Skocz do zawartości

denio_0

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O denio_0

  • Urodziny 07.08.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Dennis
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dolnyslask

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Tzn no wlasnie nie wiem juz sam, tak jak zlapalem go palcami to sie krecil bez problemow i nie ma luzow wogole, natomiast gdy krecilem film to luz byl widoczny ale nie ogromny. Postaram sie wrzucic film ktory nagralem. Po stronie zimenj wyglada jak by wszystko bylo ok. Po stronie goracej trudno mi powiedziec, nie sprawdzalem bo nie wyciagalem turbiny, ale cos obciera. Tak na wolnych tez jak sie doda gazu to od 1400 tak do 2200 slychac cos jak by metal w ruchu tarl o metal... ale moze gdzies jest nieszczelnosc i dlatego tak to slychac jak by obcieralo? Ok z logiem pokombinuje moze uda sie w w tym tygodniu zrobic.
  2. Witam, Zrobilem log dynamiczny dzis turbo, ale chyba bede musial go poprawic. Ale moze jednak cos da sie zauwazyc. http://vaglog.pl/log_199279.html Odnosnie wczesniejszych wypowiedzi to lopatki sa cale, ogolnie wirnik jak sie dotyka palcami sie kompletnie nie rusza ale jednak cos tam obciera i nie wiem czy czasem lozysko nie pada/ lub nie padlo taki to odglos (ja sie nie bardzo orintuje w tym - to tylko domysl)
  3. A czym owy tryb awaryjny sie objawia? (cos na desce rozdzielczej sie swieci?) bo jezeli tak to nic takiego sie nie dzieje. Auto jezdzi przyspiesza, trudno ocenic czy jest przyspieszanie normlane ale wydaje mi sie ze tak nie odczuwam aby auto bylo powolne, na trzecim biegu dosc ladnie przyspiesza, na 4 i 5 jedzie przyzwoicie. Bynajmniej tak odczuwam, ale nie mam porowania gdyz auto mam nie spelna 3 miesiace, caly czas zachowuje sie tak samo, procz problemow z odpalaniem j/w. Odnosnie samej turbiny, mam z nia problem tzn slychac jak by cos obicieralo pomiedzy 1500 - 2200 obrotow i jest to turbina (mechaniczny dzwiek slyszalnym wewnatrz auta tak jak by metal tarl o metal). Robilem log turbiny w basic settings i niby sie wlacza i wylacza normlanie. Obserwowalem sztange ale jakos nie mglem zauwazyc czy sie rusza. (tzn robilem obserwacje okolo 2-3 minuty i nic, moze w zlym momencie to robilem - wolne obroty) Odnosnie dzwieku, na wirniku sa luzy nie duze ale jednak sa i wydaje mi sie ze to stad. Moge wrzucic filmik ze sprawdzenia jezeli potrzeba. Jeszcze takie pytanie co moze powodowac przelowadowanie turbiny? Czy sama ona, zakladajac ze jest cos nie tak z nia plus ten metaliczny dzwiek? Pozdrawiam
  4. Witam Panowie, Mogli byscie zerknac na ten log przeplywomierza, udalo mi sie zrobic dzis tylko ten log reszte zrobie w najblizszym czasie. Interesuje mnie czy jest on sprawny i czy prawidlowo mierzy? http://vaglog.pl/log_198709.html Pozdrawiam.
  5. Aha to juz rozumiem... , dobra postaram sie zrobic niebawem porzadne logi jeszcze raz. Pozdrawiam
  6. Dziekuje Panowie za odpowiedzi. Odnosnie obrotow i synchornizacji pytalem bo poprstu nie bardzo sie na tym znam...dlatego sorry jezeli pytanie bylo banalne, ale probuje rozpracowac co jest przyczyna tego stanu rzeczy, a moze poprstu z autem nic sie nie dzieje i to normlane chociaz juz sam nie wiem, poki co pali jak pali jezdzi to moze nie powinnienem sie niczego czepiac. Ale cholera tak to jest jak sie chce aby kazdy detal pracowal jak nalezy ;/ Dziekuje Panie Krzysztofie za konkretne odpowiedzi i wyjasnienie. 1) to swietnie , pytalem bo czytale w innym watku ze kolega rowniez zglaszal podobny objaw jako dziwny (bynajmniej tak to odebralem i chcialem sie upewnic) 2) no tak falowanie to zadne ale kuje to moje oko gdyz jak przegladam inne tematy z logai to nie zauwazylem zeby koledzy mieli podobny problem, obroty na jalowym stale i wogole sie nie zmieniaja. A jezeli to nie az takie duze falowanie to jest to poprostu normlane czy dalej szukac przyczyny? 3) swietnie 4)wlasnie czytalem ze kazdy silnik reaguje inaczej, a ja nie mialem okazji sprawdzic jakie bylo ustawienie przed zmiana rozrzadu, no ale skoro jest ono ok to nie bede zmienial 5) swietnie, a te Bipy jezeli sa na plusie to swiadcza o mechanicznym problemie z pompka? czytalem ze dodanie pokazuja sie gdy pompa moze byc przytarta itp itd? Postaram sie nakrecic filmik na nocy jak auto stoi jak i na cieplym i podelse w najblizszym czasie. Mam jeszcze jedno pytanie odnosie przepywomierza, jak wspomnialem zamontowalem nowy. Jest jakas roznica w logach pomiedzy starym a nowym bo wydaje mi sie jak by nie bylo;/ ? Pozdrawiam.
  7. Dodatkowo chcialem zapytac czy ma to jakies znaczenie gdzy synchronizacja rozrzadu skacze pomiedzy -1.1 i -0.6 jezeli chodzi o falujace obroty (840-819)? Czytalem ze w podobnym watku polecano napiac pasek rozrzadu i ustawic aby bylo rowno lub jak najblizej zera? Czy to cos pomorze?
  8. Witam, Tak ten dynamiczny to dynamiczny na 3 biegu podczas jazdy Zrobilem dzis nowe logi jak ponizej: http://vaglog.pl/log_198089.html http://vaglog.pl/log_198103.html http://vaglog.pl/log_198093.html http://vaglog.pl/log_198092.html http://vaglog.pl/log_198090.html http://vaglog.pl/log_198096.html http://vaglog.pl/log_198095.html Jak by koledzy mogli rzucic okiem byl bym wdzieczny bo dla mnie wyglada to tak samo;/ nic sie nie zmienia. Dodam ze dzis zalozylem nowy Przeplywomierz a logi jakby takie same;/ Sprawdzilem rowniez czy pod odpiecu wezyka z EGR cos sie zmini, glownie skaczace obroty z 819 na 840 ale nic tak samo. Po przylozeniu palca czuc podcisnienie. Kolejna rzecz, mianowicie bipy jak by sie zmienialy tzn, wczesniej ciagle bipy dosc wysokie byly na 3 wtrysku, podczas dzisiejszego logowania sie to zmienilo i 4 wtrysk zaczol pokazywac wyzsze bipy a na 3 sie one zmniejszyly ;/. Czy przyczyna drgan i nie rownej pracy moga byc oringi na pompowtryskiwaczach? Czytalem ze da sie to wywniskowac po pracy wtryskow? I teraz podczas dynamicznego testu korekty wzrastaja. I do tego te skaczace bipy. Nie powinny one byc stale w sensie nie skakac tak jak to robia? Czy jest to normlane? Dodam ze dzis jeszcze sprawdzalem temperature na vag'u i po rozgrzaniu byla on 87.2 takze czujnik temperatury mozna wykluczyc? Sprawdzalem rowniez termostat. Logi powyzej. Apropo paliwa i zasilania, ogladalem dzis pompe vacuum i jak wspominalem jest morka po obu stronach. Nie ma jakiegos powaznego wycieku ale palce byly brudne dzis po przetarciu. Nie wiem czy moze ta owa pompa powoduje drgania, i nie rowna prace? Dodam ze auto pali idealnie na zimnym, chociaz obroty podskoczyly jak zawsze na zimnym do stanu okolo 910 po czym wraz ze wzrostem temperatury malaly do stanu 840-819. Widac to na logach. Procz tego problemu na zimnym narazie nic sie nie dzieje. Co moze powodowac wzrost obrotow zaraz po odpaleniu, po czym po okolo 2 minutach wracaja do normlanego stanu? Cialgly problem jednak jest gdy silnik jest cieply, jak palil tak pali a problemami...jakby chcial sie udlawic. Pozdrawiam.
  9. Witam Kolegow, Dziekuje za podpowiedzi. Postaram sie wykonac porzadne logi dynamiczne przede wszystkim. W chwili obecnej udalo mi sie zrobic logi statyczne, moze one cos powiedza. http://vaglog.pl/log_198016.html - Basic Settings http://vaglog.pl/log_198017.html - Statyczny http://vaglog.pl/log_198018.html - Statyczny http://vaglog.pl/log_198019.html - Basic Settings http://vaglog.pl/log_198020.html - Statyczny http://vaglog.pl/log_198021.html - Dyamiczny DO tego chcialem zrobic grupe 000 w basic settings ale po uruchomieniu tej grupy, zaczela migac kontrolka swiec i pojawil sie komunikat "engine workshop" do tego dziwek pisku. Czy to normlane? Do tego nie moglem znalesc w tditiming - kodu silnika aby sprawdzic czy wszystko jest ok. Jak mozna to sprawdzic? Cos pewnie zrobilem zle tylko nie bardzo wiem co, moze jakas podpowiedz koledzy? Odnosnie filmiku - obrazuje on problem ktory pojawil sie u mnie 3 raz mmiej wiecej w przeciagu 3 miesiecy. A kazdym przypadku bak prawie na pol pelny takze napewno nie brakowalo paliwa. Pozdrawiam
  10. Witam Kolegow, Dzis udalo sie zrobic log dynamiczny grupy (004,001,008) jak ponizej, http://vaglog.pl/log_197465.html Bedzie ktos z szanownych kolegow w stanie pomoc, bo kompletnie rozkladam rece. NIe jestem rowniez specjalista i troche te logi nic mi nie mowia, a auto zachowuje sie duzo gorzej. Wydaje mi sie ze jest to zwiazane z rozrzadem gdyz przed wymiana wszystko bylo ok. Auto palio na dotyk czy zimny czy cieply, nie bylo problemow. Rowniez zauwazylem ze troche "syncho angle" skacze czy to tak ma byc czy jednak trzeba cos z tym zrobic, bo wycztalem na przykladzie innego uzytkownia ze doradzono mu to zmienic. Czy zmiana kata cos pomoze w moim przypadku? Pozdrawiam.
  11. Witam, Koledzy, dziekuje za odpowiedz, Rosa : odnosnie pompy w baku, jest sprawna, jak przekrecam zaplon to slychac jak pompa popmuje paliwo. Sprawdzal to rowniez mechanik i rowniez wywnoskowal ze jest sprawna. Jezeli chodzi o pompe vacuum to jest taka sprawa ze chyba mam jakis maly wyciek gdyz pompa jest morka, tzn po prawej stronie widac wyciek, czyli moglo by to potwierdzac brak szczelnosci. Jezeli to by bylo przyczyna to czy jest szansa na zaloeznie nowych uszczelniaczy, czy pompa automatycznie kwalifikuje sie do wymiany? (czytalem ze nie ma sensu regeneracje itp itd. ale mi samemu trudno to stwierdzic, takze pytam bardziej doswiadczonych). Zamierzam rowniez sprawdzic pompe wakuometrem, i mam takie pytanie jak srawdzic cisnienie paliwa? tzn gdzie sie wpiac? Jezlei chodzi o serwo i podcisnienie to pod przewody od sterowania?. Bede wdzieczny za wskazowki. Jezlei chodzi o cofanie sie paliwa, to wlasnie sie zastanawialem czy wlasnie ten test bedzie pomocny, gdzy ten problem pojawia sie dosc rzadko tzn. ostatnio zdarzylo sie to wczoraj, a przedtem 3 moze 4 tygodnie temu;/. Ale na cieplym auto zachowuje sie tak samo jak wczesniej tzn lapie po chwili jak opisalem to we wczesniejszym poscie. Kolego Bodino - zle to ujolem, tak jak mowisz gdy olej spelnia norme to jest wszystko ok, jednak czytalem ze jest nie wskazane laniej logn life'a i stad moja uwaga (domyslam sie ze osobie chodzilo o pewnie inna norme.). Dodam jeszcze ze jestem dosc "swiezy" jezeli chodzi o mechanike , takze czytam mnostwo na ten temat ale jak widaj jeszcze mi troche brakuje Maly update jezlei chodzi o samochod, to zauwazylem jak wyzej pisalem wyciek w okolicy pompy vacuum, do tego dodam jeszcze ze mam wrazenie ze auto jest dosc mulowate w dolnych obrotach, w wyzych jest ok zbiera sie przyzwoice. Do tego dochodzi sprawa z turbina, kwalifikuje sie do wymiany slychac jak wirnik obciera podczas jazdy glownie w okolicy 1600-2200 obrotow, w srodku slychac to jak mechaniczne obcieranie, na zwnatrz wiekszy swist i jakby auto pobieralo duza mase powietrza (trudno to opisac w slowach ). Wirnik sam sprawdzalem ma dosc spore luzy takze domiemam ze to jest przyczyna. Sprawa z turbina wypadla dosc niespodziewanie nic na to nie wskazywalo. Dalej idac jeszcze zauwazylem ze sztanga ktora powinna sie poruszac chyba sie nie rusza wcale, tzn ogladalem ten filmik - ( ) i w moim aucie sie ona tak nie zachowuje. Dodam ze w/w probel mz zaplaniem pojawil sie wczoraj gdy auto stalo po nocy, rano nie chcialo zapalic. Krecilem w calosci okolo 3 minut zanim zalapal, wydawalo sie to jak wyzej, czyli krecil krecil i powoli wsakiwal na oborty po czym zalapal. Dodam ze wczoraj w nocy bylo kolo (0. -2). Przepraszam ze dosc powolna odpowiedz, ale dzis mialem chwile zeby zrobic logi. Udalo mi sie zrobic jak ponizej: http://vaglog.pl/log_196743.html http://vaglog.pl/log_196744.html http://vaglog.pl/log_196745.html http://vaglog.pl/log_196746.html http://vaglog.pl/log_196747.html http://vaglog.pl/log_196748.html http://vaglog.pl/log_196748.html http://vaglog.pl/log_196754.html Mam rowniez takie pytanie, odnosnie tego ze jak wczesniej pisalem czuc na wolnych obrotach drgania, zauwazylem podczas logowania ze oborty na biegu jalowym skaczas z 840 -819. Jest to normlane? Dodam ze nie niestety nie bylem w stanie zrobic wszystkich wymaganych logow gdyz mam nie pelna wersje vag'a niestety. Prosze jednak kolego o rzucenie okiem moze uda sie cos wywniskowac z tego co mam jezlei chodzi o to nieszczesne odpalanie. Bede wdzieczny. Pozdrawiam
  12. Witam Szanownych Kolegow, Zwracam sie z prosba o analize zamieszczonych logow, w celu wykluczenie, ewentualnego zdiagnozowania usterki pompowtryskiwaczy. Dodam ze mam problem z autem jezeli chodzi o odpalanie, problem co prawda jest sporadyczny na zimnym silniku, a z koleji na cieplym dosc czesty, ale auto w oby przypadkach zachowuje sie inaczej. Na zimnym silniku gdy juz wystapi usterka trzeba dosc dlugo krecic aby auto odpalilo, dodtego dochodzi fakt ze auto zachowuje sie tak jak by sie dlawilo i powoli wchodzi na oborty az zaskoczy. Auto zachowuje sie dokladnie jak na filmikut tutaj -- (chociaz w moim wypadku trwa to troche krocej) Natomiast na cieplym silniku auto odpala za kazdym razem ale zachowuje sie tak jak by chcialo wskoczyc w stan jak na zimnym, jest to takie jak by zaskoczenie chwilowe trwajace moze dwie 3 sekundy. Gdy auto juz odpali zauwazylem ze na zimnym silniku sakacza oborty, zwlaszcza podczas pierwszych kilku minut, pomiedzy 820 - 980 poczym auto sie unormormowuje. Jest dosc dziwne bo czasami to nie wystepuje. Dodatkowow zauwazylem ze auto delikatnie drga, na cieplym silniku nie jest w miare okej chcoiaz mozna wyczuc delikatne drgania, na zimnym natomiast czasami czuc ze auto sie rusza zwlaszca podczas pierwszych kilku minut od startu. W aucie zostal wymieniony kompletny rozrzad, wszystkie swiece, gdzyz byly wszystkie 4 spalone, do tego komplet filtrow i olej na specjalnie dedykowany do silnikow PD ( chociaz niestety wczesniej byl lany long life) Bylem z problemem u kilku mechanikow i kazdy oczywiscie twierdzi inaczej, ze to moze wtryski, pompa vacuum, pompa w baku paliwa ale brak jednoznaczenej diagnozy. Prosilbym kolegow o rady, moze ktos z was spotkal sie z podobnym problemem i podpowie co to moze byc ewentualnie gdzie szukac przyczyny. W chwili obecnej zrobilem logi pompowtryskow, ale moge rowniez zrobic inne grupy tylko nie bardzo wiem ktore, wiec porsibym o ewnetualne podpowiedzi. http://vaglog.pl/log_195116.html - log dynamiczny (na 3 i 4 biegu) http://vaglog.pl/log_195115.html - log statyczny Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności