Skocz do zawartości
shoei

Analiza TDI 1.9 ATJ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Proszę o analizę logów. Autko więcej pali i od kilku lat delikatnie falują obroty na jałowych w zakresie 819-840.

 

Logi

Dynamiczne

 

Log (0 - 011)

Log (1 - 008,010)

Log (2 - 003)

Log (3 - 001)

Log (4 - 004)

 

 

 

BS Log (1 - 000)

Edytowane przez shoei

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepływomierz pada , synchronizacja rozrządu poza zakresem i termostat do wymiany chyba że nie rozgrzałeś dobrze auta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopiero się rozgrzewał więc dlatego taka temp, przepływomierz Bosch przejeździł tylko 40tys km. Trochę szkoda że tak szybko siada. Co do synchronizacji rozrządu to jak sobie z tym poradzić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływka jest jak najbardziej dobra, ładnie mierzy i nie tnie dawki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przepływka jest jak najbardziej dobra, ładnie mierzy i nie tnie dawki.

 

Potwierdzam

Obroty falują Ci na vagu zakresie 819-840-tak?, jeżeli wskazówka obrotomierza nie faluje to na vagu zwiększ obroty o 10 jednostek to będzie równo trzymać.

Wrzuć log statyczny dla 013, 018, 023 zobaczymy co tam słychać u pompo-wtryskiwaczy:jasne

Ile pali na 100km?

 

---------- Dodano o 01:26 ---------- Poprzednia wiadomość o 01:21 ----------

 

Co do synchronizacji rozrządu to jak sobie z tym poradzić?

 

Osobiście ustawiłbym na wartość -1;), opis jest na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe Logi

 

Log (0 - 018)

Log (1 - 013)

Log (2 - 023)

 

Wskazówka na obrotomierzu widać jak delikatnie faluje, zwiększyłem obroty ale faluje w wyższym zakresie. Co do spalania to miałem ostatnio bardzo dobre porównanie. Na trasie 1200km co zawsze spalał mi zbiornik paliwa w tej chwili dochodzi mi spalanie prawie dwa zbiorniki paliwa co jest ogromną różnicą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak tam ktoś wie coś więcej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BIP'y jak najbardziej ok (blok 023); log z bloku 018 też ok.; a jeżeli chodzi o blok 013 to jest zakres od -2 do 2 lub -2,8 do 2,8; ty się w obu mieścisz ale niech ktoś bardziej doświadczony wypowie na temat każdego z pompo-wtryskiwacza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe logi, które dodałeś jak najbardziej ok. Popraw kąt synchronizacji wałka rozrządu z wałem korbowym (spróbuj ustawić na -0.6 lub 0.0) i po zrobieniu tego zrób nowe logi: 001, 004, 013, 018, 023. Logi zrób gdy temperatura na vagu będzie wynosić 90C.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Synchronizacja przestawiona na -0,6 -1.5 silnik zdecydowanie ciszej chodzi. Postaram się jeszcze przestawić na -0.6 0.0 ale niestety zawalony garaż uniemożliwia mi wykonanie a na dworze zimno i niewygodnie się pracuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaką masz temperaturę paliwa w 007 i jakie spalanie pokazuje w 015 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności