Skocz do zawartości
harry_poznan

Proszę o analizę - AJM duże spalanie, muł do 2000 rpm

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o analizę logów:

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189582.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_189584.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189583.html

 

STATYCZNE:

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_189593.html

Grupa 018: http://vaglog.pl/log_189592.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_189591.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_189590.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_189589.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_189588.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189587.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_189586.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189585.html

 

W sterowniku silnika błędów brak.

Spalanie wzrosło o około 1,5 - 2 l/100 km.

Muli do 2000 - 2100 rpm, powyżej już jedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę o analizę logów:

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189582.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_189584.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189583.html

 

STATYCZNE:

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_189593.html

Grupa 018: http://vaglog.pl/log_189592.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_189591.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_189590.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_189589.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_189588.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189587.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_189586.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189585.html

 

W sterowniku silnika błędów brak.

Spalanie wzrosło o około 1,5 - 2 l/100 km.

Muli do 2000 - 2100 rpm, powyżej już jedzie.

 

Pokaz tego muła w dynamicznych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dziś nie miałem z kim zrobić, a na mieście ruch więc nie chciałem sam kombinować, żeby gdzieś nie przyłożyć. Chyba dopiero w piątek będę miał chwilę żeby to przelogować.

Ostatnio wymieniona przepływka - nie ogarniam tego do końca, ale w 003 widzę że coś się zmienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie dziś nie miałem z kim zrobić, a na mieście ruch więc nie chciałem sam kombinować, żeby gdzieś nie przyłożyć. Chyba dopiero w piątek będę miał chwilę żeby to przelogować.

Ostatnio wymieniona przepływka - nie ogarniam tego do końca, ale w 003 widzę że coś się zmienia.

 

003 statyczny jest OK

003 BS również. Ma się tu zmieniać. EGR się otwiera i zamyka. Jest książkowo.

Dynamiczne pokażą muła. Kolege albo żone,dziewczynę weź do obsługi lapka,bo samemu ciężko i najlepiej kawałek bezpiecznej drogi,aby nie nawyrabiać czegoś :jasne

No i 90 st na desce 3 bieg 1400 obr i podłoga do ponad 4 tyś. Loguj max po 2 grupy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo nagle zaczął więcej palić 1,5 - 2 l/100 km i był muł winny był EGR dokładnie membrana nie była szczelna w logach też pokazywał dobrze ściąg wężyk od EGR wsadź śrubę masz zaślepiony i sprawdź na postoju 003 MAF ACTUAL będzie 455 i tak ma być podobno będziesz zresztą widział jak się przejedziesz powinien szybciej się zbierać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności