bodzik Zgłoś #21 Napisano 29 Września 2014 ten grzybek ma ograniczac zasysanie powietrza z odmy przy dużym podciśnieniu w rurze dolotowej do turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #22 Napisano 29 Września 2014 (edytowane) Co do N75 to ten opis jest prawidlowy? kolejne pytanie to czy zawor o takim wygladzie bedzie dobrze wspolpracowal zamiast obecnego? Edytowane 29 Września 2014 przez McBoss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzik Zgłoś #23 Napisano 29 Września 2014 opis dobry ale zaworek z drugiego linka raczej nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #24 Napisano 29 Września 2014 Zatem N75 mam dobrze podlaczone. Rozmyslam nad kupnem MBC, wstawieniem go zamiast N75 i ustawienien go na serie 0.6 bar, nie bedzie sie rozregulowywal? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #25 Napisano 30 Września 2014 kolejne pytanie to czy zawor o takim wygladzie bedzie dobrze wspolpracowal zamiast obecnego? To jest zawór N249 lub N112 i nie będzie pasował zamiennie za N75. Rozmyslam nad kupnem MBC, wstawieniem go zamiast N75 i ustawienien go na serie 0.6 bar, nie bedzie sie rozregulowywal? Lepiej doprowadź wszystko do ładu i też będzie dobrze. N75 spokojnie daje sobie radę. Proponuję sprawdzić Ci szczelność całego dolotu kompresorem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #26 Napisano 30 Września 2014 (edytowane) Wczoraj doprowadzilem wszystko do ladu. Weze od N75 wszystkie wymienione, z tym, ze nowe sa o mniejszej srednicy. Jeszcze sproboje dzisiaj rozebrac moj n75, zobaczymy co z tego wyjdzie. [+] Odlaczywszy przewod od gruchy turbo dmucha 0.8bar i moglo by wiecej. A z podlaczonym przewodem dmucha na dwojce przy jakichs 3000-4000obr/min osiaga cale 4bar, na wyzszych biegach 3.5bar, obroty cos kolo 2500-3500obr/min, wiec wyzej moze osiagnie 4bar. Edytowane 30 Września 2014 przez McBoss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WiktorSC Zgłoś #27 Napisano 30 Września 2014 4 bar tzn 0,4bar na wskazniku tak?? powiem ci na moim przykladzie przy pelnym bucie na 2 biegu przy 3000obr mam 0.6bar,po filmikach widac ze auto nie ma pelnej mocy,nawet moge powiedziec ze wyglada na to jakby n75 nie dzialal jak powinien,sprawdz czy kabelki we wtyczce n75 masz cale(ja mialem jeden naderwany i raz mialem doladowanie a raz auto jechalo jak 100KM doladowniem max 0,4bar) posprawdzaj doklaadnie dolot czy szczelny,dv przeczyscic,zwroocic uwage czy ciegno od gruchy rusza sie bez zadnych problemow itp itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris85 Zgłoś #28 Napisano 30 Września 2014 Wiktor, masz Twojego pastucha w manualu czy automacie?? PZDR> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WiktorSC Zgłoś #29 Napisano 30 Września 2014 Wiktor, masz Twojego pastucha w manualu czy automacie?? PZDR> W manualu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #30 Napisano 18 Października 2014 Panowie dalej mam problem z doladowaniem. Wymienilem wezyki na takie o mniejszej srednicy, ledwo nachodza na N75. Moze mam urwana gruszke od turbo? Jak to sprawdzic panowie? Pozniej jeszcze co sprawdzic? W dalszym ciagu po zdjeciu wezyka od gruchy do n75 turbina ladnie laduje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #31 Napisano 19 Października 2014 Nie widzę tu nawet świeżego logu z wysterowania N75 (118), więc nie wiem czego oczekujesz?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #32 Napisano 19 Października 2014 DYNAMICZNE: Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_190221.html Grupa 002, 025: http://vaglog.pl/log_190220.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #33 Napisano 21 Października 2014 Wrzucilem swieze logi i nikt nic nie chce powiedziec. Na biegu jalowym mam cisnienie w kolektorze -0.8, takie powinno byc?? Po odpaleniu auta jest okolo -0.5, -0.6 juz po ruszeniu i caly czas pozniej na jalowym jest -0.8. Te cisnienie jest odpowiednie czy moze za niskie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #34 Napisano 21 Października 2014 Zrób komplet logow na 3cim biegu do odcinki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #35 Napisano 23 Października 2014 Koledzy. Auto po dluzszej jezdzie lapie bledy. VAG-COM Version: Release 311.2-N 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent Możliwe objawySilnik wstrząsów Zwiększonego zużycia paliwa Słabe biegu jałowym / wstrząsów Zmniejszonym ciśnieniem doładowania Co zauwazylem. Silnik zbytnio nie posiada wstrzasow, moze delikatnie sie wstrzesnie z kilka razy jak puszcze go na jalowy, to obroty spadna do jakichs 500-650 by sie odbic. Zuzycie paliwa: W trasie spala 7.5 do 8.2 (przeliczone i komp tak samo wskazuje). Co do jalowego, to tak jak wyzej, nie ma drgawek ani nic, raz na jakis czas po wcisnieciu i puszczeniu gazu obr spadna do 500-650 i odbijaja sie w gore. Wystepuje to tylko gdy bledy 00561 sa zapisane. Zmniejszone cisnienie doladowania: To oczywiscie jest, caly czas z tym walcze. Nie wiem teraz czy cisnienie doladowania ( obecnie plasuje sie na 0.2 do 0.3 ) spowodowane jest tylko tym bledem? Tutaj bledy ktore powstaly wskutek proby zaadaptowania przepustnicy. Poczytalem i niektorzy pisali, ze warto to zrobic. U mnie przy probie wyskakuje error. Od proby zaadoptowania przepustnicy sa te bledy: 17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached P1565 - 35-00 - - 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-00 - - Tutaj za wiki ross wydaje sie, ze silownik przepustnicy zabrudzony itd. Wiec jutro postaram sie przeczyscic przepustnice i zobaczymy co bedzie. Tutaj daje logi: DYNAMICZNE: Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_190221.html Grupa 002, 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187692.html Grupa 002, 025: http://vaglog.pl/log_190220.html Moze ktos odpowiedziec czy przeplywka dobrze dziala? Ewentualnie jakie niedomagania wskazuja logi. Drugie ewentualnie, co zlogowac by doprowadzic do ladu autko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #36 Napisano 23 Października 2014 Maf za mało mierzy powinno być około 120g przy 5k obr, ale nie ma dramatu, nie dałeś loga 115 ale jak piszesz ze jest 0.3 to podejrzewam ze wpada w tryb awaryjny. Czemu nie robisz logow do odcinki?auto juz się mocniej nie chce rozbujac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #37 Napisano 23 Października 2014 idzie dalej, ale po co go pilowac, obroty rowno ida przez caly zakres od 2000 do 7000. U mnie nie ma grupy 115 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #38 Napisano 23 Października 2014 Bo z logow można coś wyczytać jak są robione do odcięcia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #39 Napisano 24 Października 2014 DV mialem ponizej i zamiast niego zamontowalem co innego. Co zamontowałeś?? Wrzucilem swieze logi i nikt nic nie chce powiedziec. Logi masz robić przynajmniej do 6000rpm licznikowych to VAG do jakichś 5500rpm zapisze. DYNAMICZNE:Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_190221.html Grupa 002, 025: http://vaglog.pl/log_190220.html Nie wiem co się zmieniło u Ciebie w aucie od czasu założenia tego tematu, ale tu jest straszna lipa w porównaniu do logów z poprzedniej strony. 00561 - Mixture Adaptation12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent Błędy wskazują na problem ze składem mieszanki. Masz w aucie LPG?? Tutaj daje logi:DYNAMICZNE: Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_190221.html Grupa 002, 013: http://vaglog.rtnet.pl/log_187692.html Grupa 002, 025: http://vaglog.pl/log_190220.html Pierwszy log: czas wtrysku za krótki, MAF odrobinę zaniża, korekta lambdy zanim przejdzie w OL idzie max na ubogo, a powinno być odwrotnie, napięcie lambdy dosyć późno się stabilizuje. Drugi log jest jeszcze z września i jest w miarę OK. Trzeci log też lipa. Także nie wiem co tam dłubałeś w aucie, ale jest coraz gorzej.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #40 Napisano 24 Października 2014 Co zamontowałeś?? Starego Blow Offa z Fiata Coupe, ProPerfekt TYP 1. Dzisiaj wrzucam BOVa z mojego auta. Nie wiem co się zmieniło u Ciebie w aucie od czasu założenia tego tematu, ale tu jest straszna lipa w porównaniu do logów z poprzedniej strony. Błędy wskazują na problem ze składem mieszanki. Masz w aucie LPG?? LPG nie ma w aucie. Pierwszy log: czas wtrysku za krótki, MAF odrobinę zaniża, korekta lambdy zanim przejdzie w OL idzie max na ubogo, a powinno być odwrotnie, napięcie lambdy dosyć późno się stabilizuje. Drugi log jest jeszcze z września i jest w miarę OK. Trzeci log też lipa. Lambda wlasnie jest delikatnie luzna, widze, ze moge ja reka krecic, tak ma byc? Chyba, nie co? Dokrecic ją na maxa? Także nie wiem co tam dłubałeś w aucie, ale jest coraz gorzej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach