bodzik Zgłoś #41 Napisano 8 Listopada 2014 Pewnie masz staga premium lub coś w tym stylu tam daja wtyczki do wtrysków pb przy instalce lpg i nie trzeba rozcinac i lutować kabli, napiecie sondy na jałowych nadal nie jest poprawne nawet z odpięta odmą, masz już trop więc doprowadź temat do końca, sprawdz te połaczenia, włoż bezpiecznik i sprawdzaj czy pogarsza się znowu praca na wolnych, tak samo mozesz zrobić z wtyczkami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniol Zgłoś #42 Napisano 8 Listopada 2014 (edytowane) Tak sterownik mam Stag. Czyli mówicie, że pomimo odłączenia tych wtyczek i zasilania instalacja LPG nadal wprowadza jeszcze jakiś zamęt i te logi na jałowym można jeszcze poprawić pomimo odmy? Ja i tak pojadę z tą instalacją do swojego gazownika bo to znajomy więc może mi całkowicie wszystko wywalić a później wkładać nowe kable i komponenty. A jak wywali całość instalacji LPG to jakie jest dopuszczalne napięcie sondy na jałowym i dynamicznie w mojej konfiguracji tj z tą odmą? Oraz Czy te parametry zmienią się jak wystroję na K04 na powiedzmy 220hp? Edytowane 8 Listopada 2014 przez kaniol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #43 Napisano 8 Listopada 2014 Tam jest tak, że jakbyś wypiął ori wtyczki z wtryskiwaczy Pb Spoko wiem o co chodzi. Z reguły gazownicy po prostu lutują... Tak sterownik mam Stag. A dokładnie, który Stag?? Bo jak Premium to może i pod OBD być podłączony... instalacja LPG nadal wprowadza jeszcze jakiś zamęt Nie koniecznie instalacja może być jakiś zbieg kilku usterek. Jak na razie wychodzi na to, że LPG to główny trop. A jak wywali całość instalacji LPG to jakie jest dopuszczalne napięcie sondy na jałowym i dynamicznie w mojej konfiguracji tj z tą odmą? Takie jak dopuszczalny jest AFR. Jak AFR będzie odpowiedni to i napięcie będzie odpowiednie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniol Zgłoś #44 Napisano 8 Listopada 2014 (edytowane) Nie koniecznie instalacja może być jakiś zbieg kilku usterek. Jak na razie wychodzi na to, że LPG to główny trop. Takie jak dopuszczalny jest AFR. Jak AFR będzie odpowiedni to i napięcie będzie odpowiednie. Ok w pon podjadę sobie na kompa do kumpla i podłączę zewnętrzną sondę do pomiaru AFR i zobaczę jak to wygląda. Jak wywalę całe LPG i napięcie nadal będzie oscylowało wokół 1,2V to po prostu muszę znaleźć coś jeszcze. Rozumiem, że trzymać się tego: Grucha... " Idealnie jest jeśli na biegu jałowym widać 14.7:1 , przy średnich obrotach (granice 3,5 - 4 tys.) 13:1 , oraz przynajmniej 12:1 w okolicach odcinki ." - odrobiłem lekcję Co da napięcie na sondzie 1,5V na biegu jałowym i płynnie spadające do ok 0,8V przy odcince ? Edytowane 8 Listopada 2014 przez kaniol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #45 Napisano 9 Listopada 2014 Co da napięcie na sondzie 1,5V na biegu jałowym i płynnie spadające do ok 0,8V przy odcince ? Napięcie to jest sygnał z sondy podawany do ECU o aktualnym składzie mieszanki. 1,5V to nic innego jak AFR 14,7:1. Jak napięcie jest OK to znaczy, że i skład mieszanki jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniol Zgłoś #46 Napisano 9 Listopada 2014 Ok, na razie dzięki wszystkim za wypowiedzi, już udało się bardzo dużo osiągnąć ale dam znać co i jak jak wywalę elpidżi Mam nadzieję, że dojdę do ideału Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #47 Napisano 9 Listopada 2014 Nie powiedziałeś co za elektronika LPG tam siedzi, a dokładniej, która wersja Staga? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniol Zgłoś #48 Napisano 9 Listopada 2014 (edytowane) Nie powiedziałeś co za elektronika LPG tam siedzi, a dokładniej, która wersja Staga? Aaa sorry idę na dwór zobaczyć z/w Oto mój sterownik LPG http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9e63f2c6f57e3f04.html Ale teraz mam dużo gorszą wiadomość. Zrobiłem dzisiaj 100km i po pewnym czasie auto wyraźnie osłabło tak jak to sie wcześniej działo. Podłączyłem przed chwilą kompa i porażka: 16520 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Malfunction in Circuit P0136 - 35-10 - - - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - http://vaglog.pl/log_192516.html Idę po sznur... Edytowane 9 Listopada 2014 przez kaniol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniol Zgłoś #49 Napisano 17 Listopada 2014 (edytowane) LPG odłączone, oto logi http://vaglog.pl/log_193676.html http://vaglog.pl/log_193677.html co o nich sądzicie? jest to już dopuszczalne? Błędów zero Edytowane 17 Listopada 2014 przez kaniol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #50 Napisano 18 Listopada 2014 Mierzyłeś ciśnienie paliwa?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniol Zgłoś #51 Napisano 18 Listopada 2014 Jeszcze nie bo z tym muszę podjechać do mechanika, może jutro mi się uda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #52 Napisano 18 Listopada 2014 No sonda na wolnych w koncu pokazuje normalnie, co tam bylo w koncu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniol Zgłoś #53 Napisano 18 Listopada 2014 Na razie nie wiadomo bo wszystko poszło w pi*du, chce trochę teraz polatać bez żeby się upewnić, że to nic innego. Za jakiś czas będzie montaż i po kolei będą zmieniane komponenty żeby znaleźć sprawce Mierzyłeś ciśnienie paliwa?? To coś jest jeszcze nie tak, że mam je zmierzyć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniol Zgłoś #54 Napisano 20 Listopada 2014 Okazuje się, że zmierzenie ciśnienia paliwa to w mojej okolicy niezłe wyzwanie gdyż żaden z mechaników nie posiada przyrządu, który kosztuje ok 100zł, wyszło na to, że będę musiał sam to kupić A teraz najlepsze: Dzisiaj od rana u gazownika próbowałem wskrzesić LPG i dowiedzieć się co powoduje błędy, każde podłączenie instalacji na różnych nowych komponentach przywracało problem ze spadkiem napięcia sondy i błędem o zbyt ubogiej mieszance. Przeglądam z latarka wszystkie kable od LPG i śledząc jeden z nich docieram do wtyczki od drugiej sondy??!! Pytam się gazownika WTF? a on, że ten piękny różowy kabelek jest dla niego bo sprawdza nim czy sonda faluje a ja przecież to jest wtyczka od drugiej sondy a nie pierwszej a on ale to bez znaczenia bo to nie ma wpływu na skład mieszanki a Ty masz DP więc obie sondy dostają takie same spaliny. No to ja się pytam czy ten kabelek jest potrzebny do działania LPG a on, że nie tylko do wystrojenia go potrzebował. W tym momencie odpinam drugą sondę i jest lala, po czym wypie*dalam ten różowiutki kabelek z gniazda sondy, izoluje go i wszystko hula jak należy Panowie przez ten kabelek ponad 1,5 roku nie mogłem dojść do ładu z autem, po prostu masakraaaa!!!! Oto najnowsze logi: http://vaglog.pl/log_193916.html http://vaglog.pl/log_193915.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #55 Napisano 20 Listopada 2014 Maćku sam wiesz, że już kilkukrotnie poruszaliśmy tą kwestię podpięcia sondy pod LPG. Dobrze, że w końcu udało się znaleźć. A co do pomiaru ciśnienia to podjedz do jakiejś Castoramy czy innego typu sklepu i potrzebne elementy (zegar/manometr, kawałek przewodu, ściski, trójnik) skompletujesz za kilka dyszek. Ciśnienie zmierz bo pod obciążeniem jest małe wahanie na ubogo, a sonda już OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniol Zgłoś #56 Napisano 20 Listopada 2014 Wiem Grucha, że poruszaliśmy i też przejrzałem kable ale niestety od pierwszej sondy bo w życiu bym nie przypuszczał, że cokolwiek będzie podłączane do drugiej skoro i tak siedziała w adapterze żeby check nie wyskakiwał, na dodatek nie jest to emulator tylko tak jak wspomniałem kabelek dla gazownika do wystrojenia więc jak się go pytałem o emulator twierdził, że na pewno nie ma, jakby tego było mało kabelek był nieźle zamaskowany. Co do pomiaru manometr taki jak od powietrza też może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #57 Napisano 20 Listopada 2014 że cokolwiek będzie podłączane do drugiej A no właśnie. na dodatek nie jest to emulator tylko tak jak wspomniałem Nie chodzi tu o emulowanie czegokolwiek tylko o to, że gazownicy często podłączają sondy do sterownika bo nie mają czym podejrzeć pracy sondy przy strojeniu. Niestety VAG-i niezbyt to lubią. Co do pomiaru manometr taki jak od powietrza też może być? Tak tylko, żeby miał tak do około 10bar skalę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniol Zgłoś #58 Napisano 20 Listopada 2014 Pompa jest ori i od nowości więc nikogo by nie zdziwiło jakby się nie wyrabiała zwłaszcza, że chcę to wystroić na K04 to może od razu zapytam co kupić żeby na pewno starczyło paliwa? Czy ori pompa wystarczy na wyciśnięcie maksa z K04 czy trzeba założyć coś od innego wozu np Audi S3 itd. czy też coś akcesoryjnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaniol Zgłoś #59 Napisano 23 Listopada 2014 Panowie w czwartek umówiłem się na remap, dajcie cynka proszę jaką pompę kupić żeby nie było zmoki na strojeniu z powodu braku paliwa. Jutro bym coś zamówił i do czwartku zamontuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #60 Napisano 23 Listopada 2014 Ja zakładałem u siebie firmy Vemo. Tanich z allegro nie polecam kup coś markowego 4bar. Wtryski i tak zmieniasz nie powinno być problemu na dedykowanej do tego motoru pompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach