pawl00 Zgłoś #1 Napisano 18 Lipca 2014 1 Fault Found: 19466 - Relay for Fuel Cooling Pump (J445): Open or Short to Ground P3010 - 35-10 - - - Intermittent Po wykasowaniu błędu od razu się pojawia. Wymieniłem przekaźnik nr 219 na drugi w skrzynce z komputerem. Zastanawia mnie to że pokazuje taki błąd a ja nie posiadam dodatkowej chłodniczki wody ? w czym szukać przyczyny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #2 Napisano 18 Lipca 2014 Jakiej wody? Fuel to po Twojemu woda? Po mojemu paliwo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawl00 Zgłoś #3 Napisano 18 Lipca 2014 sorki pomyłka ale gdzie jest umieszczona ta pompa chłodzenia paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #4 Napisano 19 Lipca 2014 (edytowane) Wg. wiedzy katalogów powinna być w okolicy filtra paliwa, połączona wężami chłodzenia ze zbiorniczkiem... A przekaźnik jest w skrzynce ECU. Edytowane 19 Lipca 2014 przez polonez15 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawl00 Zgłoś #5 Napisano 19 Lipca 2014 Sprawdziłem cały samochód i nie posiadam takiej dodatkowej pompki. W katalogu w etce ta pompka występuje razem z filtrem paliwowym z kołnierzem a ja posiadamy zwykły filtr paliwa. Co dalej mam robić. Proszę o pomoc - - - - - aktualizacja - - - - - Na pewno było coś mieszane z komputerem bo w vcds pokazuje mi ze mam oprogramowanie 038 906 019 ER a w skrzynce z komputerem na naklejce widnieje 038 906 019 EH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #6 Napisano 20 Lipca 2014 No więc masz nieodpowiedni soft, trzeba wrzucić inny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawl00 Zgłoś #7 Napisano 20 Lipca 2014 no więc teraz trzeba by było mieć jakiś orginalny soft i porównac z tym co mam teraz - - - - - aktualizacja - - - - - ewentualnie do jakiegoś magika od komputera polecasz jakiegos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #8 Napisano 20 Lipca 2014 Nie znam nikogo z Twoich okolic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawl00 Zgłoś #9 Napisano 20 Lipca 2014 Da rady się do tego samemu zabrać zauważyłem też że coś jest nie tak z grupą 23 http://vaglog.rtnet.pl/pablooo_174375.html myślę że ktoś wsadził nie odpowiedni soft i dlatego bipy są takie duże. Kilka dni temu ściągałem pokrywe i doginałem konektory we wtyczkach w pompowtryskach ale nic to nie dało. Napisz jakieś sugestie albo poleć mi dobrego kolesia co to ogarnie odległość nie gra znaczenia. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #10 Napisano 22 Lipca 2014 Hehe to dawaj do mnie, 240 km Kabel MPPS lub Galetto i jazda... BIPy mogą być duże przez zły soft. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawl00 Zgłoś #11 Napisano 22 Lipca 2014 Dobra propozycja pogadam z żonka i któregoś dnia po uprzednim dogadaniu się podjade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #12 Napisano 23 Lipca 2014 Ja to nie widzę problemu:) Najlepiej w sierpniu, na urlopie będę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawl00 Zgłoś #13 Napisano 24 Lipca 2014 Dobra ja właśnie mam koniec urlopu ale w sierpniu się zgadamy ale to już na PW daj mi znać od kiedy masz dokładnie urlop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukiel84 Zgłoś #14 Napisano 30 Lipca 2014 Witam.Mam ten sam błąd 19466 P3010. Zwarcie przekaźnika pompy chłodzenia paliwa z masą. Wyczytałem ,że to przekaźnik o numerze 219, który jest w skrzynce z komputerem.Mój obiaw jest taki że jak temperatura na dworze wzrośnie powyżej 26 stopni i przejadę jakieś 10 km to jak zgaszę silnik i chcę go uruchomić to zapali i zgaśnie po 1 sekundzie. I jak postoi z 30 minut to odpali normalnie. Przedtem mi wyskakiwał błąd za duża temperatura cieczy chłodzącej paliwo.Wymieniłem ten czujnik na przewodzie i teraz właśnie wyskakuje mi cały czas błąd który opisałem powyżej.Czujnik 219 miałem rozebrany,poczyściłem styki i dalej to samo,dodam że jego cewka była bardzo gorąca i komputer też.Nie wiem co robić dalej,może ktoś mnie naprowadzi na trop. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawl00 Zgłoś #15 Napisano 6 Sierpnia 2014 Dobrze a napisz mi czy posiadasz może dodatkową pompe chłodzenia paliwa bo od tego trzeba zacząć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach