harry_poznan Zgłoś #1 Napisano 14 Października 2014 Proszę o analizę logów: BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189582.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_189584.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189583.html STATYCZNE: Grupa 023: http://vaglog.pl/log_189593.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_189592.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_189591.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_189590.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_189589.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_189588.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189587.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_189586.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189585.html W sterowniku silnika błędów brak. Spalanie wzrosło o około 1,5 - 2 l/100 km. Muli do 2000 - 2100 rpm, powyżej już jedzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #2 Napisano 14 Października 2014 Proszę o analizę logów: BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189582.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_189584.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189583.html STATYCZNE: Grupa 023: http://vaglog.pl/log_189593.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_189592.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_189591.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_189590.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_189589.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_189588.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189587.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_189586.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189585.html W sterowniku silnika błędów brak. Spalanie wzrosło o około 1,5 - 2 l/100 km. Muli do 2000 - 2100 rpm, powyżej już jedzie. Pokaz tego muła w dynamicznych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
harry_poznan Zgłoś #3 Napisano 14 Października 2014 Właśnie dziś nie miałem z kim zrobić, a na mieście ruch więc nie chciałem sam kombinować, żeby gdzieś nie przyłożyć. Chyba dopiero w piątek będę miał chwilę żeby to przelogować. Ostatnio wymieniona przepływka - nie ogarniam tego do końca, ale w 003 widzę że coś się zmienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #4 Napisano 14 Października 2014 Właśnie dziś nie miałem z kim zrobić, a na mieście ruch więc nie chciałem sam kombinować, żeby gdzieś nie przyłożyć. Chyba dopiero w piątek będę miał chwilę żeby to przelogować.Ostatnio wymieniona przepływka - nie ogarniam tego do końca, ale w 003 widzę że coś się zmienia. 003 statyczny jest OK 003 BS również. Ma się tu zmieniać. EGR się otwiera i zamyka. Jest książkowo. Dynamiczne pokażą muła. Kolege albo żone,dziewczynę weź do obsługi lapka,bo samemu ciężko i najlepiej kawałek bezpiecznej drogi,aby nie nawyrabiać czegoś No i 90 st na desce 3 bieg 1400 obr i podłoga do ponad 4 tyś. Loguj max po 2 grupy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #5 Napisano 23 Października 2014 Miałem to samo nagle zaczął więcej palić 1,5 - 2 l/100 km i był muł winny był EGR dokładnie membrana nie była szczelna w logach też pokazywał dobrze ściąg wężyk od EGR wsadź śrubę masz zaślepiony i sprawdź na postoju 003 MAF ACTUAL będzie 455 i tak ma być podobno będziesz zresztą widział jak się przejedziesz powinien szybciej się zbierać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach