Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

niestety nie mogłam znależć na forum

jaki w moim aucie powinien byc zakres referencyjny dla kąt wtrysku

dzięki

moja wartość to 127

 

 

a drugie pytanie to apropos kąta synchronizacji

rozumiem że mierzymy to w GRUPA 4 w MB pozycja 4

z tego co przeczytałem to powinno byc blisko 0 a u mnie jest 2.8

 

Edytowane przez brat koala
zła pisownia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
niestety nie mogłam znależć na forum

jaki w moim aucie powinien byc zakres referencyjny dla kąt wtrysku

dzięki

Bo go nie masz.

Nie masz pompy wtryskowej ,to skąd ma Ci się wziąć kąt wtrysku.

Silniki Pd mają tylko kąt synchronizacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki człowiek jest głupi

wielkie dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ,ja we wrześniu wymienałem w swoim tdi PD kpl. rozrząd ,od tamtego czasu słabo pali rano przy niskiej temp. oraz dymi na biało -siwawo ,wczoraj nie odpalił po nocy a było b. zimno ,a jak odpala to cięzko mocno ,znalazłem na YT filmik z golfa odpalał identyko jak mój te same objawy i koleś napisał ,że po ustawieniu kąta wtrysku ustało ,ale to był golf na pompie a nie PD. Co może być u mnie ? Proszę o odpowiedz bo jest to uciążliwe ,a nie chce zakładać nowego tematu bo nie wiem gdzie go ulokować itd. ,a elektronicy w mojej okolicy nie wiedzą co jest grane ,lub chcą mnie naciągnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kąt synchronizacji rozrządu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kąt synchronizacji rozrządu

Zapomnialem wczesniej napisac ,kat synchronizacji walka rozrzadu mialem przestawiony z 0 na 2.7 -wszystko juz jest git ,problemy zniknely ,dzieki za pomoc

,chociaz na szczescie trafilem do porzadnego mechanika ,ktory zrobil to w chwile i wiedzial o co chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg. dokumentacji kąt synchronizacji na biegu jałowym musi być min.2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wg. dokumentacji kąt synchronizacji na biegu jałowym musi być min.2

to dziwne bo wg. mechanika 0 a od kiedy ustawil wlasnie na 0 problemy zniknely wiec jest to dobre potwierdzenie jego słów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość djvcore

a ja mam kąt wtrysku 57-59 czy to dobrze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności