ingolstadt94 Zgłoś #1 Napisano 26 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam; Potrzebuję pomocy w analizie logów; silnik 1,9tdi 101km AVB (przepraszam za to, że te logi są tak zrobione ale musiałem się śpieszyć i trochę są pomieszane ale pedał gazu był wciśnięty na 100%). Pomoże ktoś w miarę szybko bo szukam samochodu i właśnie tego testowałem i nie wiem czy jest sens go kupować. Grupy: 023,011,013 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr.siczek.mibm_170971.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr.siczek.mibm_170972.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr.siczek.mibm_170973.html Grupy: 004,011,013 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr.siczek.mibm_170974.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr.siczek.mibm_170975.html Grupy: 003,023,013 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr.siczek.mibm_170976.html Grupy: 000,004,013 - http://vaglog.rtnet.pl/piotr.siczek.mibm_170977.html Edytowane 27 Kwietnia 2014 przez ingolstadt94 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #2 Napisano 27 Kwietnia 2014 Synchro wałka rozrządu do regulacji, późno wstaje turbina. Układ wtryskowy średni, wartości przepływki dosyć niskie, brak 008. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ingolstadt94 Zgłoś #3 Napisano 28 Kwietnia 2014 (edytowane) Czy synchro wałka rozrządu może mieć wpływ na korekcje blok 013? Jadąc samochodem nie słyszałem np. świstu turbiny, i nie czułem kołysania samochodem podczas zapalania. Silnik nie miał błędów. I jeszcze jedno pompowtryskiwacz cylindra 4 jest na + w bloku 013, a cyl 1 i 2 są na minusie. Czy jeżeli zostanie wymieniony pompowrtysk cyl. 4 to cyl.1 i 2 wrócą do normy tzn. zbliżą się w okolice 0? Edytowane 28 Kwietnia 2014 przez ingolstadt94 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #4 Napisano 28 Kwietnia 2014 Jak wymienisz jedną pompkę to zmieni się tylko ta jedna. Tak jest w pompowtryskach z tego co pamiętam. Synchro ma znikomy wpływ na korekcje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ingolstadt94 Zgłoś #5 Napisano 28 Kwietnia 2014 Jak przebieg na oko może mieć ten samochód przy takich logach? (licznik pokazuje 186 000) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #6 Napisano 28 Kwietnia 2014 Jak przebieg na oko może mieć ten samochód przy takich logach? (licznik pokazuje 186 000) podjedź do ASO, i za darmo powiedzą Ci kiedy był ostatni serwis przy jakim przebiegu, bo właściciel napewno twierdzi że Niemiec płakał jak sprzedawał, moim zdaniem biorąc pod uwagę że te auta się wizualnie bardzo mało zużywają to z 350 000 napewno ma. Ja mam z grudnia 2004 roku, byłem w ASO, i w 2008 roku było 186 000, także licząc tak naprawdę pierwszą rejestrację w 2005 roku, samochód w 3 lata zrobił 186 tysięcy. Przebiegu nie ma się co bać, części do tego jest jak psów, są tanie, używane, patrz na blachę bardziej czy szpachli nie ma za dużo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ingolstadt94 Zgłoś #7 Napisano 29 Kwietnia 2014 cały samochód sprawdziłem i tylko przedni prawy błotnik malowany (około 260um) reszta około 120um. Miałem swój miernik ale sprzedający już był uszykowany ze swoim ( droższym i lepszym). Ogólnie ruszając bez gazu to nie było żadnego szarprania tak jak w niektórych z dwumasą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #8 Napisano 29 Kwietnia 2014 to może rzeczywiście warto ja bym jeszcze dla pewności do lakiernika podjechał żeby zobaczył okiem po swojemu, oraz ASO odwiedziłbym też, to nic nie kosztuje W ASO potrzeba zgodę właściciela auta na udostępnienie danych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #9 Napisano 30 Kwietnia 2014 (edytowane) Na podstawie szczątkowych logów można stwierdzić nie za wiele, ale też nie jest jakoś mega tragicznie. Auto do podstawowego serwisu i będzie z niego maszyna. Edytowane 30 Kwietnia 2014 przez DarekS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ingolstadt94 Zgłoś #10 Napisano 30 Kwietnia 2014 (edytowane) najbardziej się boję tutaj pompowtryskiwaczy bo jeden trochę przelewa a dwa podają za mało paliwa. Może już ktoś miał podobne logi to tych (chodzi o blok 013 z korekcjami dawki). Ile mogą jeszcze wytrzymać (ile tys km). Oraz czy użycie lepszego oleju full syntetyka oraz lepszego paliwa trochę poprawi stan pompowtrysków? Czytał gdzieś na forum, że dobrze do paliwa jest dolać dodatek czyszczący pompowtryski. Z tego co pisali to BIPY trochę się poprawiły oraz korekcja zbliżyła się bardziej do 0. Czy to prawda? Edytowane 30 Kwietnia 2014 przez ingolstadt94 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach