Skocz do zawartości
kaniol

Elektromechanik do problemu ze składem mieszanki

Rekomendowane odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sprawdziłem ciśnienie paliwa, na postoju wynosi ok 3,5 Bar pod obciążeniem 4,5 Bar do 4,5 tys obr/min dalej troszkę spada do 4,3 Bar aż to 6 tys obr/min dalej 4,2 Bar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cisnienie jest ok, więc trzeba szukac innej przyczyny korekcji sondy na plus przy obciążeniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podsyłam jeszcze jednego loga:

 

http://vaglog.pl/log_194734.html

 

zrobiłem go dzisiaj na kompletnym setupie ale programem tym co byłem wcześniej wystroić więc mapa nie jest za szczególna :/

 

Pytanie do bodzik masz jakiś pomysł co jeszcze może być powodem takiej korekcji sondy?

 

 

 

I takie jeszcze jedno pytanie ogólne do wszystkich. Czytając różne opisy setupów przy K04 praktycznie wszędzie widziałem obudowy przepływomierza 3 cale więc i ja mam taką ale przyznam się szczerze, że nie za bardzo wiem czemu służy taki zabieg. Ja sobie cały czas tłumaczyłem, że po to jest 3 calowa obudowa żeby przy tej samej ilości zasysanego powietrza odczyty na przepływomierzu były mniejsze co po przeliczeniu przez komputer da odpowiednie informacje do ecu żeby ustalić mieszankę. Także przy obudowie 3 calowej robiąc Vag-com`em loga odczyty z przepływki 3 calowej będą niższe? Pytam bo widzę u siebie na setupie 205hp niecałe 170g a tyle miałem na małej przepływce przy 190hp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trudno powiedziec na odległośc co jeszcze tam moze być nie tak po cisnieniu i czasach wtrysku raczej nie można powiedzić że cos z pompą jest nie tak, bardziej to wygląda jakby gdzies zasysał lewe powietrze omijając przepływke, nie pamiętam jak tam miałes to rozwiazane z odma ale coś było przerabiane nie?

Co do przepływki to wieksza obudowa jest po to żeby nie ograniczać przepływu powietrza zasysanego przez turbine, przy większej obudowie przelicza się w sofcie mapę przepływki i powinna wskazywąc tak samo jak oryginalna przepływka. Ale jak to jest tam przeliczone i wystrojone trudno powiedziec nie widząc softa, porównując do logów z serii nie jest za dobrze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do odmy tam gdzie z tyłu silnika był zawór jest zaślepione blaszką, a z tego gumowego trójnika przy pokrywie zaworowej odma wychodzi na gumowym wężu na dól komory silnika gdzie jest założony filterek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli to polaczenie odmy z rura dolotowa do turbiny ta metalowa rurka jest wywalone?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli to polaczenie odmy z rura dolotowa do turbiny ta metalowa rurka jest wywalone?

 

Tak wywalona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem na strojeniu, oto kreski:

 

c04ae6091e21365cm.jpg

 

To chyba nie jest maks na ten setup ale tuner powiedział, że na ta chwilę nic nie może więcej zrobić. Paliwo jest turbo niby dmucha ale to wszystko co udało się ugrać na ta chwilę. Powiedział, żebym sprawdził jeszcze sobie ciśnienie na cylindrach czy wszystkie trzymają ale jeśli tak to nie ma pomysłu co zrobić żeby więcej ugrać.

 

Logi zrobię jutro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla zobrazowania logów nagrałem film 0-250 na kołach 16cali:

 

Edytowane przez kaniol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę odgrzeję temat ;) Dzisiaj zrobiłem test kompresji na cylindrach, robiłem dwoma przyrządami żeby mieć pewność i na ciepłym silniku w obu przypadkach wyszło na każdym cylindrze równo po 10Bar, nie mogę nigdzie znaleźć specyfikacji ile powinno być w 1.8T ale domyślam się, że to za mało. Teraz kilka pytań:

 

Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie?

Jak kiepsko jest w moim przypadku i czy od razu brać się za remont? (podejrzewam, że pewnie trochę gniazda zaworowe będą już wypalone).

Jak duży wpływ takie ciśnienie może mieć na moc i strojenie wozu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No troche za mało, idealnie jakby było koło 12-12,5 bar próbe olejową robiłeś? jesli jest po 10 na każdym równo to nie jest konieczny remont ale na moc pozytywnie to nie wpływa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbę olejową zrobię jutro bo dopiero doczytałem jak ją wykonać ;) Martwią mnie właśnie dwie rzeczy ta utrata mocy w związku z nieszczelnością i to, że pewnie będzie się to pogarszać z czasem :/ A ja lubię mieć wszystko porobione na cacy :) Orientujecie się jakie prace trzeba wykonać i jakie koszta są związane z remontem samej góry a jakie jeśli doszłyby do tego jeszcze pierścienie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności