Skocz do zawartości
wrobeel

Logi AGR 90km + błędy

Rekomendowane odpowiedzi

Mobilki silnik AGR 90 km, popularny notlauf przy 120km/h.

 

Błędy z VAGa to :

 

- 575 - ciśnienie w przewodzie dolotowym

 

-1262-Elektrozawór ograniczenia ciśnienia doładowania - N75, Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin - N75

 

Błędy wykasowałem, zrobiłem logi ( nie takie jak trzeba bo kierowca bał sie ) i ponownie wyskoczył tylko błąd 575.

 

Rzućcie okiem na logi. Co o tym sądzicie ?

 

http://vaglog.pl/log_193533.html

 

http://vaglog.pl/log_193534.html

 

http://vaglog.pl/log_193535.html

 

Z góry dzieki i pozdrawiam! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mobilki silnik AGR 90 km, popularny notlauf przy 120km/h.

 

Błędy z VAGa to :

 

- 575 - ciśnienie w przewodzie dolotowym

 

-1262-Elektrozawór ograniczenia ciśnienia doładowania - N75, Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin - N75

 

Błędy wykasowałem, zrobiłem logi ( nie takie jak trzeba bo kierowca bał sie ) i ponownie wyskoczył tylko błąd 575.

 

Rzućcie okiem na logi. Co o tym sądzicie ?

 

http://vaglog.pl/log_193533.html

 

http://vaglog.pl/log_193534.html

 

http://vaglog.pl/log_193535.html

 

Z góry dzieki i pozdrawiam! :D

A czego to się bał ten szofer :niewiem

Nie wiele mówią te logi.

Zwykle 575 to zapieczona zmienna geometria. Turbo do czyszczenia. Widać to w twoim 1 logu(lichym)

Wchodzi w tryb awaryjny? Tzn odcina moc w pewnym zakresie obr?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziewczyna prowadziła auto, zreszta to jej furka :)

Turbo w tym modelu nie ma zmiennej geometri tylko stałą, turbo sterowane nadciśnieniem. Auto do 120 idzie dobrze, a pozniej to juz nawet zwalnia jak jest minimalne wzniesienie mimo wciśniętego gazu do podłogi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziewczyna prowadziła auto, zreszta to jej furka :)

Turbo w tym modelu nie ma zmiennej geometri tylko stałą, turbo sterowane nadciśnieniem. Auto do 120 idzie dobrze, a pozniej to juz nawet zwalnia jak jest minimalne wzniesienie mimo wciśniętego gazu do podłogi

 

A no tak, spojrzałem na avatara i zasugerowałem się AFN.

Logi musisz powtórzyć bo nawet cięzko powiedzieć czu niedoładowanie czy przeładowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Logi musisz powtórzyć bo nawet cięzko powiedzieć czu niedoładowanie czy przeładowanie

 

Logi możesz powtórzyć - tu się zgodzę, ale trzeba zrobić porządnie kanał 11. Druga część wypowiedzi to istne bzdury! Jest przeładowanie jak cholera widać dokładnie w pierwszym linku - bije ponad 1,5 bara. W drugim już jest trochę lepiej, ale dalej za dużo. AGR ma w serii doładowanie wymagane na poziome 0,95 bara.

Zrób kanał 11 najlepiej na 4 biegu jeśli masz możliwość od 1400-4500 - o ile wcześniej nie przejdzie w tryb awaryjny.

 

Ta trubina ma zwykły zawór upustowy typu waste gate (sprawdź czy się nie zacina, jeśli nie, to podmień elektrozawór N75).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany. Sprawdziłem waste gate, był lekko zapieczony, tak jakby dawno nie chodził, ale jak go wzruszyłem to zaczął płynnie pracować, zamówiłem n75 wykasowałem błędy i auto 150 km/h miało w moment, usterka usunięta :) dzieki i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności