Skocz do zawartości
zabek1987

Proszę o analizę logów AVF zabek1987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,proszę o analizę logów mojego paska,zależy mi na sprawdzeniu gdyż planuję małego wirusa mu wgrać Mam też mały problemik z odpalaniem,rano odpala nawet ok ale tak o jakis obrót silnika za długo i na 5 sek mam siwy dymek,jak by źle spalał (płyn hłodniczy i filtry ok)

 

http://vaglog.rtnet.pl/kamil.m87_176337.html grupa 4 8 11 dwa pomiary dynamiczne

 

http://vaglog.rtnet.pl/kamil.m87_176343.html grupa 9 10 13 dynamiczne

 

 

http://vaglog.rtnet.pl/kamil.m87_176349.html grupa 0 statyczne

 

http://vaglog.rtnet.pl/kamil.m87_176338.html grupa 1 statyczne

 

http://vaglog.rtnet.pl/kamil.m87_176339.html grupa 3 statyczne

 

http://vaglog.rtnet.pl/kamil.m87_176340.html grupa 11 statyczne

Edytowane przez zabek1987

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ponawiam prośbę o analizę logów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompki nie są już idealne, kopcenie podczas rozruchu występuje tylko na zimnym silniku? Jak tak, to uszczelniacze zaworów są zużyte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli trochę długo kręcisz i zapalasz z siwym dymkiem o zapachu zle spalonej ropy, a nie oleju możesz mieć problem z cofajacym się po dłuższym postoju paliwie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie to jest zapach źle spalanego paliwa,a nie oleju,stan oleju w normie. Sprawdzałem przewody co idą do filtra paliwa i nie powinno być żadnych nieszczelności aczkolwiek mogę się mylić.jak jest ciepły to dymu nie ma ale ten ciut późno zapalający silnik pozostaje. Co myślicie nad złym kątem wtrysku?

Edytowane przez zabek1987

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podniosłem dawkę rozruchową i auto pali lepiej na ciepłym jak i na zimnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego mam pytanie odnośnie dawki rozruchowej. Jaką ustawiłeś wartość? 33268 czy jakąś inną, ja ustawiałem minimalną możliwą i max możliwą czyli 33268. Praktycznie różnicy nie było, i nie rozumiem pewnych stwierdzeń.

 

dawka startowa ma wplyw na uruchamianie silnika i w tym przypadku czym mniejsza tym dostaje wiecej paliwa

i

Według mnie właśnie odwrotnie - zwiększenie wartości zwiększa dawkę startową paliwa, co pozwala szybciej pompie wtryskowej wytworzyć ciśnienie potrzebne do odpalenia silnika.

 

Jak to w końcu jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zwiększyłem wartość do maximum i poprawiło sie zapalanie. Skrócił się czas zapalania i w z znacznym stopniu zniknął siwy dymek porannego zapalania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie, u Ciebie maksymalna wartość to tez 33268?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności