Rysieeek Zgłoś #1 Napisano 9 Października 2014 Pewnie już było ale dla chętnych i niezdecydowanych i zdecydowanych do zakupu... http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Specjalna-oferta-z-okazji-wyprodukowania-przez-VW-200-mln-aut,wid,16944122,wiadomosc.html i wycinek z artykułu – Passat – 20 000 zł, może się ktoś skusi... do końca października.............. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #2 Napisano 9 Października 2014 i wycinek z artykułu– Passat – 20 000 zł, może się ktoś skusi... do końca października.............. Widać, że bardzo chcą się ich pozbyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #3 Napisano 9 Października 2014 Widać, że bardzo chcą się ich pozbyć. A jak ! B8 czeka i inne nowe modele Skoro b6 było produkowane tyle lat, a B7 tylko ponad 3 to chyba wsio jasne, ze to jawne przyznanie się do błędu....Muszą iśc pod każda przykrywką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysieeek Zgłoś #4 Napisano 9 Października 2014 jakby nie było............... jest na forum dyskusja czy brać B7 czy czekać na B8.... dochodzi dodatkowy argument ekonomiczny.......... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #5 Napisano 10 Października 2014 Dla mnie wybor jest oczywisty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #6 Napisano 10 Października 2014 A jak ! B8 czeka i inne nowe modele Skoro b6 było produkowane tyle lat, a B7 tylko ponad 3 to chyba wsio jasne, ze to jawne przyznanie się do błędu....Muszą iśc pod każda przykrywką Ten sam błąd był przy zmianie B3 na B4 ? Zresztą w czym tkwi błąd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #7 Napisano 10 Października 2014 Skoro b6 było produkowane tyle lat, a B7 tylko ponad 3 to chyba wsio jasne, ze to jawne przyznanie się do błędu Do jakiego B3 był produkowany przez ok. 5lat, B4 przez 3 lata, B5 3B przez 4lata, B5 3BG przez 5lat, B6 przez 4 lata, B7 (czyli B6 po lifcie, jak 3BG) przez 4 lata... To takie z grubsza wyliczenia.... Ogólnie dobra okazja, jeśli ktoś chce kupić B7 za mniejsze pieniążki... Ogólnie wiemy, że B5 w sumie był lepszym autem niż B6, był bardziej wytrzymały... Może warto kupić B7 z wyprzedaży, bo nie wiemy jeszcze, jakim badziewiem okaże się B8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #8 Napisano 10 Października 2014 B6 był produkowany od 2005 do 2010 czyli 5 lat. Jeżeli patrzymy ze względów ekonomicznych to b7 jest lepszą propozycją, ale według mnie b8 jest ładniejsze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #9 Napisano 10 Października 2014 Ogólnie wiemy, że B5 w sumie był lepszym autem niż B6, był bardziej wytrzymały... Opinia lekko na wyrost,w b5fl przez 4lata wsadziłem worek siana - w b6 przez 4lata (1.9tdi) - drobnica ( brak wielowahaczu,możliwość rozbudowy elektronicznej na zasadzie klocków lego itd. itp. ) Osobiście uważam iż nawet nie ma co porównywać Czy brałbym b7 - pewnie tak choć kusi b8 Wracając do tematu - interesująca ta oferta np. dla Tiguana :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #10 Napisano 11 Października 2014 Opinia lekko na wyrost,w b5fl przez 4lata wsadziłem worek siana - w b6 przez 4lata (1.9tdi) - drobnica ( brak wielowahaczu,możliwość rozbudowy elektronicznej na zasadzie klocków lego itd. itp. ) Osobiście uważam iż nawet nie ma co porównywać Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia-dziwi mnie sprawa zawieszenia w B5, bo u mnie jeden B5 na oryginalnym zawieszeniu doszedł do ok. 350tkm (stracił życie w wypadku), drugi ma 320tkm i śmiga na pierwszych wahaczach... A w B6 musiałem wymienić silnik, który miał krzywy blok i wypalał regularnie uszczelkę pod głowicą-czyli spierdzielony fabrycznie. Jeśli chodzi o modyfikacje, to rzeczywiście przewaga B6, ale jest kilka upierdliwych spraw jak np. wymiana tylnych klocków-powodzenia bez komputera Ogólnie wydaje mi się, że aktualna oferta VW z rabatami na modele VW jest ciekawą opcją, bo można zniwelować odrobinę utratę wartości nowego auta po opuszczeniu salonu. Poza tym oferta dotyczy nie tylko Passata, jeszcze większy rabat jest na Tiguana, na Sharana też jest 20tyś rabatu-a te modele nie mają wprowadzonego następcy w tym roku Ja akurat auto zmieniałem w marcu, gdyby wtedy VW wprowadził taką ofertę, to bym się zawahał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #11 Napisano 11 Października 2014 Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia I wszystko w temacie Poza tym oferta dotyczy nie tylko Passata, jeszcze większy rabat jest na Tiguana O tym pisałem wcześniej,interesujące dla kogoś kto akurat teraz szuka np. drugiego auta w rodzinie i ma wolne środki na koncie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
betagoo Zgłoś #12 Napisano 11 Października 2014 Przy zakupie nowego samochodu nie zawsze kasa jest najważniejsza. Dużo osób woli poczekać na nową wersję. Liczną grupę stanowią także tacy, który chcą mieć nowe auto taniej. Dla nich kierowana jest ta oferta. Co kto woli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bastek-83 Zgłoś #13 Napisano 12 Października 2014 Ja tak kupowałem b6 bo wchodziła b7.cenia za jaka wyjechałem z salonu nowym autem byla równa 2letnuemu autu sprzedawanym na znanym portalu aukcyjnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomery Zgłoś #14 Napisano 13 Października 2014 (edytowane) ... w b5fl przez 4lata wsadziłem worek siana .. Bo pewnie nie był po 90 letnim oficerze wermahtu ??? A w temacie: jakbym JA miał kupować to brałbym starszy model (w full wypasie) a zaoszczędzoną kasę wydałbym na wczasy lub inne zachcianki. ... nie wiemy jeszcze, jakim badziewiem okaże się B8 Otóz to A B7 nie ma już wad wieku dziecięcego przynajmniej. Edytowane 13 Października 2014 przez tomery Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheStig Zgłoś #15 Napisano 13 Października 2014 Otóz to A B7 nie ma już wad wieku dziecięcego przynajmniej. Macie rację, ale kupuje się nowy samochód z gwarancją, gwarancja się kończy samochód out, a przy odsprzedaży łatwiej, bo każdy patrzy czy to nowa buda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #16 Napisano 13 Października 2014 Macie rację, ale kupuje się nowy samochód z gwarancją, gwarancja się kończy samochód out, a przy odsprzedaży łatwiej, bo każdy patrzy czy to nowa buda. Takie rzeczy tylko w erze, chyba, że był dzwon... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach