wrobeel Zgłoś #1 Napisano 16 Listopada 2014 Mobilki silnik AGR 90 km, popularny notlauf przy 120km/h. Błędy z VAGa to : - 575 - ciśnienie w przewodzie dolotowym -1262-Elektrozawór ograniczenia ciśnienia doładowania - N75, Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin - N75 Błędy wykasowałem, zrobiłem logi ( nie takie jak trzeba bo kierowca bał sie ) i ponownie wyskoczył tylko błąd 575. Rzućcie okiem na logi. Co o tym sądzicie ? http://vaglog.pl/log_193533.html http://vaglog.pl/log_193534.html http://vaglog.pl/log_193535.html Z góry dzieki i pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #2 Napisano 16 Listopada 2014 Mobilki silnik AGR 90 km, popularny notlauf przy 120km/h. Błędy z VAGa to : - 575 - ciśnienie w przewodzie dolotowym -1262-Elektrozawór ograniczenia ciśnienia doładowania - N75, Zawór regulacji bypassa przepustnicy do spalin - N75 Błędy wykasowałem, zrobiłem logi ( nie takie jak trzeba bo kierowca bał sie ) i ponownie wyskoczył tylko błąd 575. Rzućcie okiem na logi. Co o tym sądzicie ? http://vaglog.pl/log_193533.html http://vaglog.pl/log_193534.html http://vaglog.pl/log_193535.html Z góry dzieki i pozdrawiam! A czego to się bał ten szofer Nie wiele mówią te logi. Zwykle 575 to zapieczona zmienna geometria. Turbo do czyszczenia. Widać to w twoim 1 logu(lichym) Wchodzi w tryb awaryjny? Tzn odcina moc w pewnym zakresie obr? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrobeel Zgłoś #3 Napisano 16 Listopada 2014 Dziewczyna prowadziła auto, zreszta to jej furka Turbo w tym modelu nie ma zmiennej geometri tylko stałą, turbo sterowane nadciśnieniem. Auto do 120 idzie dobrze, a pozniej to juz nawet zwalnia jak jest minimalne wzniesienie mimo wciśniętego gazu do podłogi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #4 Napisano 17 Listopada 2014 Dziewczyna prowadziła auto, zreszta to jej furka Turbo w tym modelu nie ma zmiennej geometri tylko stałą, turbo sterowane nadciśnieniem. Auto do 120 idzie dobrze, a pozniej to juz nawet zwalnia jak jest minimalne wzniesienie mimo wciśniętego gazu do podłogi A no tak, spojrzałem na avatara i zasugerowałem się AFN. Logi musisz powtórzyć bo nawet cięzko powiedzieć czu niedoładowanie czy przeładowanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rh.rally Zgłoś #5 Napisano 17 Listopada 2014 Logi musisz powtórzyć bo nawet cięzko powiedzieć czu niedoładowanie czy przeładowanie Logi możesz powtórzyć - tu się zgodzę, ale trzeba zrobić porządnie kanał 11. Druga część wypowiedzi to istne bzdury! Jest przeładowanie jak cholera widać dokładnie w pierwszym linku - bije ponad 1,5 bara. W drugim już jest trochę lepiej, ale dalej za dużo. AGR ma w serii doładowanie wymagane na poziome 0,95 bara. Zrób kanał 11 najlepiej na 4 biegu jeśli masz możliwość od 1400-4500 - o ile wcześniej nie przejdzie w tryb awaryjny. Ta trubina ma zwykły zawór upustowy typu waste gate (sprawdź czy się nie zacina, jeśli nie, to podmień elektrozawór N75). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrobeel Zgłoś #6 Napisano 25 Listopada 2014 Problem rozwiązany. Sprawdziłem waste gate, był lekko zapieczony, tak jakby dawno nie chodził, ale jak go wzruszyłem to zaczął płynnie pracować, zamówiłem n75 wykasowałem błędy i auto 150 km/h miało w moment, usterka usunięta dzieki i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach