bolsfanwk Zgłoś #21 Napisano 21 Kwietnia 2015 u mnie nie działa miękkie gaszenie i sztanga przy gaszeniu silnika nie rusza sie i juz tak ze 2 lata jeżdżę i nic się nie dzieje a egr cieknie jak szalony cały uklad wylotowy mam ubryzgany i lewa strone silnika patrzac od przodu auta, chyba tez bede musiał zaslepic egr. śmigaj do sprawacza, niech zaspawa, kup uszczelki, sylikon, zaślep EGR, i będziesz miał z głowy : ) u mnie jest petarda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #22 Napisano 21 Kwietnia 2015 zamiast robić syf pod maską proponuje http://allegro.pl/f95-zaslepka-zamiennik-flansza-egr-tdi-asv-avb-afn-i4845012190.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #23 Napisano 2 Maja 2015 u mnie nie działa miękkie gaszenie i sztanga przy gaszeniu silnika nie rusza sie i juz tak ze 2 lata jeżdżę i nic się nie dzieje a egr cieknie jak szalony cały uklad wylotowy mam ubryzgany i lewa strone silnika patrzac od przodu auta, chyba tez bede musiał zaslepic egr. zaspawać i zaślepić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arekr Zgłoś #24 Napisano 9 Maja 2015 Ta flansza to ciekawa propozycja. U mnie EGR cieknie jak głupi, i chyba to zamontuje, tylko czy nie będe musiał samochodu pod kompa podłączyć jak wywale EGR żeby go wyłączyć w systemie? Passat B5 FL 130 AWX z grudnia 2002? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #25 Napisano 9 Maja 2015 Gdzieś pisali że po 2 połowie 2002 wywala błędy... Odłącz na próbę i sprawdź. To chwila czasu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arekr Zgłoś #26 Napisano 9 Maja 2015 co dokładnie trzaba odłączyć? trochę tych przewodów tam jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #27 Napisano 9 Maja 2015 co dokładnie trzaba odłączyć? trochę tych przewodów tam jest? No jest, całe dwa jeden do zaworu egr drugi do klapy gaszącej (taka gruszka z boku). Odłącz ten przewód od góry centralnie na zaworze - oczywiście mowa o przewodach podciśnieniowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arekr Zgłoś #28 Napisano 10 Maja 2015 Ok, dziś jak będę miał chwile to to zrobię, podłącze sobie pod.kompa i zobaczymy. Mam już serdecznie dość tego egru, silnik cały zasyfiony.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #29 Napisano 10 Maja 2015 Ok, dziś jak będę miał chwile to to zrobię, podłącze sobie pod.kompa i zobaczymy. Mam już serdecznie dość tego egru, silnik cały zasyfiony.... jak ma wywalić błąd to wywali go na desce po krótkiej przejażdżce, nie musisz nawet podłączać kompa . Tylko zaślep (nawet śrubą o odpowiedniej średnicy) odpięty wężyk aby nie uciekało Ci podciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach