Ziela
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Ziela
- Urodziny 13.05.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Michal
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wrszawa
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
-
Rok produkcji
2006
-
Dymienie spod korka wlewu oleju 2.0 TDI BMR
Ziela odpowiedział k0b3 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
W tym silniku jest odma puszczona prosto w dolot. Możesz ją odpiąć i zobaczyć czy nie jest zapchana. Ja u siebie mam zrobiony Oil catch tank i powoli zbiera się tam olej ale są go śladowe ilość. Za to u mnie kopci na biało niebiesko po wycięciu DPFu i nie można dojść dlaczego. Moc trzyma oleju nie ubywa wszystko ok i tak od 40 tys kilometrów to się już z tym pogodziłem -
założone chromowane relingi od b7
-
Dorzucę coś do tematu. Mam kilku znajomych którzy użytkują co prawda 2.0 tfsi z dsg w autach grupy VW. Moce od 245 do 360 zależy od setupu w konkretnym aucie i nie ma problemów ze skrzyniami poza golfem 6 GTI, ale to raczej nie wina programu tylko od nowości z tą skrzynią były problemy. W niektórych było poprawione oprogramowanie aby skrzynia szybciej zmieniała biegi i już od kilkudziesięciu tysięcy przenoszą moment około 400 nm i żyją. Jeżeli chodzi o Passata to sam mam BMR 199,7/427 i jestem mega zadowolony. Program bez dpf-u i z nowymi wtryskami Continentala i jest to przepaść pomiędzy ori programem 170 i auto autentycznie pali mniej. Moc jest realna bo była sprawdzana na miejscu oraz u Mastersa na Maha i kreski się pokrywają.