przemekwoj Zgłoś #1 Napisano 29 Sierpnia 2014 Witam jestem nowy na forum,kupiłem nie dawno paska z 2002 roku w tdi.Z kilkoma mankamentami poradziłem sobie sam np.zacinanie się poziomu paliwa czyszczenie potencjometru na pływaku pomogło:marecek. Ale błedy których nie moge usunąć mnie wnerwiają a i niewiem co to jest: 476-nie znany kod błędu magistrala CAN brak sygnału 463-nie znany kod błedu magistrala CAN brak sygnału to z magistrali can, a z licznika: 476-nie znany kod błędu magistrala CAN brak sygnału proszę o pomoc:wsciekly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver77 Zgłoś #2 Napisano 9 Września 2014 Wrzuć te błędy w całości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekwoj Zgłoś #3 Napisano 13 Listopada 2014 Tzn jak w całości?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wajda83 Zgłoś #4 Napisano 18 Stycznia 2015 u mnie to samo.nikt nie pomoze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbychu91 Zgłoś #5 Napisano 19 Maja 2015 Witam mam Passata B5 1.6 pytanie czy ktoś wie co to za błąd? Zawór zmiennej geometrii kolektora dolotowego. co trzeba sprawdzić bo nie wiem co to oznacza i gdzie szukać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 19 Maja 2015 To będzie zapewne TO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbychu91 Zgłoś #7 Napisano 19 Maja 2015 kolego ale takiego czegoś u mnie niema Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 19 Maja 2015 Hmm... nie ma? To podaj numer błędu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbychu91 Zgłoś #9 Napisano 19 Maja 2015 u mnie jest taki śilnik - - - - - aktualizacja - - - - - tego akurat numeru nie zapisałem - - - - - aktualizacja - - - - - kolego może ma to coś wspólnego z utratą mocy bo tam zamieściłem post że traci moc na ciepłym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 19 Maja 2015 Wydaje mi się, ze tego nie ma u ciebie w silniku... Coś musiałeś pokręcić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbychu91 Zgłoś #11 Napisano 19 Maja 2015 kaki błąd mi wyskoczył jak podłączyłem kąpa i po jego skasowaniu i zapaleniu silnika dodanie gazu do dużych obrotów znów wyskakuje. zmieniałem przepustnice i przepływomierz bo myślałem że dlatego traci moc ale nic nie dało efektu nadal ją traci. wyczytałem że to czujnik położenia wału jest do wymiany skoro ma takie objawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 19 Maja 2015 No to zawór zmiennej geometrii kolektora dolotowego i czujnik połozenia wału, to dwie zupełnie inne rzeczy To tak jak z dup...ą i cyckami - skrajnie różne znaczenia i elementy ciała. Czujnik położenia walu jest za silnikiem w okolicach łączenia ze skrzynią biegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbychu91 Zgłoś #13 Napisano 19 Maja 2015 no to przepustnica albo przepływomierz jest poj..bany bo wcześniej mi taki błąd nie wyskakiwał. - - - - - aktualizacja - - - - - jutro podłącze auto i sprawdzę jaki to nr tego kodu to napisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbychu91 Zgłoś #14 Napisano 21 Maja 2015 (edytowane) Panowie co to za bledy 1243 Zawor przełączający kolektora ssacego -N156 co to jest i gdzie sie to znajduje .Moje auto to Passat B5 1.6. Edytowane 22 Maja 2015 przez Zbychu91 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbychu91 Zgłoś #15 Napisano 22 Maja 2015 proszę o pomoc :rozpacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 22 Maja 2015 Wrzuciłem ci wcześniej fotę - co to jest :fajny A że tego u ciebie nie ma, to albo w ogóle brakuje tego elementu lub VAG którym sprawdzasz auto - nadaje się do podłączenia do kaloryfera, celem sprawdzenia poziomu wody w rozlewni piwa Zdjecie z instrukcji - co byś nie pisał, ze bzdury wrzucam :bry2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Madlax Zgłoś #17 Napisano 17 Czerwca 2015 Podpinam się pod temat. Posiadam VAG 5053 ITS i Passata b6 Sedan 2006r 105 km 5 biegów. aktualny przebieg 243 789 km. Wczoraj po pracy 23:00 (10 stopni C na zewnątrz) próbowałem odpalić auto. Męczyłem się kilka minut, aż uda się odpalić. Rano podłączyłem vag pojawiły mi się dwa błędy: 005659 "glow plug for cylinder 2 (q11)" i "000771 cylinder 3 zasilanie" . Oba usunąłem. Przy wymianie oleju jak mi usuwali inspekcję mechanik pokazał mi, że 3 wtrysk odbiega od reszty. Napomniał coś o regeneracji lub wymianie wtyczek. Dodatkowo jak przejadę jakiś dystans i zatrzymam się na światłach trzęsie budą ( nie zawszę, ale jednak ). Jak włączę zapłon to mam takie bulgotanie w środku, jest bardzo uciążliwe. Przestaje jak odpalę silnik. Bardzo proszę o poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach