polonez15 Zgłoś #21 Napisano 23 Listopada 2014 W roku 97 gdzie Paski miały jeszcze stary sterownik MSA był map sensor w obudowie ECU, w nowszych EDC już MAP był na rurze dolotowej plastikowej. Po niej właśnie można to rozpoznać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #22 Napisano 23 Listopada 2014 W roku 97 gdzie Paski miały jeszcze stary sterownik MSA był map sensor w obudowie ECU, w nowszych EDC już MAP był na rurze dolotowej plastikowej. Po niej właśnie można to rozpoznać. Masz racje właśnie poszperałem trochę w necie i znalazłem ten czujnik. U mnie właśnie się znajduje w rurze dolotowej. A we wcześniejszym modelu jest tu gumowy łącznik A teraz jeszcze pytanie czy on może się zabrudzić przez olej bo na pewno jakiś tam olej jest, ale czy może on spowodować jakieś błędne wskazania. (może należało by go wyczyścić) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #23 Napisano 23 Listopada 2014 (edytowane) W roku 97 gdzie Paski miały jeszcze stary sterownik MSA był map sensor w obudowie ECU, w nowszych EDC już MAP był na rurze dolotowej plastikowej. Po niej właśnie można to rozpoznać. U mnie również na rurze się znajduje. Kiedyś swój wyciągałem celem przeczyszczenia profilaktycznie i był na nim olej(raczej mgła olejowa zmieszana z drobinkami kurzu ). W dolocie zawsze jest trochę oliwy. Tylko że MAP sensor G71- mierzy ciśnienie doładowania natomiast osobno jest jeszcze F 96- czujnik ciśnienia atmosferycznego który pokazuje tylko i wyłącznie ciśnienie atmosferyczne n.p.m ( znajduje sie w sterowniku). Np jadąc w góry ciśnienie jest inne i komp. dobiera inne parametry. * - Ciśnienie w kolektorze ssącym jest rozpoznawane przez czujnik G31 ciśnienia doładowania (w miejsce wskazanego czujnika G71). Ciśnienie doładowania jest rozpoznawane przez czujnik F96 położenia n.p.m (w komputerze sterującym pracą silnika). Sprawdzanie czujnika ciśnienia w rurze ssącej i czujnika wysokości. Czujnik wysokości znajduje się w komputerze sterującym układem bezpośredniego wtrysku paliwa silnika wysokoprężnego. Czujnik ciśnienia w rurze ssącej jest osobnym elementem znajdującym się w przewodzie dolotu powietrza. Dokładnie chodzi o ten czujnik gr 10 kolumna 2 -F96 gr 10 kolumna 3 - G71 http://vaglog.pl/log_192830.html lub http://vaglog.pl/log_193962.html Edytowane 23 Listopada 2014 przez driver77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #24 Napisano 23 Listopada 2014 Masz racje właśnie poszperałem trochę w necie i znalazłem ten czujnik.U mnie właśnie się znajduje w rurze dolotowej. Uff na szczęście mam nowsze rozwiązanie. Inaczej bym od razu leciał i rozbierał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #25 Napisano 26 Listopada 2014 MAP sensor zawsze jest upaprany oliwą, dostaje się ona tam nie tyle turbawką co odmą. W normalnej pracy nie powinno to wadzić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anim Zgłoś #26 Napisano 25 Września 2016 (edytowane) Cześć , nowy zestaw logów do analizy gdyby ktoś mógł to proszę : Błędów brak ---- statyczne 000 BS http://vaglog.pl/log_279284.html 003 BS http://vaglog.pl/log_279285.html 004 BS http://vaglog.pl/log_279634.html 000 http://vaglog.pl/log_279281.html 001 http://vaglog.pl/log_279277.html 003 http://vaglog.pl/log_279278.html 004 http://vaglog.pl/log_279283.html 007 http://vaglog.pl/log_279279.html 013 http://vaglog.pl/log_279282.html 018 http://vaglog.pl/log_279276.html 023 http://vaglog.pl/log_279280.html dynamiczne 000 http://vaglog.pl/log_279630.html 001 http://vaglog.pl/log_279631.html 003 http://vaglog.pl/log_279628.html 004 http://vaglog.pl/log_279627.html 008 http://vaglog.pl/log_279629.html 010 http://vaglog.pl/log_279632.html 011 http://vaglog.pl/log_279633.html Mogę napisać dodatkowo: samochód dymi na czarno podczas przyspieszania , nie wiem czy to lejące wtryski, czy odma do wymiany, czy może jeszcze coś innego. Edytowane 30 Września 2016 przez anim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anim Zgłoś #27 Napisano 2 Października 2016 odświeżam i proszę o analizę wyżej wstawionych logów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anim Zgłoś #28 Napisano 20 Grudnia 2016 ponawiam prośbę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach