Skocz do zawartości
kamda89

Prośba o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

tak też to zauważyłem ale czy przez to nie powinno być odczucia większem mocy???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie odczuwalnie mocniejszy i przy okazji więcej spali ropki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie więc co jest nie tak??? zauważyłem też że jakoś ciężko wchodzi na obroty, dużo wolniej niż kiedyś... (dodatkowo obrotomierz źle pokazuje obroty na vagu 1500 na zegarze 110- może to ma jakieś znaczenie) cóż to panowie może być??

Edytowane przez kamda89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebna Pomoc Nowe Logi Do oceny

Otóż Panowie jest jakiś problem z turbo. Nie włącza się na 3 i 4 oraz 5 biegu i czasami też na 2. Co może być nie tak?? wydaje mi się że to nie zapieczone kierownice bo nie łapie błędu notlaufa udało mi się zrobić takie logi:

DYNAMICZNE:

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_189001.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189002.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_189003.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_189004.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_188999.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_189000.html

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189011.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189012.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_189013.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_189014.html

 

STATYCZNE:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_189005.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_189006.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_189007.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_189008.html

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_189009.html

Grupa 023: http://vaglog.pl/log_189010.html

 

Jeśli będzie trzeba zrobie jeszcze inne

Panowie zależy mi na czasie tylko dziś mam dostęp do warsztatu...

Edytowane przez kamda89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z bardzo masz przyspieszony kąt wtrysku! Radzę to zrobić jak najszybciej, bo jest to bardzo szkodliwe dla silnika (dyn 004).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz w tym tygodniu postaram się sprawdzić rozrząd i ustawić prawidłowo kąt wtrysku

Kolego jakie powinny być wartości bloku 004 BS oraz dynamiczne??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego ktoś mi powiedział że nie przestawia mi kąta wtrysku, i powinienem udać się do jakiegoś pompiarza co ty o tym myślisz??

rozrząd sprawdzony wszystko ok.

Edytowane przez kamda89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto wróciło od pompiarza, kilka dni temu ale nie miałem kiedy i gdzie zrobić logów dynamicznych więc pisze dopiero dziś.

Podobno z pompą jest wszystko ok zdaniem pompiarza problem tkwi w rozrządzie a dokładniej w tym że może być luz na kole pasowym( prawdopodobnie klin) i kąt wtrysku rozjezdza się w czasie jazdy.

Zaraz po odebraniu auta zrobiłem logi żeby porównać co się dzieje:

Logi statyczne z przed tygodnia:

BASIC SETTINGS:

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_190560.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_190559.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_190558.html

 

STATYCZNE:

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_190557.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_190556.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_190555.html

Auto chodziło dużo ciszej, podczas jazdy czuć było kiedy włącza się turbo.

 

Dziś postanowiłem zrobić logi dynamiczne:

DYNAMICZNE:

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_191313.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_191314.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_191315.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_191316.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_191317.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_191318.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_191319.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_191320.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_191321.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_191322.html

 

W czasie robienia logów dynamicznych auto zaczęło głośniej chodzić, turbo czasami się nie włączało

Więc na koniec zrobiłem jeszcze logi statyczne i BS:

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_191326.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_191327.html

 

STATYCZNE:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_191325.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_191324.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_191323.html

 

Statyczny kąt wtrysku przestawiony

Słuszna diagnoza pompiarza?? co to może jeszcze być oprócz klina?? napinacz?? coś jeszcze???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pompie został wymieniony zawór regulacji zewnętrznego ciśnienia pompy. Błąd 00550 już nie wyskakuje oto logi:

 

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_195300.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_195301.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_195302.html

 

STATYCZNE:

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_195299.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_195298.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_195297.html

 

DYNAMICZNE:

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_195296.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_195295.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_195294.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_195292.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_195291.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_195290.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_195289.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_195288.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W pompie został wymieniony zawór regulacji zewnętrznego ciśnienia pompy.:

 

Jeszcze ustawić należy :kciuczki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie pompiarz założył ale nie ustawił, będę go musiał dalej męczyć... jak reszta logów?? wydaje mi się że coś się geometria przycina lekko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Turbo i reszta ok. Ustaw zaworek i będzie ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawie, że idealnie. Ile masz wbity tłoczek od płaszczyzny zaworu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakieś 6mm

 

Dużo?? początkowo był wbity na 4mm

Edytowane przez kamda89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytam z ciekawości. Ogólnie jest nie mal, że idealnie. w sumie, to zostaw tak jak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walczę o doprowadzenie auta do jak najlepszej serii, a później jakiś czip. Co powiecie o tych logach?? bo jak dla mnie to jeszcze nie to co kiedyś ( a może już po prostu się przyzwyczaiłem i mocy mało)

 

oto logi:

BASIC SETTINGS:

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201280.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_201279.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201278.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_201277.html

 

STATYCZNE:

Grupa 013: http://vaglog.pl/log_201276.html

Grupa 019: http://vaglog.pl/log_201275.html

Grupa 016: http://vaglog.pl/log_201274.html

Grupa 012: http://vaglog.pl/log_201273.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201272.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_201271.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_201270.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_201269.html

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_201268.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_201267.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201266.html

 

DYNAMICZNE:

Grupa 005, 006: http://vaglog.pl/log_201265.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201264.html

Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201263.html (4 bieg)

Grupa 010: http://vaglog.pl/log_201262.html

Grupa 008: http://vaglog.pl/log_201261.html

Grupa 004: http://vaglog.pl/log_201260.html

Grupa 005, 006: http://vaglog.pl/log_201259.html

Grupa 007: http://vaglog.pl/log_201258.html

Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201257.html

Grupa 001: http://vaglog.pl/log_201256.html

Grupa 000: http://vaglog.pl/log_201255.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności