Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1 Fault Found:

19466 - Relay for Fuel Cooling Pump (J445): Open or Short to Ground

P3010 - 35-10 - - - Intermittent

 

Po wykasowaniu błędu od razu się pojawia. Wymieniłem przekaźnik nr 219 na drugi w skrzynce z komputerem. Zastanawia mnie to że pokazuje taki błąd a ja nie posiadam dodatkowej chłodniczki wody ? w czym szukać przyczyny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiej wody? Fuel to po Twojemu woda? Po mojemu paliwo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorki pomyłka ale gdzie jest umieszczona ta pompa chłodzenia paliwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg. wiedzy katalogów powinna być w okolicy filtra paliwa, połączona wężami chłodzenia ze zbiorniczkiem... A przekaźnik jest w skrzynce ECU.

Edytowane przez polonez15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem cały samochód i nie posiadam takiej dodatkowej pompki. W katalogu w etce ta pompka występuje razem z filtrem paliwowym z kołnierzem a ja posiadamy zwykły filtr paliwa. Co dalej mam robić. Proszę o pomoc

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Na pewno było coś mieszane z komputerem bo w vcds pokazuje mi ze mam oprogramowanie 038 906 019 ER a w skrzynce z komputerem na naklejce widnieje 038 906 019 EH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No więc masz nieodpowiedni soft, trzeba wrzucić inny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no więc teraz trzeba by było mieć jakiś orginalny soft i porównac z tym co mam teraz

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

ewentualnie do jakiegoś magika od komputera polecasz jakiegos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam nikogo z Twoich okolic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da rady się do tego samemu zabrać zauważyłem też że coś jest nie tak z grupą 23 http://vaglog.rtnet.pl/pablooo_174375.html myślę że ktoś wsadził nie odpowiedni soft i dlatego bipy są takie duże. Kilka dni temu ściągałem pokrywe i doginałem konektory we wtyczkach w pompowtryskach ale nic to nie dało. Napisz jakieś sugestie albo poleć mi dobrego kolesia co to ogarnie odległość nie gra znaczenia. pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe to dawaj do mnie, 240 km :P Kabel MPPS lub Galetto i jazda... BIPy mogą być duże przez zły soft.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra propozycja pogadam z żonka i któregoś dnia po uprzednim dogadaniu się podjade :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to nie widzę problemu:) Najlepiej w sierpniu, na urlopie będę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra ja właśnie mam koniec urlopu ale w sierpniu się zgadamy ale to już na PW daj mi znać od kiedy masz dokładnie urlop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam ten sam błąd 19466 P3010. Zwarcie przekaźnika pompy chłodzenia paliwa z masą. Wyczytałem ,że to przekaźnik o numerze 219, który jest w skrzynce z komputerem.Mój obiaw jest taki że jak temperatura na dworze wzrośnie powyżej 26 stopni i przejadę jakieś 10 km to jak zgaszę silnik i chcę go uruchomić to zapali i zgaśnie po 1 sekundzie. I jak postoi z 30 minut to odpali normalnie. Przedtem mi wyskakiwał błąd za duża temperatura cieczy chłodzącej paliwo.Wymieniłem ten czujnik na przewodzie i teraz właśnie wyskakuje mi cały czas błąd który opisałem powyżej.Czujnik 219 miałem rozebrany,poczyściłem styki i dalej to samo,dodam że jego cewka była bardzo gorąca i komputer też.Nie wiem co robić dalej,może ktoś mnie naprowadzi na trop. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze a napisz mi czy posiadasz może dodatkową pompe chłodzenia paliwa bo od tego trzeba zacząć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności