Skocz do zawartości

ATEK007

  • Liczba zawartości

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ATEK007

  • Urodziny 08.06.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    ARTUR
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    widawa

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam. Moje problem polega na tym, iż po wymianie rozrządu został przestawiony kąt wtrysku w BS jest 80. Z tym kątem auto zaczeło lepiej odpalać tzn. szybciej na zimnym. Czy można jezdzić z takim statycznym kątem i nie jest on szkodliwy dla silnika, czy lepiej go przestawić na poprawny
  2. Przecież ty masz silnik z PD więc u Ciebie nie ma czegoś takiego jak kąt wtrysku tylko kąt syncho wałka. W grupie 4 widać 0 więc wszystko w porządku z synchronizacją. Ja mam ASV na pompie i mam statyczny kąt wtrysku 80, bo tak najlepiej mi odpala w zimie. Teraz pytanie do znawców- czy nic złego się nie stanie jeżdżąc na takim kącie?
  3. Jeżeli trochę długo kręcisz i zapalasz z siwym dymkiem o zapachu zle spalonej ropy, a nie oleju możesz mieć problem z cofajacym się po dłuższym postoju paliwie
  4. Adam 7376 ty masz PD a u mnie są normalne wtryski i pompa. Dziś sprawdziłem świece wyciągając z auta i podłączając pod aku. wszystkie sprawne. Czy ktoś z Was stosował dodatkowy zaworek zwrotny za pompa na powrocie. Bo juz myślę nad jego zamontowaniem z powodu tych babli powietrza
  5. Na 1000km zużywa około 100ml, czyli tak co 3kkm dolewam okolo 300ml, bo staram sie utrzymywać stan w okolicy górnej granicy zakropkowanej na bagnecie. Przebieg na liczniku 190000km w rzeczywistości ....???
  6. Kompresja sprawdzana jakieś pół roku temu na zimnym Dane z wydruku: 1 cyl 30atm 2 cyl 28atm 3 cyl 28atm 4 cyl 27atm Świece wymieniane 2 lata temu, ale to nie wina świec bo czy -10, czy +30 pali podobnie. Jak sprawdzić amatorsko, bez wykręcania świece - kabelek do plusa i dotykać główki każdej z świec. Jak zaiskrzy to znaczy że świeca sprawna? Tak?
  7. Witam. Odkąd pamiętam, czyli od kupna auta, mam problem z dymieniem na siwo po odpaleniu na zimnym silniku. Około rok temu wymieniłem wtryski na używki (sprawdzone na maszynie w 100%sprawne), bo moje lały i non stop zapiekały się kierownice łopatek w turbinie. Mam małe bąble powietrza w przezroczystym przewodzie paliwa tuż po odpaleniu. Wymieniłem filtr paliwa z zaworkiem zwrotnym-podgrzewaczem i to samo. Czy ten typ tak ma? Kilka razy zrobiłem logi bloku 13 LOG 013 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_150665.html tuż po odpaleniu zimnego auta i na 3 cylindrze zawsze są wysokie korekcje,( auto zaczyna dymić na siwo nierówno pracować-tak jakby na 3 cylindrach) Myślę że to z zapowietrzenia bo po okolo 30 s. wszystkie korekcje są zbliżone do 0. Na rozgrzanym korekcje piękne w okolicy 0. Na moc nie narzekam (chip na okolo 130 KM i 300Nm) Poza tym auto jeździ PIĘKNIE. Czy ktoś miał taki przypadek i jest mi w stanie pomóc Pozdrówka:hurra
  8. Logi do poprawy, bo robione w trybie awaryjnym.
  9. Kup gruszkę-kosztuje coś okololo 170 zl. Myślę ze będzie sprawa załatwiona
  10. Ja również mam podobny problem, choć na zwykłych wtryskach więc pozwoliłem sobie napisać w tym wątku. Jestem po wymianie wtrysków(używane 205 od ASV w dobrym stanie-sprawdzone przed założeniem, wszystkie przy zadanym ciśnieniu idealnie rozpylały). Stare wtryski sprawdziłem potem na maszynie i dwa z nich lały, ale w dziwny sposób-gdy szybko narastało ciśnienie rozpylały ok, ale gdy symulowaliśmy powolny wzrost ciś. zaczynały lać. Czyli wyjaśniałoby to fakt dymienia i drgania silnika na zimnym (słabe rozpylanie, bądź nawet lanie). Pierwszy poranny rozruch po wymianie wtrysków to bajka - zero dymienia, piękne odpalenie - nigdy odkąd go kupiłem (2 lata) tak nie było. Ucieszony pojechałem w ten sam dzień do pracy (60km w jedną stronę). Po 8h popołudniówce wsiadłem do auta i dumny że nie zadymi przeżyłem kolejne rozczarowanie związane z tym autem - znowu dym tak jak zawsze i lekkie drgania silnika!!! K....wa. Wyciągnąłem jeszcze raz wtryski i zawiozłem do sprawdzenia- wszystko OK'.Zrobiłem log 013 na zimnym cylindrze i na 1 widać duży minus LOG 0013 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_102257.html Mam pytanie- co mogło przypuszczalnie powodować taki duży minus na 1 cyl. i dymienie i drgawki około 30s po uruchomieniu. Czy w ogóle miarodajne są logi wtrysków zimnego silnika podczas uruchamiania. Poza tą przypadłością auto jeździ idealnie a korekcje na ciepłym silniku są jak najbardziej zbliżone do zera
  11. ATEK007

    Logi po chipie

    Jeśli chodzi o zmienną geometrię to zasyfiła mi się od lejących wtrysków. Po czyszczeniu jeździłem jeszcze jakiś 1tys.km potem wymieniłem wtryski na używki(sprawdzone na maszynie). Już trochę, po tak krótkiej jeździe na niesprawnych wtryskach, zaczeła się lekko przycinać w górnym położeniu. Postanowiłem to jakoś rozjeździć. Teraz po przejechaniu okolo 6tys,km(mimo zimy) jest znacznie lepiej. Nie czuć żadnych przycięć(nie rozłączałem jej od gruszki, bo zimno i nie chce mi się szukać tej lecącej bóg wie gdzie zawleczki), ale zasysając ustami wężyk od gruszki nie ma żadnych przycięć i jej skok jest prawidłowy. Mam nadzieję że 1tys km na źle rozpylających wtryskach nie był jej wstanie tak zasyfić, żeby trzeba było ją czyścić PS. Z tego co pamiętam to do wydłużenia sztangi nie trzeba odłączać gruszki od zmiennej geometrii?
  12. ATEK007

    Logi po chipie

    Dziś wymieniłem N75 (kiedyś go reanimowałem wymieniając z innego zaworka membranę - stara pęknięta). Jest teraz trochę mniejsze przeładowanie LOG 11 na 3,4,5 biegu http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_113785.html ale nadal trochę na początku występuje Mniejsze jest również wypełnienie % N75, choć do 60-70% jeszcze mu brakuje Pewnie z tą sztangą macie rację, bo od 1600obr/min auto ma pełne doładowanie (nie robiłem logów z niższych obrotów-boję się o 2mas) Gdy ją wydłużę o obrót to turbo trochę później zacznie wstawać i może nie będzie tych początkowych overbostów
  13. ATEK007

    Logi po chipie

    MAF może trochę więcej liczyć gdyż jest małe zapocenie w okolicach EGR-u (zaslepilem go wyrzucając te harmonijkę łącząca wydech z dolotem i z obu stron dałem blaszki). Muszę wyciąć i wstawić jakąś uszczelkę z korka pod EGR,bo widocznie oryginalna jest juz sfatygowana. A tak do znawców nie jest to program który może coś rozwalić?
  14. ATEK007

    Logi po chipie

    Dzięki za odpowiedzi. Za 2 tyś kilometrów będę zmieniał olej to ją wydlużę o 1 obrót i zobaczymy. Soft podobno ma coś około 130KM i 300Nm. Ale nie hamowałem auto, bo musiałbym jechać do Łowicza, gdyż tylko tam V-Tech w naszym regionie ma hamownię. Ja robiłem softa w Tuszynie/ koło Łodzi. Nie ma dymienia podczas gwałtownego przyspieszania, i spalanie takie jak z przed virusa.
  15. ATEK007

    Logi po chipie

    Czasem jak jest nie w pełni rozgrzany przy logowaniu 011 jest wartość 2570mbar, ale zaworek zbija je do okolo 2300mbar, z tym że jego wypełnienie jest już max. czyli 94%
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności