Skocz do zawartości

Zbychu91

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Zbychu91

  • Urodziny 02.11.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    zbigniew
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kielce

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (ANA)
  • Rok produkcji
    1996
  • Link do tematu o samochodzie
    66
  1. Ja kolego mam to samo jak sie zagrzeje traci moc a przy ok 2 tys obrotów szarpie . już nie mam pojecia ale mi wyskoczył błąd 1243 Zawor przełączający kolektora ssacego -N156 ale niewiem co on znaczy i gdzie tego szukać.
  2. Zbychu91

    Co to za błędy

    proszę o pomoc :rozpacz
  3. Zbychu91

    Co to za błędy

    Panowie co to za bledy 1243 Zawor przełączający kolektora ssacego -N156 co to jest i gdzie sie to znajduje .Moje auto to Passat B5 1.6.
  4. Zbychu91

    Co to za błędy

    no to przepustnica albo przepływomierz jest poj..bany bo wcześniej mi taki błąd nie wyskakiwał. - - - - - aktualizacja - - - - - jutro podłącze auto i sprawdzę jaki to nr tego kodu to napisze
  5. Zbychu91

    Co to za błędy

    kaki błąd mi wyskoczył jak podłączyłem kąpa i po jego skasowaniu i zapaleniu silnika dodanie gazu do dużych obrotów znów wyskakuje. zmieniałem przepustnice i przepływomierz bo myślałem że dlatego traci moc ale nic nie dało efektu nadal ją traci. wyczytałem że to czujnik położenia wału jest do wymiany skoro ma takie objawy.
  6. Zbychu91

    Co to za błędy

    u mnie jest taki śilnik - - - - - aktualizacja - - - - - tego akurat numeru nie zapisałem - - - - - aktualizacja - - - - - kolego może ma to coś wspólnego z utratą mocy bo tam zamieściłem post że traci moc na ciepłym silniku.
  7. Zbychu91

    Co to za błędy

    kolego ale takiego czegoś u mnie niema
  8. Zbychu91

    Co to za błędy

    Witam mam Passata B5 1.6 pytanie czy ktoś wie co to za błąd? Zawór zmiennej geometrii kolektora dolotowego. co trzeba sprawdzić bo nie wiem co to oznacza i gdzie szukać?
  9. Panowie mam problem z Passatem B5 traci moc na ciepłym silniku. Wymieniłem przewody, świece ,czujnik temperatury,przepływomierz i przepustnice i niema efektu czy ten czujnik położenia wału może mieć coś z tym wspólnego ?? bo czytałem troszke i kolega miał taki problem ale czy w takim aucie jak ja? Objawy są takie że ciężko zapala i po ujechaniu kilku km aż sie zagrzeje traci moc jak by go coś trzymało przy ok 2000 szarpie i na małym gazie jakoś jeszcze jedzie ale na większym już nie może się zebrać aż strach ominąć inny samochód. Proszę o jakąś rade bo już tyle kasy do niego dołożyłem że tragedia. A mechanicy nie mogą rozpoznać co może być przyczyną.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności