Skocz do zawartości

Ziela

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Ziela

  • Urodziny 13.05.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Michal
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2006
  1. W tym silniku jest odma puszczona prosto w dolot. Możesz ją odpiąć i zobaczyć czy nie jest zapchana. Ja u siebie mam zrobiony Oil catch tank i powoli zbiera się tam olej ale są go śladowe ilość. Za to u mnie kopci na biało niebiesko po wycięciu DPFu i nie można dojść dlaczego. Moc trzyma oleju nie ubywa wszystko ok i tak od 40 tys kilometrów to się już z tym pogodziłem
  2. założone chromowane relingi od b7
  3. Dorzucę coś do tematu. Mam kilku znajomych którzy użytkują co prawda 2.0 tfsi z dsg w autach grupy VW. Moce od 245 do 360 zależy od setupu w konkretnym aucie i nie ma problemów ze skrzyniami poza golfem 6 GTI, ale to raczej nie wina programu tylko od nowości z tą skrzynią były problemy. W niektórych było poprawione oprogramowanie aby skrzynia szybciej zmieniała biegi i już od kilkudziesięciu tysięcy przenoszą moment około 400 nm i żyją. Jeżeli chodzi o Passata to sam mam BMR 199,7/427 i jestem mega zadowolony. Program bez dpf-u i z nowymi wtryskami Continentala i jest to przepaść pomiędzy ori programem 170 i auto autentycznie pali mniej. Moc jest realna bo była sprawdzana na miejscu oraz u Mastersa na Maha i kreski się pokrywają.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności