Skocz do zawartości
ATEK007

Nierówna praca po odpaleniu na zimnym

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Odkąd pamiętam, czyli od kupna auta, mam problem z dymieniem na siwo po odpaleniu na zimnym silniku. Około rok temu wymieniłem wtryski na używki (sprawdzone na maszynie w 100%sprawne), bo moje lały i non stop zapiekały się kierownice łopatek w turbinie. Mam małe bąble powietrza w przezroczystym przewodzie paliwa tuż po odpaleniu. Wymieniłem filtr paliwa z zaworkiem zwrotnym-podgrzewaczem i to samo. Czy ten typ tak ma? Kilka razy zrobiłem logi bloku 13

 

LOG 013 http://vaglog.rtnet.pl/wieczoa_150665.html

 

tuż po odpaleniu zimnego auta i na 3 cylindrze zawsze są wysokie korekcje,( auto zaczyna dymić na siwo nierówno pracować-tak jakby na 3 cylindrach) Myślę że to z zapowietrzenia bo po okolo 30 s. wszystkie korekcje są zbliżone do 0. Na rozgrzanym korekcje piękne w okolicy 0. Na moc nie narzekam (chip na okolo 130 KM i 300Nm) Poza tym auto jeździ PIĘKNIE.

Czy ktoś miał taki przypadek i jest mi w stanie pomóc

Pozdrówka:hurra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprawdz swiece zarowe i kompresje na zimnym silniku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kompresja sprawdzana jakieś pół roku temu na zimnym

Dane z wydruku:

1 cyl 30atm

2 cyl 28atm

3 cyl 28atm

4 cyl 27atm

Świece wymieniane 2 lata temu, ale to nie wina świec bo czy -10, czy +30 pali podobnie.

Jak sprawdzić amatorsko, bez wykręcania świece - kabelek do plusa i dotykać główki każdej z świec. Jak zaiskrzy to znaczy że świeca sprawna? Tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak stan oleju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 1000km zużywa około 100ml, czyli tak co 3kkm dolewam okolo 300ml, bo staram sie utrzymywać stan w okolicy górnej granicy zakropkowanej na bagnecie. Przebieg na liczniku 190000km w rzeczywistości ....???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem męczę się z nim już 2 miesiące.Auto dymi na zimnym silniku,gdy trochę go przegonię to na chwilkę ustaje lecz popracuję trochę na wolnych obrotach dym powraca.Wymieniałem pierścienie bo miał niskie ciśnienie,uszczelnienia zaworowe,i wiele innych rzeczy.Dałem wtryski do sprawdzenia i okazało się że leją na wolnych obrotach.Nie regeneruję tylko czekam na używane lecz sprawdzone.Mam nadzieję że w końcu trafiłem na właściwy trop.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Adam 7376 ty masz PD a u mnie są normalne wtryski i pompa. Dziś sprawdziłem świece wyciągając z auta i podłączając pod aku. wszystkie sprawne. Czy ktoś z Was stosował dodatkowy zaworek zwrotny za pompa na powrocie. Bo juz myślę nad jego zamontowaniem z powodu tych babli powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś montowałem zawór zwrotny a mercedesie 190 - tce po to aby na zasilaniu założyć elektrozawór. Pochodził jakieś pół roku i umarł,więc go zdemontowałem.Poszukaj przyczyny w nieszczelności układu zasilania paliwa.Być może wymiana wężyków paliwowych i opasek by pomogła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak Paniowie? Poradził sobie ktoś z tym problemem? Ja po regeneracji pompowtryskiwaczy mam dalej te same objawy jak przed ich regeneracją.. czyli na zimnym dymienie na siwo i skaczące obroty.. już mi ręce opadają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności