Waszka Zgłoś #1 Napisano 3 Października 2014 Witam logi statyczne pierwszy raz robiłem jak są żle zrobione to z góy sory STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_188248.html Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_188249.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_188250.html Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_188251.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_188252.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_188253.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #2 Napisano 3 Października 2014 Witam logi statyczne pierwszy raz robiłem jak są żle zrobione to z góy sory STATYCZNE: Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_188248.html Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_188249.html Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_188250.html Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_188251.html Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_188252.html Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_188253.html Oczywiście że źle. Statyczne- 90 st bez dotykania gazu Dynamiczne 90st , 3bieg,1400obr but w podłogę do 4000tyś obr. Tu masz instrukcje: http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI Jakieś objawy czegokolwiek, bo nic nie napisaleś??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waszka Zgłoś #3 Napisano 3 Października 2014 Samochod z rana nie rowno pracuje przez chwile i od dwoch dni tryb awaryjny wpada jak go zacztnam cisnac silnik awx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waszka Zgłoś #4 Napisano 3 Października 2014 Poprawie logi i wstwie ponownie dzieki za instrukcje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #5 Napisano 3 Października 2014 Samochod z rana nie rowno pracuje przez chwile i od dwoch dni tryb awaryjny wpada jak go zacztnam cisnac silnik awx Tryb awaryjny mówisz. No to w 99% jesteśmy w domu. Statyczne zrobisz bez problemu. Choć bardziej zależy mi na dynamicznych. Dasz rade? Najbardziej 003 010 011 dynamiczne. Odczytaj błędy ze sterownika. Podejrzewam ze jest taki: 17965 – Charge Pressure Control: Positive Deviation, P1557 – 35-10 – - – Intermittent „ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waszka Zgłoś #6 Napisano 3 Października 2014 Z dynamicznymi troche ciezko bo laptop bez zasilani nie chodzi, a na drugi vag nie smiga bo 64 bitowy mam te blędy ale wkleje rano bo w pracy nie mam dostepu do mojego lapka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #7 Napisano 3 Października 2014 Z dynamicznymi troche ciezko bo laptop bez zasilani nie chodzi, a na drugi vag nie smiga bo 64 bitowy mam te blędy ale wkleje rano bo w pracy nie mam dostepu do mojego lapka. Jak masz taki błąd to ze 100% pewnością przeładowuje ci turbina. Zapieczona zmienna geometria w turbinie. Niestety czeka cię wyjmowanie turba na stół i czyszczenie. Ale poczekamy do rana. Wklej błędy i fajnie jakby te dynamiczne były. Jezeli nie dasz rady to trudno. Jezeli to ten błąd to zacznij powoli czytać o czyszczeniu zmiennej geometrii (filmy na YOU TUBE)i o przyczynach dlaczego tak się dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waszka Zgłoś #8 Napisano 4 Października 2014 Domyslam sie ze mnie to czeka ale chial bym porobic logo zeby ogolnie spr czy wszystko oki bo samochod m od miesiaca. Turbinke juz czyscil w poprzednim passacie afn. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #9 Napisano 4 Października 2014 Domyslam sie ze mnie to czeka ale chial bym porobic logo zeby ogolnie spr czy wszystko oki bo samochod m od miesiaca. Turbinke juz czyscil w poprzednim passacie afn. Porób i wrzuć,zobaczymy czy co jeszcze go boli. Jak turbo czyściłeś już to OK. Zrobisz i będziesz jeździł. Przestrzegaj tych zasad i unikniesz częstego czyszczenia: http://www.vwgolf.pl/2008/10/01/jak-jezdzic-dieslem-czyli-10-przykazan-szczesliwego-kierowcy/ http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki-pokladowe/volkswagen-golf/20-przykazan-jak-jezdzic-dieslem-9184/ albo regułka: ,,Unikać należy jak ognia częstego PSJ (czyli Pizd*****go Stylu Jazdy) ; Na czym to polega i czym szkodzi - prosta odpowiedź jak ruszasz powoli prawie bez gazu, zmieniasz szybko biegi przy 2000obr. nie dajesz silnikowi osiągnąć swojego momentu obr. ani mocy i jeździsz czesto na 5biegu 60km/h po mieście unikając przyśpieszeń to znaczy że uprawiasz PSJ. Czym to szkodzi?- Niespalona sadza ze spalin zapieka się w kierowniczkach powietrza w turbinie zmiennej geometrii. Nie jest korygowane ciśnienie turbina pompuje absurdalne ciśnienia co komputer odczytuje jako błędne i przechodzi w tryb pracy awaryjnej co się objawia spadkiem mocy. [...] i od czasu do czasu trzeba przycisnąć silniczek każde TDi musi wnętrzności przewietrzyć''. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #10 Napisano 5 Października 2014 Postaw sobie wirtualke i bedzie ci wialac VAG COM na 64bit win. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waszka Zgłoś #11 Napisano 7 Października 2014 (edytowane) 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 35-10 - - - Intermittent 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent takie błedy miałem Edytowane 7 Października 2014 przez Waszka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #12 Napisano 7 Października 2014 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 35-10 - - - Intermittent 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent takie błedy miałem 17965- przekroczona górna granica doładowania. Na 90% turbo do czyszczenia. Sprawdź najpierw poprawność działania gruchy na turbinie, i podciśnienia, ale raczej turbo na stół. 18043- Prawdopodobnie związany z klimą lub modułem komfortu. Klima Chodzi poprawnie,szyby,elektryka? 00562- uszkodzony czujnik temp i poziomu oleju w misce. Zwarcie do plusa. Na desce nie świeci coś z napisem sensor? Temp oliwy masz na desce? 18062- błąd w zestawie wskaźników prawdopodobnie powiązany z błędem 00562. Ostatnie dwa błędy mogły pozostać z przeszłości, jeżeli ktoś wymienił czujnik a nie usunął blędów. Skasuj i zobacz czy powróci. No chyba że jest padnięty czujnik to na pewno coś ci swieci na desce. 18043 też mógl pozostać z przeszłości ale może być że coś jest nie halo Najlepiej usuń wszystkie i zobacz co powróci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waszka Zgłoś #13 Napisano 7 Października 2014 Wlasnie tak zrobilem mam full fis i nic sie nie wyświetlało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waszka Zgłoś #14 Napisano 7 Października 2014 Dzieki kolego za podpowiedz spr czy do jutra cos wyskoczy z tych błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #15 Napisano 7 Października 2014 Dzieki kolego za podpowiedz spr czy do jutra cos wyskoczy z tych błędów Wykasuj, pojeździj, sprawdź i wklej. Zobaczymy co tam zostanie. Przeciągnij go po obrotach czy złapie awaryjny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waszka Zgłoś #16 Napisano 8 Października 2014 STATYCZNE: Grupa 013: http://vaglog.pl/log_188779.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_188780.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_188781.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_188782.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_188783.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_188784.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_188785.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_188786.html - - - - - aktualizacja - - - - - BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_188787.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_188788.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_188789.html - - - - - aktualizacja - - - - - poprawnie zrobione mam nadzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #17 Napisano 8 Października 2014 Gr 13 pompka nr 1 coś nie tak. 2.99 to poza skalą. Umarła lub coś na 1 garze nie tak. Gr 23 Bipy- bez rewelacji Termoastat do wymiany albo silnik nie dogrzany porzadnie. EGR- uszkodzony lub zaślepiony - - - - - aktualizacja - - - - - Gr 13 pompka nr 1 coś nie tak. 2.99 to poza skalą. Umarła lub coś na 1 garze nie tak. Gr 23 Bipy- bez rewelacji Termoastat do wymiany albo silnik nie dogrzany porzadnie. EGR- uszkodzony lub zaślepiony BS- nie idzie otworzyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waszka Zgłoś #18 Napisano 9 Października 2014 BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_188789.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_188788.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_188787.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Waszka Zgłoś #19 Napisano 9 Października 2014 A jakie bipy powinny być,silnik był ciepły bo zrobiłem 30 km wczesniej egr wyminie i termostat. Pompke bedzie tzeba pewnie wymienić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitoleko Zgłoś #20 Napisano 9 Października 2014 (edytowane) A jakie bipy powinny być bipy +-30 ale u Ciebie nie jest jeszcze tak tragicznie wczesniej egr wyminie możesz również spróbować wyczyścić a najlepiej zaślepić Pompke bedzie tzeba pewnie wymienić korekcja jest faktycznie jak umarłej pompki ale najpierw proponuje podmienić miejscami i dobrze ustawić Ps. spróbuj jeszcze ogarnąć 008 i 011 DYNAMICZNE Edytowane 9 Października 2014 przez pitoleko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach