Skocz do zawartości
McBoss

1.8T Tak ma przyspieszać, czy cos tu nie gra?? [filmik]

Rekomendowane odpowiedzi

ten grzybek ma ograniczac zasysanie powietrza z odmy przy dużym podciśnieniu w rurze dolotowej do turbo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do N75 to ten opis jest prawidlowy?

 

39a65a8b2a6ae75b584b75960e60b521.jpg

 

 

 

kolejne pytanie to czy zawor o takim wygladzie bedzie dobrze wspolpracowal zamiast obecnego?

 

images?q=tbn:ANd9GcQTaDKQDlHzaULWOoPG_sewQ8KQzjT7KKVTxN5tKxNZSEV2YS1N

Edytowane przez McBoss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

opis dobry ale zaworek z drugiego linka raczej nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zatem N75 mam dobrze podlaczone.

 

Rozmyslam nad kupnem MBC, wstawieniem go zamiast N75 i ustawienien go na serie 0.6 bar, nie bedzie sie rozregulowywal?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolejne pytanie to czy zawor o takim wygladzie bedzie dobrze wspolpracowal zamiast obecnego?

To jest zawór N249 lub N112 i nie będzie pasował zamiennie za N75.

 

 

Rozmyslam nad kupnem MBC, wstawieniem go zamiast N75 i ustawienien go na serie 0.6 bar, nie bedzie sie rozregulowywal?

Lepiej doprowadź wszystko do ładu i też będzie dobrze. N75 spokojnie daje sobie radę.

Proponuję sprawdzić Ci szczelność całego dolotu kompresorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj doprowadzilem wszystko do ladu.

 

Weze od N75 wszystkie wymienione, z tym, ze nowe sa o mniejszej srednicy.

 

Jeszcze sproboje dzisiaj rozebrac moj n75, zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

 

[+]

Odlaczywszy przewod od gruchy turbo dmucha 0.8bar i moglo by wiecej. A z podlaczonym przewodem dmucha na dwojce przy jakichs 3000-4000obr/min osiaga cale 4bar, na wyzszych biegach 3.5bar, obroty cos kolo 2500-3500obr/min, wiec wyzej moze osiagnie 4bar.

Edytowane przez McBoss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 bar tzn 0,4bar na wskazniku tak??

 

powiem ci na moim przykladzie przy pelnym bucie na 2 biegu przy 3000obr mam 0.6bar,po filmikach widac ze auto nie ma pelnej mocy,nawet moge powiedziec ze wyglada na to jakby n75 nie dzialal jak powinien,sprawdz czy kabelki we wtyczce n75 masz cale(ja mialem jeden naderwany i raz mialem doladowanie a raz auto jechalo jak 100KM doladowniem max 0,4bar) posprawdzaj doklaadnie dolot czy szczelny,dv przeczyscic,zwroocic uwage czy ciegno od gruchy rusza sie bez zadnych problemow itp itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiktor, masz Twojego pastucha w manualu czy automacie??

 

PZDR>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiktor, masz Twojego pastucha w manualu czy automacie??

 

PZDR>

W manualu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie dalej mam problem z doladowaniem.

 

Wymienilem wezyki na takie o mniejszej srednicy, ledwo nachodza na N75.

Moze mam urwana gruszke od turbo? Jak to sprawdzic panowie? Pozniej jeszcze co sprawdzic?

 

W dalszym ciagu po zdjeciu wezyka od gruchy do n75 turbina ladnie laduje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę tu nawet świeżego logu z wysterowania N75 (118), więc nie wiem czego oczekujesz??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzucilem swieze logi i nikt nic nie chce powiedziec.

 

Na biegu jalowym mam cisnienie w kolektorze -0.8, takie powinno byc?? Po odpaleniu auta jest okolo -0.5, -0.6 juz po ruszeniu i caly czas pozniej na jalowym jest -0.8. Te cisnienie jest odpowiednie czy moze za niskie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób komplet logow na 3cim biegu do odcinki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy. Auto po dluzszej jezdzie lapie bledy.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

 

 

00561 - Mixture Adaptation

12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

 

 

Możliwe objawy

Silnik wstrząsów

Zwiększonego zużycia paliwa

Słabe biegu jałowym / wstrząsów

Zmniejszonym ciśnieniem doładowania

 

Co zauwazylem. Silnik zbytnio nie posiada wstrzasow, moze delikatnie sie wstrzesnie z kilka razy jak puszcze go na jalowy, to obroty spadna do jakichs 500-650 by sie odbic.

 

Zuzycie paliwa: W trasie spala 7.5 do 8.2 (przeliczone i komp tak samo wskazuje).

 

Co do jalowego, to tak jak wyzej, nie ma drgawek ani nic, raz na jakis czas po wcisnieciu i puszczeniu gazu obr spadna do 500-650 i odbijaja sie w gore. Wystepuje to tylko gdy bledy 00561 sa zapisane.

 

Zmniejszone cisnienie doladowania: To oczywiscie jest, caly czas z tym walcze. Nie wiem teraz czy cisnienie doladowania ( obecnie plasuje sie na 0.2 do 0.3 ) spowodowane jest tylko tym bledem?

 

 

 

Tutaj bledy ktore powstaly wskutek proby zaadaptowania przepustnicy. Poczytalem i niektorzy pisali, ze warto to zrobic.

U mnie przy probie wyskakuje error. Od proby zaadoptowania przepustnicy sa te bledy:

 

17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached

P1565 - 35-00 - -

17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings

P1559 - 35-00 - -

 

 

Tutaj za wiki ross wydaje sie, ze silownik przepustnicy zabrudzony itd. Wiec jutro postaram sie przeczyscic przepustnice i zobaczymy co bedzie.

 

 

 

 

Tutaj daje logi:

DYNAMICZNE:

Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_190221.html

Grupa 002, 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187692.html

Grupa 002, 025: http://vaglog.pl/log_190220.html

 

 

 

Moze ktos odpowiedziec czy przeplywka dobrze dziala? Ewentualnie jakie niedomagania wskazuja logi. Drugie ewentualnie, co zlogowac by doprowadzic do ladu autko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maf za mało mierzy powinno być około 120g przy 5k obr, ale nie ma dramatu, nie dałeś loga 115 ale jak piszesz ze jest 0.3 to podejrzewam ze wpada w tryb awaryjny. Czemu nie robisz logow do odcinki?auto juz się mocniej nie chce rozbujac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

idzie dalej, ale po co go pilowac, obroty rowno ida przez caly zakres od 2000 do 7000. U mnie nie ma grupy 115 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo z logow można coś wyczytać jak są robione do odcięcia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DV mialem ponizej i zamiast niego zamontowalem co innego.

Co zamontowałeś??

Wrzucilem swieze logi i nikt nic nie chce powiedziec.

Logi masz robić przynajmniej do 6000rpm licznikowych to VAG do jakichś 5500rpm zapisze.

 

DYNAMICZNE:

Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_190221.html

Grupa 002, 025: http://vaglog.pl/log_190220.html

Nie wiem co się zmieniło u Ciebie w aucie od czasu założenia tego tematu, ale tu jest straszna lipa w porównaniu do logów z poprzedniej strony.

 

00561 - Mixture Adaptation

12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent

Błędy wskazują na problem ze składem mieszanki. Masz w aucie LPG??

 

 

 

Tutaj daje logi:

DYNAMICZNE:

Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_190221.html

Grupa 002, 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187692.html

Grupa 002, 025: http://vaglog.pl/log_190220.html

Pierwszy log: czas wtrysku za krótki, MAF odrobinę zaniża, korekta lambdy zanim przejdzie w OL idzie max na ubogo, a powinno być odwrotnie, napięcie lambdy dosyć późno się stabilizuje.

Drugi log jest jeszcze z września i jest w miarę OK.

Trzeci log też lipa.

 

Także nie wiem co tam dłubałeś w aucie, ale jest coraz gorzej....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co zamontowałeś??

Starego Blow Offa z Fiata Coupe, ProPerfekt TYP 1. Dzisiaj wrzucam BOVa z mojego auta.

Nie wiem co się zmieniło u Ciebie w aucie od czasu założenia tego tematu, ale tu jest straszna lipa w porównaniu do logów z poprzedniej strony.

 

Błędy wskazują na problem ze składem mieszanki. Masz w aucie LPG??

LPG nie ma w aucie.

 

 

Pierwszy log: czas wtrysku za krótki, MAF odrobinę zaniża, korekta lambdy zanim przejdzie w OL idzie max na ubogo, a powinno być odwrotnie, napięcie lambdy dosyć późno się stabilizuje.

Drugi log jest jeszcze z września i jest w miarę OK.

Trzeci log też lipa.

Lambda wlasnie jest delikatnie luzna, widze, ze moge ja reka krecic, tak ma byc? Chyba, nie co? Dokrecic ją na maxa?

 

Także nie wiem co tam dłubałeś w aucie, ale jest coraz gorzej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności