Skocz do zawartości
Waszka

Prosze o przeanalizowanie logów

Rekomendowane odpowiedzi

Witam logi statyczne pierwszy raz robiłem jak są żle zrobione to z góy sory

 

STATYCZNE:

Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_188248.html

Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_188249.html

Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_188250.html

Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_188251.html

Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_188252.html

Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_188253.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam logi statyczne pierwszy raz robiłem jak są żle zrobione to z góy sory

 

STATYCZNE:

Grupa 001: http://vaglog.rtnet.pl/log_188248.html

Grupa 000: http://vaglog.rtnet.pl/log_188249.html

Grupa 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_188250.html

Grupa 008: http://vaglog.rtnet.pl/log_188251.html

Grupa 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_188252.html

Grupa 010: http://vaglog.rtnet.pl/log_188253.html

 

Oczywiście że źle.

Statyczne- 90 st bez dotykania gazu

Dynamiczne 90st , 3bieg,1400obr but w podłogę do 4000tyś obr.

 

Tu masz instrukcje:

 

http://forum.vw-passat.pl/threads/50476-Co-logowa%C4%87-w-silnikach-TDI

 

 

 

Jakieś objawy czegokolwiek, bo nic nie napisaleś???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samochod z rana nie rowno pracuje przez chwile i od dwoch dni tryb awaryjny wpada jak go zacztnam cisnac silnik awx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawie logi i wstwie ponownie dzieki za instrukcje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Samochod z rana nie rowno pracuje przez chwile i od dwoch dni tryb awaryjny wpada jak go zacztnam cisnac silnik awx

 

Tryb awaryjny mówisz. No to w 99% jesteśmy w domu.

Statyczne zrobisz bez problemu. Choć bardziej zależy mi na dynamicznych. Dasz rade?

Najbardziej 003 010 011 dynamiczne.

Odczytaj błędy ze sterownika. Podejrzewam ze jest taki:

17965 – Charge Pressure Control: Positive Deviation, P1557 – 35-10 – - – Intermittent „

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z dynamicznymi troche ciezko bo laptop bez zasilani nie chodzi, a na drugi vag nie smiga bo 64 bitowy mam te blędy ale wkleje rano bo w pracy nie mam dostepu do mojego lapka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z dynamicznymi troche ciezko bo laptop bez zasilani nie chodzi, a na drugi vag nie smiga bo 64 bitowy mam te blędy ale wkleje rano bo w pracy nie mam dostepu do mojego lapka.

 

Jak masz taki błąd to ze 100% pewnością przeładowuje ci turbina. Zapieczona zmienna geometria w turbinie. Niestety czeka cię wyjmowanie turba na stół i czyszczenie.

Ale poczekamy do rana. Wklej błędy i fajnie jakby te dynamiczne były. Jezeli nie dasz rady to trudno. Jezeli to ten błąd to zacznij powoli czytać o czyszczeniu zmiennej geometrii (filmy na YOU TUBE)i o przyczynach dlaczego tak się dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Domyslam sie ze mnie to czeka ale chial bym porobic logo zeby ogolnie spr czy wszystko oki bo samochod m od miesiaca. Turbinke juz czyscil w poprzednim passacie afn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Domyslam sie ze mnie to czeka ale chial bym porobic logo zeby ogolnie spr czy wszystko oki bo samochod m od miesiaca. Turbinke juz czyscil w poprzednim passacie afn.

 

Porób i wrzuć,zobaczymy czy co jeszcze go boli.

Jak turbo czyściłeś już to OK. Zrobisz i będziesz jeździł. Przestrzegaj tych zasad i unikniesz częstego czyszczenia:

http://www.vwgolf.pl/2008/10/01/jak-jezdzic-dieslem-czyli-10-przykazan-szczesliwego-kierowcy/

http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki-pokladowe/volkswagen-golf/20-przykazan-jak-jezdzic-dieslem-9184/

 

albo regułka:

,,Unikać należy jak ognia częstego PSJ (czyli Pizd*****go Stylu Jazdy) ;

Na czym to polega i czym szkodzi - prosta odpowiedź jak ruszasz powoli

prawie bez gazu, zmieniasz szybko biegi przy 2000obr. nie dajesz silnikowi

osiągnąć swojego momentu obr. ani mocy i jeździsz czesto na 5biegu 60km/h po

mieście unikając przyśpieszeń to znaczy że uprawiasz PSJ. Czym to szkodzi?-

Niespalona sadza ze spalin zapieka się w kierowniczkach powietrza w turbinie

zmiennej geometrii. Nie jest korygowane ciśnienie turbina pompuje absurdalne

ciśnienia co komputer odczytuje jako błędne i przechodzi w tryb pracy

awaryjnej co się objawia spadkiem mocy. [...] i od czasu do czasu trzeba przycisnąć silniczek każde TDi musi wnętrzności przewietrzyć''.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postaw sobie wirtualke i bedzie ci wialac VAG COM na 64bit win.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

 

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 35-10 - - - Intermittent

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

 

takie błedy miałem

Edytowane przez Waszka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

 

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 35-10 - - - Intermittent

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

 

takie błedy miałem

 

17965- przekroczona górna granica doładowania. Na 90% turbo do czyszczenia. Sprawdź najpierw poprawność działania gruchy na turbinie, i podciśnienia, ale raczej turbo na stół.

 

18043- Prawdopodobnie związany z klimą lub modułem komfortu. Klima Chodzi poprawnie,szyby,elektryka?

 

00562- uszkodzony czujnik temp i poziomu oleju w misce. Zwarcie do plusa. Na desce nie świeci coś z napisem sensor? Temp oliwy masz na desce?

 

18062- błąd w zestawie wskaźników prawdopodobnie powiązany z błędem 00562.

 

Ostatnie dwa błędy mogły pozostać z przeszłości, jeżeli ktoś wymienił czujnik a nie usunął blędów. Skasuj i zobacz czy powróci. No chyba że jest padnięty czujnik to na pewno coś ci swieci na desce.

 

18043 też mógl pozostać z przeszłości ale może być że coś jest nie halo

 

Najlepiej usuń wszystkie i zobacz co powróci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie tak zrobilem mam full fis i nic sie nie wyświetlało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki kolego za podpowiedz spr czy do jutra cos wyskoczy z tych błędów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzieki kolego za podpowiedz spr czy do jutra cos wyskoczy z tych błędów

 

Wykasuj, pojeździj, sprawdź i wklej. Zobaczymy co tam zostanie.

Przeciągnij go po obrotach czy złapie awaryjny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

STATYCZNE:

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_188779.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_188780.html

Grupa 018: http://vaglog.pl/log_188781.html

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_188782.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_188783.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_188784.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_188785.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_188786.html

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_188787.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_188788.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_188789.html

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

poprawnie zrobione mam nadzieje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gr 13 pompka nr 1 coś nie tak. 2.99 to poza skalą. Umarła lub coś na 1 garze nie tak.

Gr 23 Bipy- bez rewelacji

Termoastat do wymiany albo silnik nie dogrzany porzadnie.

EGR- uszkodzony lub zaślepiony

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Gr 13 pompka nr 1 coś nie tak. 2.99 to poza skalą. Umarła lub coś na 1 garze nie tak.

Gr 23 Bipy- bez rewelacji

Termoastat do wymiany albo silnik nie dogrzany porzadnie.

EGR- uszkodzony lub zaślepiony

 

BS- nie idzie otworzyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakie bipy powinny być,silnik był ciepły bo zrobiłem 30 km wczesniej egr wyminie i termostat. Pompke bedzie tzeba pewnie wymienić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jakie bipy powinny być

bipy +-30 ale u Ciebie nie jest jeszcze tak tragicznie

 

wczesniej egr wyminie

możesz również spróbować wyczyścić a najlepiej zaślepić

 

Pompke bedzie tzeba pewnie wymienić

korekcja jest faktycznie jak umarłej pompki ale najpierw proponuje podmienić miejscami i dobrze ustawić

 

 

Ps. spróbuj jeszcze ogarnąć 008 i 011 DYNAMICZNE

Edytowane przez pitoleko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności