Skocz do zawartości
k0b3

Dymienie spod korka wlewu oleju 2.0 TDI BMR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Dziś wpadłem na pomysł lekkiego odkręcenia korka wlewu oleju na pracującym silniku. I co się okazało, że silnik przez ten otwór trochę dymi na niebiesko. Nie wiem czy tak ma być, czy to może być jakiś poważny problem? Gdzieś na forum BMW udało mi się wyczytać, że może to być problem z odmą czyli odpowietrzeniem skrzyni korbowej silnika lub przytkanym separatorem oleju. Czy u nas w samochodach w ogóle takowy występuje? I jak go ewentualnie sprawdzić. Jeśli możecie forumowicze sprawdzić jak jest u was w samochodach. Tylko uważajcie przy odkręcaniu. Najpierw odpalcie silnik, a później bardzo delikatnie uchylcie korek, żeby komuś nie zarzygało silnika olejem. Sprawdzałem to na rozgrzanym silniku, nie wiem jak jest na zimnym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku jest odma puszczona prosto w dolot. Możesz ją odpiąć i zobaczyć czy nie jest zapchana. Ja u siebie mam zrobiony Oil catch tank i powoli zbiera się tam olej ale są go śladowe ilość. Za to u mnie kopci na biało niebiesko po wycięciu DPFu i nie można dojść dlaczego. Moc trzyma oleju nie ubywa wszystko ok i tak od 40 tys kilometrów to się już z tym pogodziłem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności