Skocz do zawartości
Arks

Prośba o analizę logów passat 1.9 ahu przerobka na afn

Rekomendowane odpowiedzi

jest wtykniety w gniazdo egr i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

turbina dmucha ponad miarę, pewnie blokują się łopatki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ze turbo bylo polerowane, wszystko wiec raczej nie powinno stanac, a luz osiowy i wzdłużny moze byc przyczyna, a nie jezdze psj.

Edytowane przez Arks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolejne logi na 4 biegu http://vaglog.rtnet.pl/arks_150474.html

i tu przeladowala turbina...

 

auto zgasilem i ponownie odpalilem i zrobilem kolejne logi

http://vaglog.rtnet.pl/arks_150475.html

 

i nie wiem o co chodzi teraz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

źle złożona turbawka - może pierścień odwrotnie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde raczej zaznaczalem sobie jak bylo wszystko punktami... wiec nie sadze zeby to bylo zle... i to sie pokazalo nie dawno bo od jakiegos wrzesnia. wiec nie wiem ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to stoi geometria i tyle, rozbiórka i oględziny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to stoi geometria i tyle, rozbiórka i oględziny

 

Tylko test jak robisz to sztanga od gruchy chodzi plynnie. Nie zacina sie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdyby była nieszczelność - nie było by ciśnienia w układzie, u Ciebie dmucha za dużo a N75 pracuje na max i nic. Może coś się poluzowało, spadło wewnątrz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko ze grucha steruje n18 z egr i moze on za wolno reaguje i nie zdejmuje cisnienia? bo n75 jest wpiety w wtyczke od egr i jest przyczepiony z zaslepionymi wezykami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możesz spróbować znów zmienić miejscami N75 i N18 ale raczej to nie będzie to, N18 coś robi w niskim zakresie o potem jak turbo dmuchnie dużo więcej to mimo ponad 90% działania, nie zbija.

To wygląda tak, jakby podciśnienie było podawane bezpośrednio na gruchę z pominięciem sterowania przez zawory. Jeżeli nie ma błędu któregoś z zaworów, nie ma nieszczelności na podciśnieniu to pozostaje turbo.

Edytowane przez serek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam blad od egr, a zawor n75 mialem inny ma afn. wiec nie bardzo moge go wykorzystac.

 

---------- Dodano o 12:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:37 ----------

 

Takie błędy mam

 

17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground

35-10 - - - Intermittent

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

35-10 - - - Intermittent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
źle złożona turbawka - może pierścień odwrotnie ?

 

A da się założyć pierścień odwrotnie?

Jak czyściłem turbo od AWX to wszystko jest logiczne i nie da się nic założyć na odwrót, chyba że na siłę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zrób jeszcze log statyczny 011

 

P.S. Masz N75 kwadratowy z metalową obudową czy ten nowszy, walcowaty, czarny ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

n75 mam kwadratowy z metalowa obudowa, statyczny to na postoju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
n75 mam kwadratowy z metalowa obudowa, statyczny to na postoju?

 

Tak, silniczek pracuje na wolnych obrotach :cool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro zrobie logi statystyczne, tylko co one dadza?

Edytowane przez Arks

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zobaczymy czy turbo reaguje na ruch sztangi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności