowy np przy pomocy trikotki Pompe w zbiorniku tez moz.a sprawdzic. Jak przekrecasz zaplon slyszysz jak pompujepaliwo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denio_0 Zgłoś #3 Napisano 14 Grudnia 2014 (edytowane) Witam, Koledzy, dziekuje za odpowiedz, Rosa : odnosnie pompy w baku, jest sprawna, jak przekrecam zaplon to slychac jak pompa popmuje paliwo. Sprawdzal to rowniez mechanik i rowniez wywnoskowal ze jest sprawna. Jezeli chodzi o pompe vacuum to jest taka sprawa ze chyba mam jakis maly wyciek gdyz pompa jest morka, tzn po prawej stronie widac wyciek, czyli moglo by to potwierdzac brak szczelnosci. Jezeli to by bylo przyczyna to czy jest szansa na zaloeznie nowych uszczelniaczy, czy pompa automatycznie kwalifikuje sie do wymiany? (czytalem ze nie ma sensu regeneracje itp itd. ale mi samemu trudno to stwierdzic, takze pytam bardziej doswiadczonych). Zamierzam rowniez sprawdzic pompe wakuometrem, i mam takie pytanie jak srawdzic cisnienie paliwa? tzn gdzie sie wpiac? Jezlei chodzi o serwo i podcisnienie to pod przewody od sterowania?. Bede wdzieczny za wskazowki. Jezlei chodzi o cofanie sie paliwa, to wlasnie sie zastanawialem czy wlasnie ten test bedzie pomocny, gdzy ten problem pojawia sie dosc rzadko tzn. ostatnio zdarzylo sie to wczoraj, a przedtem 3 moze 4 tygodnie temu;/. Ale na cieplym auto zachowuje sie tak samo jak wczesniej tzn lapie po chwili jak opisalem to we wczesniejszym poscie. Kolego Bodino - zle to ujolem, tak jak mowisz gdy olej spelnia norme to jest wszystko ok, jednak czytalem ze jest nie wskazane laniej logn life'a i stad moja uwaga (domyslam sie ze osobie chodzilo o pewnie inna norme.). Dodam jeszcze ze jestem dosc "swiezy" jezeli chodzi o mechanike , takze czytam mnostwo na ten temat ale jak widaj jeszcze mi troche brakuje Maly update jezlei chodzi o samochod, to zauwazylem jak wyzej pisalem wyciek w okolicy pompy vacuum, do tego dodam jeszcze ze mam wrazenie ze auto jest dosc mulowate w dolnych obrotach, w wyzych jest ok zbiera sie przyzwoice. Do tego dochodzi sprawa z turbina, kwalifikuje sie do wymiany slychac jak wirnik obciera podczas jazdy glownie w okolicy 1600-2200 obrotow, w srodku slychac to jak mechaniczne obcieranie, na zwnatrz wiekszy swist i jakby auto pobieralo duza mase powietrza (trudno to opisac w slowach ). Wirnik sam sprawdzalem ma dosc spore luzy takze domiemam ze to jest przyczyna. Sprawa z turbina wypadla dosc niespodziewanie nic na to nie wskazywalo. Dalej idac jeszcze zauwazylem ze sztanga ktora powinna sie poruszac chyba sie nie rusza wcale, tzn ogladalem ten filmik - ( ) i w moim aucie sie ona tak nie zachowuje. Dodam ze w/w probel mz zaplaniem pojawil sie wczoraj gdy auto stalo po nocy, rano nie chcialo zapalic. Krecilem w calosci okolo 3 minut zanim zalapal, wydawalo sie to jak wyzej, czyli krecil krecil i powoli wsakiwal na oborty po czym zalapal. Dodam ze wczoraj w nocy bylo kolo (0. -2). Przepraszam ze dosc powolna odpowiedz, ale dzis mialem chwile zeby zrobic logi. Udalo mi sie zrobic jak ponizej: http://vaglog.pl/log_196743.html http://vaglog.pl/log_196744.html http://vaglog.pl/log_196745.html http://vaglog.pl/log_196746.html http://vaglog.pl/log_196747.html http://vaglog.pl/log_196748.html http://vaglog.pl/log_196748.html http://vaglog.pl/log_196754.html Mam rowniez takie pytanie, odnosnie tego ze jak wczesniej pisalem czuc na wolnych obrotach drgania, zauwazylem podczas logowania ze oborty na biegu jalowym skaczas z 840 -819. Jest to normlane? Dodam ze nie niestety nie bylem w stanie zrobic wszystkich wymaganych logow gdyz mam nie pelna wersje vag'a niestety. Prosze jednak kolego o rzucenie okiem moze uda sie cos wywniskowac z tego co mam jezlei chodzi o to nieszczesne odpalanie. Bede wdzieczny. Pozdrawiam Edytowane 14 Grudnia 2014 przez denio_0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denio_0 Zgłoś #4 Napisano 20 Grudnia 2014 Witam Kolegow, Dzis udalo sie zrobic log dynamiczny grupy (004,001,008) jak ponizej, http://vaglog.pl/log_197465.html Bedzie ktos z szanownych kolegow w stanie pomoc, bo kompletnie rozkladam rece. NIe jestem rowniez specjalista i troche te logi nic mi nie mowia, a auto zachowuje sie duzo gorzej. Wydaje mi sie ze jest to zwiazane z rozrzadem gdyz przed wymiana wszystko bylo ok. Auto palio na dotyk czy zimny czy cieply, nie bylo problemow. Rowniez zauwazylem ze troche "syncho angle" skacze czy to tak ma byc czy jednak trzeba cos z tym zrobic, bo wycztalem na przykladzie innego uzytkownia ze doradzono mu to zmienic. Czy zmiana kata cos pomoze w moim przypadku? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #5 Napisano 20 Grudnia 2014 Kurde z tymi logami trochę bałaganu Zgaduję , że sam robiłeś ? Poproś kogoś o pomoc, kązdy potrafi nacisnąć START/STOP w logach a ułatwi to nam bardzo interpretację logów. Wracając do tematu. Wyciek pompy vacum. Z prawej strony, czyli bliże zbiorniczka z płynem chłodzącym ? Jak tak , to zapewne paliwo wycieka. Czyli nieszczelność. Jakiś czas temu przyjechał do mnie znajomy z problem nie odpalania rano. Okazało się, że nie pali tylko czasmi jak stoi "pod górkę". Diagnoza , cofające się paliwo. Nie trzymał zaworek w pompie vacum. Wymieniłem na używkę BOSHA z końcówką M z seata ibizy 1.4 chyba. Problem zniknął. Kolejna rada , coś nie tak jest z przepływką. Ale to do końca nie wiem ... gubię się w "rozszyfrowaniu" logów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #6 Napisano 20 Grudnia 2014 Nie no te logi musisz poprawić. Tu niewiele da się odczytać i coś powiedzieć. Ani to statyczne ani dynamiczne. Nie da się tu ani przepływki,ani turbiny,ani dawki ocenić. Zrób komplet według: http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI Ten film to już katastofa. Albo wahy brak, albo pierścieni brak,albo gniazda wyrobione lub oringi na pompkach. Co będzie jak -10st przyjdzie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denio_0 Zgłoś #7 Napisano 26 Grudnia 2014 (edytowane) Witam Kolegow, Dziekuje za podpowiedzi. Postaram sie wykonac porzadne logi dynamiczne przede wszystkim. W chwili obecnej udalo mi sie zrobic logi statyczne, moze one cos powiedza. http://vaglog.pl/log_198016.html - Basic Settings http://vaglog.pl/log_198017.html - Statyczny http://vaglog.pl/log_198018.html - Statyczny http://vaglog.pl/log_198019.html - Basic Settings http://vaglog.pl/log_198020.html - Statyczny http://vaglog.pl/log_198021.html - Dyamiczny DO tego chcialem zrobic grupe 000 w basic settings ale po uruchomieniu tej grupy, zaczela migac kontrolka swiec i pojawil sie komunikat "engine workshop" do tego dziwek pisku. Czy to normlane? Do tego nie moglem znalesc w tditiming - kodu silnika aby sprawdzic czy wszystko jest ok. Jak mozna to sprawdzic? Cos pewnie zrobilem zle tylko nie bardzo wiem co, moze jakas podpowiedz koledzy? Odnosnie filmiku - obrazuje on problem ktory pojawil sie u mnie 3 raz mmiej wiecej w przeciagu 3 miesiecy. A kazdym przypadku bak prawie na pol pelny takze napewno nie brakowalo paliwa. Pozdrawiam Edytowane 26 Grudnia 2014 przez denio_0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #8 Napisano 26 Grudnia 2014 Witam Kolegow, Dziekuje za podpowiedzi. Postaram sie wykonac porzadne logi dynamiczne przede wszystkim. W chwili obecnej udalo mi sie zrobic logi statyczne, moze one cos powiedza. http://vaglog.pl/log_198016.html - Basic Settings http://vaglog.pl/log_198017.html - Statyczny http://vaglog.pl/log_198018.html - Statyczny http://vaglog.pl/log_198019.html - Basic Settings http://vaglog.pl/log_198020.html - Statyczny http://vaglog.pl/log_198021.html - Dyamiczny DO tego chcialem zrobic grupe 000 w basic settings ale po uruchomieniu tej grupy, zaczela migac kontrolka swiec i pojawil sie komunikat "engine workshop" do tego dziwek pisku. Czy to normlane? Do tego nie moglem znalesc w tditiming - kodu silnika aby sprawdzic czy wszystko jest ok. Jak mozna to sprawdzic? Cos pewnie zrobilem zle tylko nie bardzo wiem co, moze jakas podpowiedz koledzy? Odnosnie filmiku - obrazuje on problem ktory pojawil sie u mnie 3 raz mmiej wiecej w przeciagu 3 miesiecy. A kazdym przypadku bak prawie na pol pelny takze napewno nie brakowalo paliwa. Pozdrawiam Nie wiem czy ten dynamiczny to dynamiczny i naciśnięcie gazu na postoju??? Jeżeli dynamiczny to gr 8 ost kol jakoś mało wahy. Jakby przepływka cięła. Synchro może być. Korekty pompek OK, Bipy podwyższone ale nie tragiczne. Termostat ci świruje albo silnik w fazie nagrzewania. Zrób komplet aby ocenić cały motor. Co do filmu to nie chodziło mi ile paliwa w baku,tylko problem z zasilaniem w paliwo. No chyba przyznasz sam że Fiaty 126 P lepiej paliły na mrozie przy agoni silnika :umm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denio_0 Zgłoś #9 Napisano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Witam, Tak ten dynamiczny to dynamiczny na 3 biegu podczas jazdy Zrobilem dzis nowe logi jak ponizej: http://vaglog.pl/log_198089.html http://vaglog.pl/log_198103.html http://vaglog.pl/log_198093.html http://vaglog.pl/log_198092.html http://vaglog.pl/log_198090.html http://vaglog.pl/log_198096.html http://vaglog.pl/log_198095.html Jak by koledzy mogli rzucic okiem byl bym wdzieczny bo dla mnie wyglada to tak samo;/ nic sie nie zmienia. Dodam ze dzis zalozylem nowy Przeplywomierz a logi jakby takie same;/ Sprawdzilem rowniez czy pod odpiecu wezyka z EGR cos sie zmini, glownie skaczace obroty z 819 na 840 ale nic tak samo. Po przylozeniu palca czuc podcisnienie. Kolejna rzecz, mianowicie bipy jak by sie zmienialy tzn, wczesniej ciagle bipy dosc wysokie byly na 3 wtrysku, podczas dzisiejszego logowania sie to zmienilo i 4 wtrysk zaczol pokazywac wyzsze bipy a na 3 sie one zmniejszyly ;/. Czy przyczyna drgan i nie rownej pracy moga byc oringi na pompowtryskiwaczach? Czytalem ze da sie to wywniskowac po pracy wtryskow? I teraz podczas dynamicznego testu korekty wzrastaja. I do tego te skaczace bipy. Nie powinny one byc stale w sensie nie skakac tak jak to robia? Czy jest to normlane? Dodam ze dzis jeszcze sprawdzalem temperature na vag'u i po rozgrzaniu byla on 87.2 takze czujnik temperatury mozna wykluczyc? Sprawdzalem rowniez termostat. Logi powyzej. Apropo paliwa i zasilania, ogladalem dzis pompe vacuum i jak wspominalem jest morka po obu stronach. Nie ma jakiegos powaznego wycieku ale palce byly brudne dzis po przetarciu. Nie wiem czy moze ta owa pompa powoduje drgania, i nie rowna prace? Dodam ze auto pali idealnie na zimnym, chociaz obroty podskoczyly jak zawsze na zimnym do stanu okolo 910 po czym wraz ze wzrostem temperatury malaly do stanu 840-819. Widac to na logach. Procz tego problemu na zimnym narazie nic sie nie dzieje. Co moze powodowac wzrost obrotow zaraz po odpaleniu, po czym po okolo 2 minutach wracaja do normlanego stanu? Cialgly problem jednak jest gdy silnik jest cieply, jak palil tak pali a problemami...jakby chcial sie udlawic. Pozdrawiam. Edytowane 27 Grudnia 2014 przez denio_0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denio_0 Zgłoś #10 Napisano 28 Grudnia 2014 Dodatkowo chcialem zapytac czy ma to jakies znaczenie gdzy synchronizacja rozrzadu skacze pomiedzy -1.1 i -0.6 jezeli chodzi o falujace obroty (840-819)? Czytalem ze w podobnym watku polecano napiac pasek rozrzadu i ustawic aby bylo rowno lub jak najblizej zera? Czy to cos pomorze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #11 Napisano 28 Grudnia 2014 Dodatkowo chcialem zapytac czy ma to jakies znaczenie gdzy synchronizacja rozrzadu skacze pomiedzy -1.1 i -0.6 jezeli chodzi o falujace obroty (840-819)? Czytalem ze w podobnym watku polecano napiac pasek rozrzadu i ustawic aby bylo rowno lub jak najblizej zera? Czy to cos pomorze? Bardzo wątpliwe by coś zmieniło, ja takie wskazania miałem i normalnie jeździłem nic nie falowało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #12 Napisano 28 Grudnia 2014 (edytowane) Co do wcześniejszych pytań: 1) Normalną sprawą jest że zimny silnik pracuje na podwyższonych obrotach(nie znam takiego w którym byłoby inaczej :hmm) 2) 820-840 obr, toż to nie falowanie. 3) rozrząd -1,1 -0,6 też jest OK. Podejrzane to jest bieganie z plusa na minus np -1 +1,5 -2 +0,5 itd. 4) Wiadomo synchro na 0 to wzorcowe ale nie każdy silnik reaguje tak samo. Jeden będzie chodził dobrze na 0 inny na -1 inny na+1 Nakreć najlepiej film z zachowania twojego wozu od momentu otwarcia drzwi,grzanie,rozruch, po rozruchu. 5) Korekty są OK Bipy bez tragedi jeszcze. Edytowane 28 Grudnia 2014 przez driver77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denio_0 Zgłoś #13 Napisano 28 Grudnia 2014 Dziekuje Panowie za odpowiedzi. Odnosnie obrotow i synchornizacji pytalem bo poprstu nie bardzo sie na tym znam...dlatego sorry jezeli pytanie bylo banalne, ale probuje rozpracowac co jest przyczyna tego stanu rzeczy, a moze poprstu z autem nic sie nie dzieje i to normlane chociaz juz sam nie wiem, poki co pali jak pali jezdzi to moze nie powinnienem sie niczego czepiac. Ale cholera tak to jest jak sie chce aby kazdy detal pracowal jak nalezy ;/ Dziekuje Panie Krzysztofie za konkretne odpowiedzi i wyjasnienie. 1) to swietnie , pytalem bo czytale w innym watku ze kolega rowniez zglaszal podobny objaw jako dziwny (bynajmniej tak to odebralem i chcialem sie upewnic) 2) no tak falowanie to zadne ale kuje to moje oko gdyz jak przegladam inne tematy z logai to nie zauwazylem zeby koledzy mieli podobny problem, obroty na jalowym stale i wogole sie nie zmieniaja. A jezeli to nie az takie duze falowanie to jest to poprostu normlane czy dalej szukac przyczyny? 3) swietnie 4)wlasnie czytalem ze kazdy silnik reaguje inaczej, a ja nie mialem okazji sprawdzic jakie bylo ustawienie przed zmiana rozrzadu, no ale skoro jest ono ok to nie bede zmienial 5) swietnie, a te Bipy jezeli sa na plusie to swiadcza o mechanicznym problemie z pompka? czytalem ze dodanie pokazuja sie gdy pompa moze byc przytarta itp itd? Postaram sie nakrecic filmik na nocy jak auto stoi jak i na cieplym i podelse w najblizszym czasie. Mam jeszcze jedno pytanie odnosie przepywomierza, jak wspomnialem zamontowalem nowy. Jest jakas roznica w logach pomiedzy starym a nowym bo wydaje mi sie jak by nie bylo;/ ? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #14 Napisano 28 Grudnia 2014 (edytowane) Ciężko ocenić tą przepływkę. Dynamiczne logi robimy podczas jazdy 3 bieg 1400 obr i pedał w podlogę. Twoje dynamiczne to raczej naciskanie gazu. Widze to po logu nr 2. Gr 10 ostatnia kolumna -Trothle ma być 100%, a tu jest zabawa gazem. Tak czytam dokładnie twój temat od poczatku i widzę ze trapi wóz więcej dolegliwości. Wyciek z vacum, luzy na wirniku turbiny,nieruszająca sie sztanga,problemy z paleniem zimny ciepły, drgania itd. Polecam kumatego ,zaufanego mechanika w miejscu zamieszkania i trzeba tu porządek zrobić z tym autem. Oczywiście jak rzekomy Pan majster wyczuje że nie jesteś w temacie to będzie ssał z ciebie kase. Edytowane 28 Grudnia 2014 przez driver77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denio_0 Zgłoś #15 Napisano 28 Grudnia 2014 Aha to juz rozumiem... , dobra postaram sie zrobic niebawem porzadne logi jeszcze raz. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #16 Napisano 28 Grudnia 2014 Tu masz wszystko przeczytaj kilka razy i zakumasz co i jak zrobić. http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denio_0 Zgłoś #17 Napisano 3 Stycznia 2015 Witam Panowie, Mogli byscie zerknac na ten log przeplywomierza, udalo mi sie zrobic dzis tylko ten log reszte zrobie w najblizszym czasie. Interesuje mnie czy jest on sprawny i czy prawidlowo mierzy? http://vaglog.pl/log_198709.html Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #18 Napisano 3 Stycznia 2015 Witam Panowie, Mogli byscie zerknac na ten log przeplywomierza, udalo mi sie zrobic dzis tylko ten log reszte zrobie w najblizszym czasie. Interesuje mnie czy jest on sprawny i czy prawidlowo mierzy? http://vaglog.pl/log_198709.html Pozdrawiam. Ja tu widzę spore przeładowanie turbiny prawie 3000mbar??? Nie wchodzi w tryb awaryjny auto??? Za dużo ta przepływka pokazuje ale to raczej przyczyna przeładowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
denio_0 Zgłoś #19 Napisano 3 Stycznia 2015 Ja tu widzę spore przeładowanie turbiny prawie 3000mbar???Nie wchodzi w tryb awaryjny auto??? Za dużo ta przepływka pokazuje ale to raczej przyczyna przeładowania. A czym owy tryb awaryjny sie objawia? (cos na desce rozdzielczej sie swieci?) bo jezeli tak to nic takiego sie nie dzieje. Auto jezdzi przyspiesza, trudno ocenic czy jest przyspieszanie normlane ale wydaje mi sie ze tak nie odczuwam aby auto bylo powolne, na trzecim biegu dosc ladnie przyspiesza, na 4 i 5 jedzie przyzwoicie. Bynajmniej tak odczuwam, ale nie mam porowania gdyz auto mam nie spelna 3 miesiace, caly czas zachowuje sie tak samo, procz problemow z odpalaniem j/w. Odnosnie samej turbiny, mam z nia problem tzn slychac jak by cos obicieralo pomiedzy 1500 - 2200 obrotow i jest to turbina (mechaniczny dzwiek slyszalnym wewnatrz auta tak jak by metal tarl o metal). Robilem log turbiny w basic settings i niby sie wlacza i wylacza normlanie. Obserwowalem sztange ale jakos nie mglem zauwazyc czy sie rusza. (tzn robilem obserwacje okolo 2-3 minuty i nic, moze w zlym momencie to robilem - wolne obroty) Odnosnie dzwieku, na wirniku sa luzy nie duze ale jednak sa i wydaje mi sie ze to stad. Moge wrzucic filmik ze sprawdzenia jezeli potrzeba. Jeszcze takie pytanie co moze powodowac przelowadowanie turbiny? Czy sama ona, zakladajac ze jest cos nie tak z nia plus ten metaliczny dzwiek? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #20 Napisano 3 Stycznia 2015 Przy przeładowaniu po mocnym wciśnięciu buta na biegu 4,5 a w skrajnych przypadkach na 3-im wchodzi po kilku sekundach w tryb awaryjny tzw. notlauf. Objawia się to ograniczeniem mocy. Może nie pocinąłeś go porządnie to ci w awaryjny nie wszedł. Widać to w gr 10 kol 3. 2980 mbar. Co najwyżej 2500-2600 może dmuchać w AWX. Dziwne. Tymbardziej ze sztanga stoi jak piszesz Zrób loga dynamicznego gr 11. Od 1400 obr-4000 tyś w butem w podlodze na 3 biegu. Wszystko wyjaśni na 100% i przy okazji zobaczymy jak N 75 się zachowuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach