Skocz do zawartości
przemekwoj

Co to za błędy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem nowy na forum,kupiłem nie dawno paska z 2002 roku w tdi.Z kilkoma mankamentami poradziłem sobie sam np.zacinanie się poziomu paliwa czyszczenie potencjometru na pływaku pomogło:marecek.

Ale błedy których nie moge usunąć mnie wnerwiają a i niewiem co to jest:

476-nie znany kod błędu magistrala CAN brak sygnału

463-nie znany kod błedu magistrala CAN brak sygnału

to z magistrali can, a z licznika:

476-nie znany kod błędu magistrala CAN brak sygnału

proszę o pomoc:wsciekly

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć te błędy w całości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie to samo.nikt nie pomoze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam Passata B5 1.6 pytanie czy ktoś wie co to za błąd?

Zawór zmiennej geometrii kolektora dolotowego. co trzeba sprawdzić bo nie wiem co to oznacza i gdzie szukać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To będzie zapewne TO :D

 

DSCF0050.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego ale takiego czegoś u mnie niema

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... nie ma? To podaj numer błędu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

540x405_volkswagen-passat-b-2089436.jpg

u mnie jest taki śilnik

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

tego akurat numeru nie zapisałem

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

kolego może ma to coś wspólnego z utratą mocy bo tam zamieściłem post że traci moc na ciepłym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, ze tego nie ma u ciebie w silniku... Coś musiałeś pokręcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kaki błąd mi wyskoczył jak podłączyłem kąpa i po jego skasowaniu i zapaleniu silnika dodanie gazu do dużych obrotów znów wyskakuje. zmieniałem przepustnice i przepływomierz bo myślałem że dlatego traci moc ale nic nie dało efektu nadal ją traci. wyczytałem że to czujnik położenia wału jest do wymiany skoro ma takie objawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to zawór zmiennej geometrii kolektora dolotowego i czujnik połozenia wału,

to dwie zupełnie inne rzeczy :wmorde

 

To tak jak z dup...ą i cyckami - skrajnie różne znaczenia i elementy ciała.

 

Czujnik położenia walu jest za silnikiem w okolicach łączenia ze skrzynią biegów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to przepustnica albo przepływomierz jest poj..bany bo wcześniej mi taki błąd nie wyskakiwał.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

jutro podłącze auto i sprawdzę jaki to nr tego kodu to napisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie co to za bledy 1243 Zawor przełączający kolektora ssacego -N156 co to jest i gdzie sie to znajduje .Moje auto to Passat B5 1.6.

Edytowane przez Zbychu91

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proszę o pomoc :rozpacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuciłem ci wcześniej fotę - co to jest :fajny A że tego u ciebie nie ma, to albo w ogóle brakuje tego elementu lub VAG którym sprawdzasz auto - nadaje się do podłączenia do kaloryfera, celem sprawdzenia poziomu wody w rozlewni piwa :D

 

Zdjecie z instrukcji - co byś nie pisał, ze bzdury wrzucam :bry2

Bez tytułu.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat.

 

Posiadam VAG 5053 ITS i Passata b6 Sedan 2006r 105 km 5 biegów. aktualny przebieg 243 789 km.

 

Wczoraj po pracy 23:00 (10 stopni C na zewnątrz) próbowałem odpalić auto. Męczyłem się kilka minut, aż uda się odpalić.

 

Rano podłączyłem vag pojawiły mi się dwa błędy: 005659 "glow plug for cylinder 2 (q11)" i "000771 cylinder 3 zasilanie" .

 

Oba usunąłem. Przy wymianie oleju jak mi usuwali inspekcję mechanik pokazał mi, że 3 wtrysk odbiega od reszty. Napomniał coś o regeneracji lub wymianie wtyczek.

 

Dodatkowo jak przejadę jakiś dystans i zatrzymam się na światłach trzęsie budą ( nie zawszę, ale jednak ).

 

Jak włączę zapłon to mam takie bulgotanie w środku, jest bardzo uciążliwe. Przestaje jak odpalę silnik.

 

Bardzo proszę o poradę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności